logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtuber Tromba w najnowszej kampanii New Balance

  PR 02.03.2020, przeczytano 6650 razy
ilustracjastrzałka

New Balance wystartował z kampanią promującą najnowsze wersje kolorystyczne kultowego modelu 997 Sport. Przy okazji premiery do współpracy zaproszony został Youtuber Mateusz Trąbka znany lepiej jako Tromba. Na potrzeby aktywacji stworzono unikalny kontent, w którym dominuje żółty kolor – jednocześnie ulubiona barwa influencera i jedna z nowych wersji kolorystycznych modelu 997S.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtuber-tromba-w-najnowszej-kampanii-new-balance,385881,artykul.html

Model 997 SPORT to legendarna sylwetka projektu New Balance z 1991 roku w nowoczesnym i zmodernizowanym wydaniu. Charakterystyczna powiększona podeszwa o warstwowej konstrukcji nadaje butom futurystycznego wyglądu. Najwyższej jakości materiały i podeszwa Encap Reveal zapewniają trwałość, dopasowanie i odpowiednią amortyzację. To model, który łączy w sobie ponadczasowe elementy stylistyki New Balance z najnowszymi trendami mody miejskiej.

Bohaterem kampanii nowego packu 997 SPORT został jeden z najbardziej rozpoznawalnych Youtuberów w Polsce Mateusz Trąbka, szerzej znany jako Tromba.

To człowiek od zadań specjalnych, który wychodzi obronną ręką z każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji. Zaradność to jego drugie imię. Mateusz jest częścią najgłośniejszej na polskim Youtubie Ekipy, stworzonej przez Friza – Karola Wiśniewskiego. Na potrzeby aktywacji stworzono unikalny kontent, który łączy w sobie ulubiony kolor influencera z jedną z wersji kolorystycznych najnowszego wydania modelu 997 SPORT.

Za produkcję sesji zdjęciowej odpowiada agencja Life on Mars, a zdjęcia wykonał Daniel Jaroszek. Materiały kampanijne można już zobaczyć w sklepach New Balance, na stronie NBsklep.pl oraz na kanałach social media marki oraz Tromby.

ilustracjastrzałka

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG zaprezentuje nowe plotery na targach Fespa 2024
Firma Roland DG z przyjemnością powróci na targi FESPA Global Print Expo, które odbędą się w Amsterdamie w dniach  19-22 marca  2024 r., gdzie zaprezentuje zupełnie nową linię urządzeń wraz z najbardziej popularnymi i wszechstronnymi rozwiązaniami firmy.
Glenfiddich: opakowania inspirowane naturą i powrotem znaku Smoka
Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które...
Vive XR Elite Business Edition - VR dla przedsiębiorstw
HTC VIVE, czołowy gracz w segmencie premium rzeczywistości wirtualnej (VR), ponownie podnosi poprzeczkę w dziedzinie technologii XR dla biznesu i konsumentów. Firma wprowadziła zestaw oprogramowania, który przyczynił się do stworzenia pierwszego działającego systemu VR w warunkach mikrograwitacji.
Agencja Ro dołącza do SAPR
Agencja Ro dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations jako 39. agencja.
Kerris dla Mola: kampania „Będzie ups...”
Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764