logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yves Rocher Polska nowym klientem Kamikaze

  PR 06.12.2018, przeczytano 223 razy

Kamikaze wygrała zorganizowany przez Yves Rocher Polska przetarg na obsługę marki Yves Rocher w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yves-rocher-polska-nowym-klientem-kamikaze,380437,artykul.html

Agencja Kamikaze, po wygranym przetargu, zajmie się stałą obsługą profilu i grupy marki w Facebooku oraz profilu marki na Instagramie, w tym analizą działań w Social Media, tworzeniem i adaptacją kreacji globalnych oraz ich publikacją i moderacją, jak również organizacją cyklicznych konkursów w Facebooku i na Instagramie.

Współpraca rozpoczyna się w grudniu.

Firma Yves Rocher Polska wcześniej współpracowała z agencją Green Parrot, która zajmowała się m.in. obsługą i moderacją kont social mediowych.

Kamikaze ma duże doświadczenie we współpracy z markami z rynku kosmetycznego. Obecnie zajmuje się m.in. obsługą w social mediach marek Coty takich jak: Miss Sporty, Rimmel, Sally Hansen, Wella. Agencja współpracuje również od 2 lat z SuperPharm w zakresie działań social mediowych.

Źródło: Kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764