logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

YouTube uruchamia Brand Partner Program Certification

  PR 24.06.2016, przeczytano 950 razy

Wprost z dwóch najważniejszych wydarzeń dla branży reklamowej, Cannes Lions we Francji oraz VidCon w Anheim w USA, YouTube ogłosił uruchomienie Brand Partner Program Certification, edukacyjnej platformy online dla twórców reklam wideo. Ma ona służyć dzieleniu się wiedzą na temat tworzenia efektywnych strategii komunikacyjnych na YouTube oraz narzędzi przydatnych dla marketerów. Platforma będzie dostępna w 22 językach, w tym po polsku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtube-uruchamia-brand-partner-program-certification,29070,artykul.html

Trzy lata temu YouTube stworzył YouTube Brand Partner Program, aby inspirować twórców reklam oraz wspierać ich w budowie efektywnych strategii komunikacji opartych na formacie wideo. Od tamtej pory do programu dołączyło wiele marek z całego świata, których zespoły kreatywne wykorzystały nasze narzędzia w innowacyjnych kampaniach.

W miarę, jak czas spędzany przez użytkowników YouTube na oglądaniu wideo rośnie z roku na rok, reklamodawcy zauważają ten trend i stawiają na oryginalność swoich treści. Klasyczne powiedzenie "content is king" pozostaje w mocy, tak samo w przypadku recenzji gier, skeczów komediowych, debat politycznych, jak i promocji marki. Potwierdzają to statystyki. Nowe badanie opublikowane właśnie przez Pixability pokazuje, że top 100 marek na YouTube notuje już 50 procent więcej obejrzeń niż w zeszłym roku.

YouTube kontynuuje wspieranie środowiska agencyjnego udostępniając teraz w przystępnej formie lekcji materiały edukacyjne, które pozwolą wszystkim, nie tylko tym najbardziej doświadczonym, na tworzenie imponujących kampanii kontentowych.

YouTube Brand Program Certification to kurs online, w ramach którego agencje znajdą wskazówki i narzędzia przydatne do projektowania efektywnych kampanii wideo. Na marketerów czekają porady dotyczące publikacji treści, podstaw tworzenia kampanii oraz jej optymalizacji w serwisie, jak i współpracy z YouTuberami. Program certyfikacyjny zapewnia kompletną ścieżkę edukacyjną, dzięki której agencje będą mogły nie tylko stworzyć dla swoich klientów angażujące treści, ale także zbudować dla nich satysfakcjonujące zasięgi.

Autorzy programu edukacyjnego konsultowali się m.in. ze światowymi gwiazdami YouTube, jak Hannah Hart, MysteryGuitarMan, Veritasium, My Cupcake Addiction czy Flavia Calina, aby czerpać z wiedzy najlepszych. Instruktorzy w materiałach edukacyjnych dzielą się także własnymi doświadczeniami, dzięki czemu uczestnicy kursu zyskają przykłady odpowiednich praktyk z pierwszej ręki.

Jedną z pierwszych agencji, która przystąpiła do programu jest MEC Wavamaker, która zadeklarowała, że obejmie certyfikacją wszystkich swoich pracowników na świecie w nadchodzących miesiącach.

Uruchomienie programu YouTube Brand Partner Program Certification jest wyjątkowo na czasie i bardzo nas cieszy. W MEC Wavemaker mamy wyjątkowy rodzaj oferty kontentowej, poprzez którą pomagamy naszym klientom dokładnie dostrzec, jaką rolę pełnią treści zamieszczane na platformach wideo w życiu konsumentów oraz jaki jest ich bezpośredni wpływ na sposób postrzegania marki.
Wyjątkową, ponieważ mamy dane pozwalające dokładnie określić, co powinno się zmienić w zachowaniu konsumentów w trakcie procesu zakupowego oraz stworzyć kontent, który pomoże osiągnąć tę zmianę. Wyposażenie naszych pracowników w wiedzę niezbędną do projektowania efektywnych kampanii wideo jest kluczowym elementem jakości naszych usług dla klientów MEC
- powiedział Alastair Aird, Global COO w MEC.

Marketing jest dziedziną, która stale ewoluuje, właśnie dzięki agencjom będącym liderami tych zmian. Jako YouTube chcemy wesprzeć marketerów w tym procesie - dodał Torrence Boone VP, Global Agency Sales & Services w YouTube/Google.



Źródło: YouTube

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764