Yuyu Pharma, koreańska firma farmaceutyczna podpisała umowę reklamową z gazetą Korea Economic Daily, która posiada prawa do reklam na stadionie Jamsil Baseball Stadium w Seulu. W ramach nowej kampanii reklamowej logo firmy Yuyu Pharma zostanie namalowane wzdłuż linii pierwszej bazy na stadionie, co zapewni jego widoczność podczas transmitowanych w telewizji meczów.
Powstały w 1980 r. stadion Jamsil Baseball Stadium to mekka profesjonalnego baseballu w Korei. Jego gospodarzami są popularne drużyny Doosan Bears i LG Twins występujące w lidze Korea Baseball Organization (KBO).
Kampania reklamowa Yuyu Pharma to szansa zaprezentowania firmy widzom na całym świecie, jako że mecze ligi KBO transmitowane są w 130 krajach świata, w tym w obu Amerykach, Azji, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Ulokowanie reklamy przy linii pierwszej bazy zapewni jej doskonałą widoczność, która pozwoli przyciągnąć potencjalnych klientów i utalentowanych pracowników oraz nawiązać nowe partnerstwa.
Jak mówi dyrektor generalny Yuyu Pharma, Robert Yu: - Nową kampanią reklamową podczas meczów baseballu chcemy uzyskać efekt domina, który podniesie sprzedaż i zapewni dopływ wykwalifikowanych pracowników dzięki większej rozpoznawalności naszej marki, nie tylko w Korei, ale także za granicą.
Źródło: Yuyu Pharma, PRNewswire