logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtube Works 2022: Zwycięzcy poprzedniej edycji udzielają wskazówek

   15.08.2022, przeczytano 807 razy
ilustracja

Po raz drugi w ramach YouTube Works Awards wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. Bezpłatne zgłoszenia już ruszyły i potrwają do 31 sierpnia. O tym, dlaczego warto wziąć udział w konkursie i jak napisać dobre zgłoszenie w serii spotów opowiadają zwyciężczyni i zwycięzcy poprzedniej edycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtube-works-2022%3A-zwyciezcy-poprzedniej-edycji-udzielaja-wskazowek,396904,artykul.html

Celem YouTube Works, organizowanego przez Google w partnerstwie z Kantarem jest wyróżnienie najbardziej kreatywnych, a jednocześnie efektywnych polskich kampanii na YouTube, które były wyświetlane od lipca 2021 do czerwca 2022.

Tegoroczni uczestnicy będą konkurować o statuetki w siedmiu kategoriach: Multiscreen Excellence, Compelling Storytelling, Art & Culture, Ingenious Insight, Action Driver, The Underdog, Force for Good. Ponadto wyróżniająca się i przełomowa kampania otrzyma Grand Prix. Konkursowe kampanie będzie oceniać jury złożone z 27 ekspertów i ekspertek. W zeszłym roku nagrody zdobyły m.in. kampanie: “Fanatyk. Historia Prawdziwa” Grupy OLX, “Stop Kobietobójstwu” Centrum Praw Kobiet oraz “Random. Wieloplatformowa historia miłosna” marki Storytel.

Zwycięzcy odtwarzają ikoniczne spoty

Zgłoszenia do YouTube Works 2022 ruszyły 15 lipca, zaś zwycięzcy i zwyciężczyni poprzedniej edycji w najnowszej serii spotów promujących konkurs udzielają wskazówek tegorocznym uczestnikom. W kampanii wzięły udział osoby odpowiedzialne za nagrodzone projekty: Jakub Barzak ze StorytelMonika Młynarczyk z Centrum Praw Kobiet oraz Marcin Sienkowski z OLX. Zwycięscy marketerzy zdecydowali się w krótkich filmach przedstawić kreatywną interpretację ikonicznych spotów reklamowych.

– Filmy, które powstały w ścisłej współpracy ze zwycięzcami i zwyciężczynią poprzedniej edycji, to kreatywna zabawa konwencją i dobrze znanymi spotami reklamowymi. Monika z Centrum Praw Kobiet pokazuje jak zrealizować ambitną kampanię pomimo różnych przeciwności. Marcin z OLX wskazuje, że nawet najbardziej szalone reklamowe pomysły mogą się udać, a Kuba ze Storytela w swoim unikalnym stylu przedstawia przepis na zdobycie Grand Prix YouTube Works – mówi Olga Kudryk, Product Marketing Manager, Google.

Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii drugi rok z rzędu odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. W tym roku po raz pierwszy zajmie się także organizacją gali wręczenia nagród, która odbędzie się w listopadzie. Za realizację kampanii odpowiadają także agencje: Monday Group (działania PR i zakup mediów) oraz Freundschaft (project management).

  • Kampanie można zgłaszać od 15 lipca do 31 sierpnia 2022 roku, wypełniając formularz na stronie YouTube Works: https://yt.be/workspl

Udział w konkursie jest bezpłatny.

Źródło: YouTube

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy przewodniczącego jury 28. edycji konkursu Kreatura’24
Juliusz Baliszewski, strategy & new business partner w Agencji Brain będzie przewodniczył tegorocznym obradom jury Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura’24.
CRAFTY - SPR Awards dla najlepszych reklam przyznane
W poniedziałek 30 września br. w kinie Iluzjon w Warszawie obyła się uroczysta gala wręczenia pierwszych w historii nagród CRAFTY - SPR Awards. Akademia jurorów, licząca 144 twórców i producentów zrzeszonych w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych, oceniła ponad 200 zgłoszonych projektów w 14 kategoriach.
Effie Awards Poland 2024: znamy Nominowanych
Jury 25. edycji Effie Awards Poland nominowało 92 kampanie w 26 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji otrzymały agencje Starcom (14) i DDB Warszawa (8), a wśród reklamodawców Grupa Maspex i LOTTE Wedel (po 5).
SUPER GIFT: najlepsze artykuły promocyjne Festiwalu Marketingu
Podczas targów Festiwal Marketingu nie mogło zabraknąć kolejnej już edycji branżowego konkursu. Wystawcy zgłosili ponad 60 produktów do konkursu SUPER GIFT. Zwiedzający głosowali na gadżety, które najbardziej przypadły im do gustu w 7 kategoriach: do 5 zł, 5-20 zł, 20-50 zł, 50-100 zł, powyżej 100zł, Super Business Gift oraz Gift Box. W głosowaniu udział wzięło ponad...
Piękno planety: 5. edycja konkursu na najlepsze zdjęcie satelitarne
Zmiany klimatu powodują nieodwracalne następstwa na Ziemi, zagrażając ekosystemom i miastom. Konieczne jest intensyfikowanie działań minimalizujących negatywne skutki klimatyczne oraz monitorowanie stanu planety, co nie może się odbyć bez danych satelitarnych. Piąta edycja organizowanego przez CloudFerro konkursu „Seize the beauty of our Planet” zachęca społeczność...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764