logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtuber Tromba w najnowszej kampanii New Balance

  PR 02.03.2020, przeczytano 6714 razy
ilustracjastrzałka

New Balance wystartował z kampanią promującą najnowsze wersje kolorystyczne kultowego modelu 997 Sport. Przy okazji premiery do współpracy zaproszony został Youtuber Mateusz Trąbka znany lepiej jako Tromba. Na potrzeby aktywacji stworzono unikalny kontent, w którym dominuje żółty kolor – jednocześnie ulubiona barwa influencera i jedna z nowych wersji kolorystycznych modelu 997S.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtuber-tromba-w-najnowszej-kampanii-new-balance,385881,artykul.html

Model 997 SPORT to legendarna sylwetka projektu New Balance z 1991 roku w nowoczesnym i zmodernizowanym wydaniu. Charakterystyczna powiększona podeszwa o warstwowej konstrukcji nadaje butom futurystycznego wyglądu. Najwyższej jakości materiały i podeszwa Encap Reveal zapewniają trwałość, dopasowanie i odpowiednią amortyzację. To model, który łączy w sobie ponadczasowe elementy stylistyki New Balance z najnowszymi trendami mody miejskiej.

Bohaterem kampanii nowego packu 997 SPORT został jeden z najbardziej rozpoznawalnych Youtuberów w Polsce Mateusz Trąbka, szerzej znany jako Tromba.

To człowiek od zadań specjalnych, który wychodzi obronną ręką z każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji. Zaradność to jego drugie imię. Mateusz jest częścią najgłośniejszej na polskim Youtubie Ekipy, stworzonej przez Friza – Karola Wiśniewskiego. Na potrzeby aktywacji stworzono unikalny kontent, który łączy w sobie ulubiony kolor influencera z jedną z wersji kolorystycznych najnowszego wydania modelu 997 SPORT.

Za produkcję sesji zdjęciowej odpowiada agencja Life on Mars, a zdjęcia wykonał Daniel Jaroszek. Materiały kampanijne można już zobaczyć w sklepach New Balance, na stronie NBsklep.pl oraz na kanałach social media marki oraz Tromby.

ilustracjastrzałka

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764