logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtube wyłącza możliwość komentowania filmów z udziałem nieletnich

  PR 05.03.2019, przeczytano 853 razy

Będąca własnością Google platforma rozrywkowa YouTube podejmuje pilne kroki w celu zapewnienia bezpieczeństwa swoim młodszym użytkownikom. Nowy, oparty na uczeniu maszynowym, algorytm pomoże w skuteczniejszym klasyfikowaniu komentarzy, celem eliminowania treści wykorzystujących dzieci w wieku lat 13 i młodszych – pisze The New York Times.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtube-wylacza-mozliwosc-komentowania-filmow-z-udzialem-nieletnich,381507,artykul.html

- Jednym z drastycznych środków, na jakie zdecydował się YouTube, jest eliminacja komentarzy do filmów z udziałem osób nieletnich, których następstwem bywa „drapieżne zachowanie” innych użytkowników - mówią eksperci z Bitdefender. Nowy algorytm zostanie wykorzystany w przypadku „dziesiątków milionów” filmów, ale w kanałach stwarzających mniejsze zagrożenie nadal wolno będzie umieszczać komentarze, tyle że pod kontrolą moderatora.

- Ostatnio miały miejsce poważne incydenty, zagrażające bezpieczeństwu dzieci korzystających z serwisu YouTube – napisała na Twitterze Susan Wojcici, dyrektor generalna YouTube. - Nic dla nas nie jest ważniejsze niż zapewnienie młodym ludziom bezpieczeństwa na naszej platformie. Więcej na temat kroków, jakie podejmujemy celem skuteczniejszego chronienia dzieci i ich rodzin, można się dowiedzieć pod adresem www.youtube-creators.googleblog.com.

- W ciągu ostatniego tygodnia wyłączyliśmy komentarze z dziesiątków milionów filmów, które mogą być podstawą agresywnego zachowania – czytamy w oświadczeniu firmy. - Czynności nasze koncentrują się na filmach z udziałem młodszych nieletnich. W ciągu najbliższych kilku miesięcy będziemy starali się zidentyfikować filmy, które mogą być przyczyną zagrożeń i zawiesimy możliwość komentowania filmów przedstawiających zarówno młodszych, jak i starszych nieletnich.

Działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa społeczności i uciszenie niepokoju wywołanego wykorzystywaniem dzieci zostały podjęte po tym, jak nagranie „dokumentujące, w jaki sposób pedofile wykorzystali komentarze – na temat filmów wideo przedstawiających dzieci – do pokierowania innymi «drapieżcami», stało się toksyczne”. Ponadto wielu czołowych reklamodawców, w tym AT&T, Disney, Nestlé i Epic Games, przestało reklamować się w serwisie YouTube po tym, jak ich reklamy były wyświetlane w filmach z nieletnimi, pod którymi pojawiały się agresywne, okazujące jawnie złe emocje komentarze – pisze The New York Times. Inne komentarze zawierały dokładne wskazanie chwil, w których na filmie pojawiają się kompromitujące obrazy.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764