logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtube Brandcast już 28 października. Poznamy też zwycięzców pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards

  PR 12.10.2021, przeczytano 181 razy

Podczas konferencji YouTube Brandcast reklamodawcy, marketerzy i agencje mogą poznać najświeższe dane, inspiracje dotyczące YouTube oraz narzędzia dostępne na platformie. Druga polska edycja tego wydarzenia odbędzie się online już 28 października.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtube-brandcast-juz-28-pazdziernika.-poznamy-tez-zwyciezcow-pierwszej-polskiej-edycji-youtube-works-awards,393340,artykul.html

Tegoroczny YouTube Brandcast skupi się na trendach na platformie YouTube, czyli tworzeniu społeczności, budowaniu autentyczności i nowych doświadczeń. Nie zabraknie także najnowszych danych. Przedstawione zostaną wyniki badania etnograficznego dotyczącego roli, jaką YouTube odgrywa w życiu Polek i Polaków, oraz zjawisko współoglądania i oglądania YouTube na ekranach telewizorów podłączonych do internetu.

Uczestnicy podczas dynamicznych wystąpień będą mogli dowiedzieć się m.in., jak tworzyć skuteczne i łatwe w produkcji kreacje reklamowe na YouTube, a także zapoznać się z najciekawszymi i najbardziej skutecznymi kampaniami na tej platformie. Dodatkowo omówione zostaną wyniki badań na temat efektywności reklam emitowanych w telewizji oraz na YouTube.

YouTube Brandcast w tym roku poprowadzą Paulina Mikuła i Maciej Orłoś, a udział w wydarzeniu wezmą też inni znani youtuberzy. Bezpłatna rejestracja dostępna jest TUTAJ.

Dodatkowo, tuż po YouTube Brandcast, odbędzie się transmisja wręczenia nagród pierwszej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards, podczas której wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne i efektywne kampanie reklamowe na YouTube w Polsce.

Źródło: YouTube Polska

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyborcza.pl uruchamia 33. serwis lokalny Kalisz.wyborcza.pl
Od 27 października 2021 r. czytelnicy i czytelniczki Wyborcza.pl będą mieć do dyspozycji kolejny serwis z informacjami lokalnymi – tym razem dotyczącymi Kalisza i okolic. Pod adresem Kalisz.wyborcza.pl znajdą treści poświęcone miastu i regionowi. Na miejscu pracuje zespół dziennikarski, wspierany przez redakcję poznańską „Gazety Wyborczej”.  
Najnowsza wersja aplikacji mobilnej TOK FM została zintegrowana z Android Auto. Dzięki temu użytkownicy samochodów z tym systemem mogą słuchać programu stacji na żywo oraz podcastów w jeszcze wygodniejszy i bezpieczniejszy sposób, również wtedy, gdy znajdują się poza zasięgiem tradycyjnych nadajników radiowych. To już kolejna nowość w ofercie...
Czy Paypal przejmie Pinteresta i znacząco przyspieszy rozwój social commerce?
45 mld dolarów – tyle może wynieść zakup platformy społecznościowej Pinterest Inc przez PayPal Holdings Inc – amerykańskiego giganta systemu płatności elektronicznych. Jeśli informacje się potwierdzą i negocjacje obu stron zakończą się powodzeniem, może to być największa transakcja w historii PayPala. W Polsce social commerce już rośnie w siłę –...
Tempo życia nie zwalnia, a my stajemy się coraz bardziej multitaskingowi. Ta wielozadaniowość ze sfery zawodowej przeszła również do życia codziennego i definiuje sposób w jaki spędzamy czas. Jak pokazują dane, ponad 9 na 10 polskich internautów to multiscreenersi cyfrowi. Co to oznacza? Nic innego jak to, że pierwszym i drugim ekranem są coraz częściej urządzenia mobilne a...
TikTok for Business – efektywna platforma mediowa, po raz pierwszy została partnerem jednego z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Polsce – Gali Effie Awards Poland 2021. Podczas spotkania goście będą mogli skorzystać z unikatowej strefy TikToka, w której spędzą czas w pozytywnym miejscu pełnym rozrywki i gdzie poczują unikalne doświadczenie platformy. Gala...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764