Podczas konferencji YouTube Brandcast reklamodawcy, marketerzy i agencje mogą poznać najświeższe dane, inspiracje dotyczące YouTube oraz narzędzia dostępne na platformie. Druga polska edycja tego wydarzenia odbędzie się online już 28 października.
Tegoroczny YouTube Brandcast skupi się na trendach na platformie YouTube, czyli tworzeniu społeczności, budowaniu autentyczności i nowych doświadczeń. Nie zabraknie także najnowszych danych. Przedstawione zostaną wyniki badania etnograficznego dotyczącego roli, jaką YouTube odgrywa w życiu Polek i Polaków, oraz zjawisko współoglądania i oglądania YouTube na ekranach telewizorów podłączonych do internetu.
Uczestnicy podczas dynamicznych wystąpień będą mogli dowiedzieć się m.in., jak tworzyć skuteczne i łatwe w produkcji kreacje reklamowe na YouTube, a także zapoznać się z najciekawszymi i najbardziej skutecznymi kampaniami na tej platformie. Dodatkowo omówione zostaną wyniki badań na temat efektywności reklam emitowanych w telewizji oraz na YouTube.
YouTube Brandcast w tym roku poprowadzą Paulina Mikuła i Maciej Orłoś, a udział w wydarzeniu wezmą też inni znani youtuberzy. Bezpłatna rejestracja dostępna jest TUTAJ.
Dodatkowo, tuż po YouTube Brandcast, odbędzie się transmisja wręczenia nagród pierwszej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards, podczas której wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne i efektywne kampanie reklamowe na YouTube w Polsce.
Źródło: YouTube Polska