logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtube Trends Luty 2015

  PR 13.03.2015, przeczytano 835 razy

W lutym użytkownicy YouTube najchętniej oglądali filmy PROSTOTV i Step Records, dwóch popularnych wytwórni hiphopowych. SA Wardęga nowy rok rozpoczyna z trochę słabszymi wynikami, 12 mln wyświetleń kanału w lutym dało mu zaledwie szóstą pozycję na liście. Wardęga może pocieszyć się tym, że nikt nie jest w stanie mu zagrozić w rankingu pod względem liczby subskrybentów. W ciągu minionego miesiąca kanał najpopularniejszego polskiego youtubera zasubskrybowało aż 82 tys. internautów. 

Co jeszcze działo się na YouTube w lutym?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtube-trends-luty-2015,24214,artykul.html

Wybory coraz bliżej

Perspektywa zbliżających się wielkimi krokami wyborów prezydenckich oraz parlamentarnych już dziś wpływa na zachowania zarówno widzów YouTube, jak i publikujących treści dotyczące polityki i spraw bieżących. Najczęściej oglądany kanał prasowy to Gazeta Polska VD, która w lutym zdetronizowała Auto Świat. Duży wzrost oglądalności zanotował kanał idźpodprąd, również poświęcony polityce. Jest to jednocześnie najaktywniejszy i najbardziej interaktywny kanał w kategorii Prasa. W najbliższych miesiącach możemy spodziewać się wzmożonej aktywności kanałów partii politycznych, dla których utworzymy z tej okazji specjalną kategorię.

Lubimy gotować przed ekranem

Moda na domowe gotowanie zatacza coraz szersze kręgi. W lutym najpopularniejszy vlog poświęcony kuchni, paei100, zanotował ponad 2 mln wyświetleń. Kanał prowadzony przez Piotra Ogińskiego znajduje się na czele wszystkich zestawień w tej kategorii, a do pierwszej dziesiątki najchętniej oglądanych filmów w branży trafiły tylko filmy jego autorstwa. Taka dominacja nie zdarza się często, jednak polska vlogosfera kulinarna to nie tylko jeden youtuber choć mogłoby się tak wydawać. Na drugim miejscu zarówno pod względem liczby odsłon i jak i liczby subksrybentów uplasował się vlog SkutecznieTV. Największy wzrost w aktywności i interaktywności zanotował z kolei kanał Deserek.TV poświęcony wyłącznie słodkościom.

Bity z obrazka

Internauci chętnie korzystają z YouTube do słuchania muzyki, nic dziwnego, że wśród najpopularniejszych kanałów prym wiodą oficjalne profile wytwórni muzycznych. Wśród polskich labeli największą liczbą wyświetleń mogą się pochwalić oficyny hiphopowe - Prosto, Step Records oraz UrbanRec. Wśród największych kanałów znajdują się również punkowe SP Records, popowe Magic i My Music. Ciekawostką jest obecność w większości rankingów kanału demonologiavideo, będącego projektem dwóch hiphopowych muzyków - rapera Słonia i producenta Miksera. Mimo że znajdują się tam jedynie teledyski promujące ich wspólną płytę, w zeszłym miesiącu kanał zyskał ponad 131 tys. subskrybentów.

Pełna treść raportu dostępna jest na stronie:

http://www.sotrender.pl/trends/youtube/reports/201502/categories 

Źródło: Sotrender

www.sotrender.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764