logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtube Works: zwycięzcy konkursu zachęcają do zgłoszeń w najnowszym spocie

  PR 22.08.2023, przeczytano 783 razy
ilustracja

Trwają zgłoszenia do trzeciej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards, w którym jury oceni i wyróżni najbardziej kreatywne i efektywne kampanie wideo na polskim YouTube. Do zgłoszeń zachęcają zwycięzcy poprzedniej edycji w najnowszym spocie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtube-works%3A-zwyciezcy-konkursu-zachecaja-do-zgloszen-w-najnowszym-spocie,401115,artykul.html

Marketing niejednokrotnie jest pełen wyzwań i wymaga wiele pracy, aby zawalczyć o budżety na kampanie, dotarcie do grupy docelowej i uwagę widza. To niełatwe zadanie przywodzi na myśl sportowe zmagania na ringu. Porównanie to wykorzystuje z humorem tegoroczny film “Zawalcz o YouTube Works”, promujący zgłoszenia do konkursu YouTube Works.

Codzienne wyzwania stojące przed marketerami tworzącymi reklamy wideo zostały w spocie zestawione w zabawny sposób ze sztukami walki: sumo, boksem i judo. Zgodnie z tradycją z poprzednich lat, w kampanii konkursu biorą udział osoby, które pracowały nad zwycięskimi kampaniami z poprzedniej edycji YouTube Works.

W filmie wystąpili:

  • Anna Marciniak, Director, Head of Communications Poland w Mastercard, współautorka kampanii Mastercard Music, Sanah x Sobel “Cześć, jak się masz?” nagrodzonej w kategorii Art&Culture;
  • Marlena Janaczek, Specjalistka ds. Marketingu w Jeronimo Martins Polska S.A., współautorka kampanii “Gang Swojaków Biedronki” nagrodzonej w kategorii Multiscreen Excellence;
  • Pablo Dominguez Agregan, Group Creative Director w 180heartbeats + Jung v Matt, współautor kampanii YES “Jestem kobietą”, nagrodzonej w kategorii Grand Prix, Ingenious Insight oraz Force For Good.

Kampanie do YouTube Works można zgłaszać do 15 września na stronie konkursu (TUTAJ). W tym roku jury złożone z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej, reklamowej, a także niezależnych twórców i twórczyń wybierze i wyróżni kampanie w sześciu kategoriach: “Unskippable” Creative, Ingenious Insight, Action Driver, Force for Good, The Underdog, Full Funnel Marketing on YouTube. Ponadto jedna ze wszystkich zgłoszonych kampanii otrzyma Grand Prix.

Zgłoszenia są całkowicie bezpłatne, a swój projekt może zgłosić każdy: zarówno agencje, marki, działy marketingu, jak i mniejsze firmy, fundacje lub osoby budujące personalną markę dzięki wideo.

Organizatorem konkursu jest Google, zaś partnerem merytorycznym Kantar. Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Spot produkcji Shootme Visual Artists wyreżyserował Mateusz Miszczyński. Za realizację kampanii odpowiadają także agencje: Monday Group (działania PR i zakup mediów) oraz Freundschaft (project management).

Źródło: Monday Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Serviceplan z nagrodami na festiwalu Cannes Lions 2025
Podczas 72. Międzynarodowego Festiwalu Cannes Lions Grupa Serviceplan, którą współtworzy na zasadach partnerskich m.in. polska agencja Change Serviceplan (Group One), została uhonorowana tytułem Niezależnej Sieci Roku, a agencja Serviceplan z Monachium – tytułem Niezależnej Agencji Roku. Grupa zdobyła łącznie rekordową liczbę 19 lwów, poprawiając...
Sukces McCANN Poland i Mastercard na festiwalu Cannes Lions
Zakończył się Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions 2025, w ramach którego McCANN Poland i Mastercard zdobyli dwa Srebrne Lwy za kampanię „Public Money ATM”. Na ich konto trafiło także osiem nominacji za dwa różne projekty – „Public Money ATM” i „Inclusive by Design”.
Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia
9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764