logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtuber Łukasz Jakóbiak w kampanii Opla Astra

  PR 17.12.2015, przeczytano 688 razy
ilustracjastrzałka

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network agencja Lubię to – linked by Isobar niestandardową akcją wspiera wprowadzenie na rynek nowego Opla Astra wyposażonego w system OnStar.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtuber-lukasz-jakobiak-w-kampanii-opla-astra,26896,artykul.html

W akcji wziął udział Łukasz Jakóbiak, autor popularnego formatu „20m2”, który na czas trwania aktywacji wcielił się w rolę taksówkarza i poruszał się po Warszawie nowym Oplem Astra z systemem OnStar – osobistym opiekunem kierowcy. W akcji mogły wziąć osoby, które korzystały z aplikacji mobilnej iTaxi. Przejazd nowym modelem Opla można było zamówić na takich samych zasadach, jak inne taksówki.

Podczas jazdy youtuber przeprowadzał wywiady z fanami prowadzonego przez niego formatu, a także prezentował możliwości systemu OnStar, dzięki któremu kierowca i pasażerowie mają podczas jazdy stały dostęp do satelitarnego połączenia z asystentem, co sprawia, że jazda staje się nie tylko przyjemniejsza, ale i bardziej bezpieczna. Dzięki systemowi OnStar asystent ma możliwość wgrania do nawigacji kierowcy nowej trasy, odnalezienia punktów usługowych, sprawdzenia stanu technicznego pojazdu, czy wezwania pomocy drogowej lub karetki.

Pierwszy odcinek „20m2” z relacją z akcji wyemitowano 13 grudnia na kanale YouTube „20m2 Łukasza”. Kolejne pojawią się w tygodniowych odstępach. Aktywację wspiera kampania socialowa na Facebooku. Materiały pojawią się również na kanale YouTube marki Opel oraz na jej profilu na Facebooku.

Lubie to – linked by Isobar współpracuje z marką Opel od 2014 r. Agencja wspiera należącą do GM Poland markę w zakresie obecności w social media i realizacji projektów specjalnych.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764