logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtube Works 2022: Zwycięzcy poprzedniej edycji udzielają wskazówek

   15.08.2022, przeczytano 450 razy
ilustracja

Po raz drugi w ramach YouTube Works Awards wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. Bezpłatne zgłoszenia już ruszyły i potrwają do 31 sierpnia. O tym, dlaczego warto wziąć udział w konkursie i jak napisać dobre zgłoszenie w serii spotów opowiadają zwyciężczyni i zwycięzcy poprzedniej edycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtube-works-2022%3A-zwyciezcy-poprzedniej-edycji-udzielaja-wskazowek,396904,artykul.html

Celem YouTube Works, organizowanego przez Google w partnerstwie z Kantarem jest wyróżnienie najbardziej kreatywnych, a jednocześnie efektywnych polskich kampanii na YouTube, które były wyświetlane od lipca 2021 do czerwca 2022.

Tegoroczni uczestnicy będą konkurować o statuetki w siedmiu kategoriach: Multiscreen Excellence, Compelling Storytelling, Art & Culture, Ingenious Insight, Action Driver, The Underdog, Force for Good. Ponadto wyróżniająca się i przełomowa kampania otrzyma Grand Prix. Konkursowe kampanie będzie oceniać jury złożone z 27 ekspertów i ekspertek. W zeszłym roku nagrody zdobyły m.in. kampanie: “Fanatyk. Historia Prawdziwa” Grupy OLX, “Stop Kobietobójstwu” Centrum Praw Kobiet oraz “Random. Wieloplatformowa historia miłosna” marki Storytel.

Zwycięzcy odtwarzają ikoniczne spoty

Zgłoszenia do YouTube Works 2022 ruszyły 15 lipca, zaś zwycięzcy i zwyciężczyni poprzedniej edycji w najnowszej serii spotów promujących konkurs udzielają wskazówek tegorocznym uczestnikom. W kampanii wzięły udział osoby odpowiedzialne za nagrodzone projekty: Jakub Barzak ze StorytelMonika Młynarczyk z Centrum Praw Kobiet oraz Marcin Sienkowski z OLX. Zwycięscy marketerzy zdecydowali się w krótkich filmach przedstawić kreatywną interpretację ikonicznych spotów reklamowych.

– Filmy, które powstały w ścisłej współpracy ze zwycięzcami i zwyciężczynią poprzedniej edycji, to kreatywna zabawa konwencją i dobrze znanymi spotami reklamowymi. Monika z Centrum Praw Kobiet pokazuje jak zrealizować ambitną kampanię pomimo różnych przeciwności. Marcin z OLX wskazuje, że nawet najbardziej szalone reklamowe pomysły mogą się udać, a Kuba ze Storytela w swoim unikalnym stylu przedstawia przepis na zdobycie Grand Prix YouTube Works – mówi Olga Kudryk, Product Marketing Manager, Google.

Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii drugi rok z rzędu odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. W tym roku po raz pierwszy zajmie się także organizacją gali wręczenia nagród, która odbędzie się w listopadzie. Za realizację kampanii odpowiadają także agencje: Monday Group (działania PR i zakup mediów) oraz Freundschaft (project management).

  • Kampanie można zgłaszać od 15 lipca do 31 sierpnia 2022 roku, wypełniając formularz na stronie YouTube Works: https://yt.be/workspl

Udział w konkursie jest bezpłatny.

Źródło: YouTube

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tomek Kosiński jurorem Kreatura 2022
W tegorocznej edycji konkursu do grona jury dołączył Tomek Kosiński, nasz Creative Director.
Ogłoszono nominacje w KTR - największym i najbardziej rzetelnym konkursie kreatywności w Polsce. 20 nominacji powędrowało do VMLY&R. Zwycięzców poznamy już 7 października.
Druga edycja PR Wings za nami
15 września, na uroczystej gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations, poznaliśmy zwycięzców tegorocznej edycji konkursu PR Wings, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Niezależne jury składające się z 40 najwyższej klasy ekspertów, wskazało zwycięskie projekty w 14 kategoriach. Podczas wydarzenia wręczono...
Nagrodę główną i dwa wyróżnienia zdobył bank Credit Agricole w konkursie PR Wings. Nagrodzony został projekt "Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów", a wyróżnienie otrzymała kampania społeczna "#WyzwanieOszczędzanie".
Znamy laureatów pierwszej polskiej edycji rankingu Best Brands
Znamy najsilniejsze marki na polskim rynku, które docenili sami konsumenci. Podczas gali Best Brands Awards, która odbyła się 15 września w Centrum Praskim Koneser,   "Oscary marketingu" w 5 kategoriach otrzymały: Samsung, Biedronka, Bosch, Allegro oraz Media Expert. Organizatorem rankingu oraz wydarzenia są Group One i GfK Polonia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764