logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtube udostępnia wertykalne reklamy wideo

  PR 13.09.2018, przeczytano 339 razy

Ponad 70% czasu, w jakim użytkownicy z całego świata oglądają wideo na YouTube, pochodzi ze smartfonów. Mobilni internauci mogą oglądać filmy zarówno w formacie kwadratowym, orientacji poziomej, jak i pionowej. Wystarczy włączyć dany film, aby odtwarzacz automatycznie dostosował się do jego wymiarów. Teraz na YouTube dostępne są także Wertykalne reklamy wideo (Vertical video ads) w TrueView oraz kampaniach promujących aplikacje. Dostosowanie wymiarów reklamy do preferencji internautów zapewni im także wygodniejsze korzystanie z mobilnej wersji platformy, a tym samym umożliwi zwiększenie poziomu ich zaangażowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtube-udostepnia-wertykalne-reklamy-wideo,37883,artykul.html

W skali globalnej filmy na YouTube ogląda już 1,9 miliarda zalogowanych użytkowników miesięcznie, a co minutę do serwisu trafia 400 godzin wideo. W Polsce YouTube dociera do 74% internautów, a już ponad 60 kanałów polskich twórców osiągnęło ponad milion subskrypcji. Warto zwrócić uwagę, że ponad 70% czasu, w jakim użytkownicy z całego świata oglądają wideo na YouTube, pochodzi z urządzeń mobilnych.

Aby efektywnie wykorzystać zaangażowanie użytkowników i ich preferencje, należy stworzyć różne rodzaje reklam, w tym te uwzględniające format kwadratowy oraz orientację pionową filmu. YouTube udostępnia teraz reklamy wideo dostosowane do orientacji pionowej, aby zapewnić mobilnym użytkownikom jeszcze wygodniejsze korzystanie z aplikacji. Wertykalne reklamy wideo optymalizują powierzchnię, na której można zawrzeć przekaz reklamowy, jak i umożliwiają zaangażowanie użytkowników w sposób, który odpowiada ich preferencjom dotyczącym wyświetlania filmów. Jest to również dobre uzupełnienie spotów w orientacji poziomej, dlatego warto rozważyć wykorzystanie zarówno wertykalnych, jak i horyzontalnych zasobów wideo w jednej kampanii, aby zmaksymalizować jej efekty.

Niedawnym przykładem zastosowania kombinacji wertykalnych i horyzontalnych reklam wideo jest kampania nowego modelu SUV’a firmy Hyundai. W jej wyniku uzyskano 33% wzrost świadomości marki i prawie 12% wzrost dotyczący rozważenia zakupu jednego z modeli Hyundai.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764