logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtube Works: zwycięzcy konkursu zachęcają do zgłoszeń w najnowszym spocie

  PR 22.08.2023, przeczytano 532 razy
ilustracja

Trwają zgłoszenia do trzeciej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards, w którym jury oceni i wyróżni najbardziej kreatywne i efektywne kampanie wideo na polskim YouTube. Do zgłoszeń zachęcają zwycięzcy poprzedniej edycji w najnowszym spocie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtube-works%3A-zwyciezcy-konkursu-zachecaja-do-zgloszen-w-najnowszym-spocie,401115,artykul.html

Marketing niejednokrotnie jest pełen wyzwań i wymaga wiele pracy, aby zawalczyć o budżety na kampanie, dotarcie do grupy docelowej i uwagę widza. To niełatwe zadanie przywodzi na myśl sportowe zmagania na ringu. Porównanie to wykorzystuje z humorem tegoroczny film “Zawalcz o YouTube Works”, promujący zgłoszenia do konkursu YouTube Works.

Codzienne wyzwania stojące przed marketerami tworzącymi reklamy wideo zostały w spocie zestawione w zabawny sposób ze sztukami walki: sumo, boksem i judo. Zgodnie z tradycją z poprzednich lat, w kampanii konkursu biorą udział osoby, które pracowały nad zwycięskimi kampaniami z poprzedniej edycji YouTube Works.

W filmie wystąpili:

  • Anna Marciniak, Director, Head of Communications Poland w Mastercard, współautorka kampanii Mastercard Music, Sanah x Sobel “Cześć, jak się masz?” nagrodzonej w kategorii Art&Culture;
  • Marlena Janaczek, Specjalistka ds. Marketingu w Jeronimo Martins Polska S.A., współautorka kampanii “Gang Swojaków Biedronki” nagrodzonej w kategorii Multiscreen Excellence;
  • Pablo Dominguez Agregan, Group Creative Director w 180heartbeats + Jung v Matt, współautor kampanii YES “Jestem kobietą”, nagrodzonej w kategorii Grand Prix, Ingenious Insight oraz Force For Good.

Kampanie do YouTube Works można zgłaszać do 15 września na stronie konkursu (TUTAJ). W tym roku jury złożone z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej, reklamowej, a także niezależnych twórców i twórczyń wybierze i wyróżni kampanie w sześciu kategoriach: “Unskippable” Creative, Ingenious Insight, Action Driver, Force for Good, The Underdog, Full Funnel Marketing on YouTube. Ponadto jedna ze wszystkich zgłoszonych kampanii otrzyma Grand Prix.

Zgłoszenia są całkowicie bezpłatne, a swój projekt może zgłosić każdy: zarówno agencje, marki, działy marketingu, jak i mniejsze firmy, fundacje lub osoby budujące personalną markę dzięki wideo.

Organizatorem konkursu jest Google, zaś partnerem merytorycznym Kantar. Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Spot produkcji Shootme Visual Artists wyreżyserował Mateusz Miszczyński. Za realizację kampanii odpowiadają także agencje: Monday Group (działania PR i zakup mediów) oraz Freundschaft (project management).

Źródło: Monday Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najlepsze kreacje reklamowe 2023 nagrodzone przez Biuro Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP po raz dziewiąty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe wyznaczające najwyższe standardy językowe w przekazach komercyjnych oraz odgrywające istotną rolę społeczną i kulturalną. Wśród laureatów tegorocznego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazły się: Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna. Wyróżnienia otrzymały...
Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764