logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtube Works 2023: Grand Prix i dwa wyróżnienia dla ING

  PR 17.03.2024, przeczytano 541 razy
ilustracja

Podczas tegorocznej edycji YouTube Works Awards „Miasto ING” w Roblox zwyciężyło w kategorii Ingenious Insight oraz Action Driver. Bank zdobył również główne wyróżnienie konkursu – Grand Prix. Jury konkursu doceniło ING za najlepiej zaadresowany insight oraz doskonały przykład innowacyjnego marketingu i wykorzystania mediów cyfrowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtube-works-2023%3A-grand-prix-i-dwa-wyroznienia-dla-ing,403502,artykul.html

„Miasto ING”to gra edukacyjna, z którą ING pojawił się na platformie gamingowej Roblox jako pierwszy bank w Polsce.W wirtualnym świecie marki pod nazwą „Miasto ING” gracze mogą gromadzić wirtualne pieniądze poprzez wykonywanie różnych zadań i wyzwań. Gra pozwala trenować dobre nawyki związane z finansami w sposób najbardziej przyjazny, czyli przez zabawę. Gracze uczą się zarządzania pieniędzmi: oszczędzania i umiejętnego ich wydawania. W lutym 2023 roku gra została rozszerzona o moduł uczący bezpieczeństwa w sieci i dodany został tryb multiplayer.

W nagrodzonej edycji gry odbył się niezwykły koncert. Na wirtualnej scenie wystąpił youtuber i wykonawca Palion. W koncercie uczestniczyło ponad 55 tysięcy graczy – to niemal tyle, co na koncercie popularnego artysty na Stadionie Narodowym.

Pierwszy polski koncert w Roblox zorganizowany w „Mieście ING” był pretekstem do zaprezentowania nowej odsłony gry, której motywem przewodnim jest bezpieczeństwo w sieci. Dlatego koncert nieoczekiwanie został przerwany, a uczestnicy wydarzenia mogli doświadczyć symulacji cyberzagrożenia. To wydarzenie było jednocześnie otwarciem i zaproszeniem do kolejnego sezonu gry. W nowej odsłonie na graczy czekały przygotowane w formie zabawy zadania i quizy z dostosowanymi do ich wieku pytaniami i wskazówkami. Nowe funkcje i zadania w grze są również dla rodziców dobrym polem do wspólnej zabawy i rozmowy, jak ważne jest przestrzeganie określonych zasad lub unikanie konkretnych sytuacji w internecie.

YouTube Works to konkurs organizowany przez Google w globalnym partnerstwie z Kantarem, w którym nagradzani są marketerzy tworzący najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie na YouTube. Konkurs odbywa się w ponad 20 państwach na całym świecie, m.in. w USA, Brazylii i Japonii. Od 2021 roku do grona zwycięzców dołączyły także najlepsze kreacje z Polski. Jury – złożone z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej oraz niezależnych twórców – wybrało i wyróżniło statuetką YouTube Works te projekty, które w doskonały sposób połączyły ciekawy pomysł, precyzyjną realizację oraz wysoką skuteczność, a także wykorzystały w pełni potencjał reklamowy YouTube.

  • Koncept strategiczny i nadzór nad przygotowaniem kampanii: Agencja kreatywna GONG
  • Wdrożenie pomysłu i koncepcji Miasta ING: Game Changer
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING Bank Śląski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy jury konkursu POS STARS
Podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu już po raz 16. odbędzie się konkurs branżowy na najlepsze displaye reklamowe POS STARS. Oto tegoroczny skład JURY, który wyłoni zwycięzców w poszczególnych kategoriach oraz wybierze GRAND PRIX tej edycji.
Michał Banaszewski w jury Innovation
Michał Banaszewski, Managing Partner w VML, znalazł się w jury tegorocznego konkursu Innovation w kategorii Innowacje w Biznesie. 
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2024
Przewodniczącą Jury 22. edycji Złotych Spinaczy została Anna Cywińska, Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Anna Wiśniewska (Skanska),...
Dodaj Kolor: konkurs Amica na motyw na pralkę
Amica rusza z wyjątkowym konkursem plastycznym "Dodaj kolor!", który łączy kreatywność z troską o planetę i pomocą charytatywną. Zadaniem uczestnika konkursu jest stworzenie projektu graficznego pralki, który tematem nawiązywać będzie do ekologii i innowacyjnych rozwiązań Amica, które pomagają oszczędzać i chronić środowisko. Najlepszy...
Golden Drum 2024: zgłoszenia przedłużone do 4 września (aktualizacja)
Konkurs Golden Drum przyjmuje zgłoszenia do 4 września 2024 roku. Reklamodawcy, agencje, domy mediowe i inni specjaliści od komunikacji marketingowej mogą zgłaszać swoje najlepsze projekty do udziału w prestiżowym międzynarodowym konkursie kreatywności. Nagrody zostaną przyznane podczas uroczystej gali 30 edycji Golden Drum Awards Show w dniu 10 października 2024 r. w Portorož w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764