logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

YouTube na ekranie telewizora

   24.07.2008, przeczytano 879 razy

Firma TiVo jest pomysłodawcą rozwiązania, które umożliwia oglądanie video z serwisu YouTube na ekranie telewizora, za pomocą podpiętego do Internetu urządzenia DVR. Obecność YouTube w odbiorniku telewizyjnym zapewnia użytkownikom większy wybór najpopularniejszych filmów, teledysków, piosenek i telewizyjnych show, które nie są dostępne w telewizji kablowej i satelitarnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtube-na-ekranie-telewizora,7632,artykul.html

Internetowy serwis video pojawi się w ciągu najbliższych tygodni w modelach Series3 i HD DVR, bez dodatkowych opłat. Widzowie będą mogli oglądać YouTube bezpośrednio w telewizorze oraz przeglądać i przeszukiwać zbiory serwisu. Ponadto istnieje możliwość zalogowania się na prywatnym koncie, które pozwoli wybrać własne listy odtwarzania i kanały video na YouTube. Użytkownicy nie będą mogli jednak przechowywać plików na posiadanych urządzenich TiVo.

DVR TiVo jest zdolne zapamiętać 180 godzin video w systemie standardowym lub do 20 godzin w systemie HD. Źródłami sygnału mogą być: cyfrowe lub analogowe kable oraz anteny, z wyłączeniem anteny satelitarnej. Jeden dekoder CableCARD zastępuje niepotrzebne zwoje kabli. Obsługiwane wyjścia video to: 480i, 480p, 720p, 1080i.

Źródło: Tivo.com, Digital trends

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764