Kamikaze wygrała zorganizowany przez Yves Rocher Polska przetarg na obsługę marki Yves Rocher w mediach społecznościowych.
Agencja Kamikaze, po wygranym przetargu, zajmie się stałą obsługą profilu i grupy marki w Facebooku oraz profilu marki na Instagramie, w tym analizą działań w Social Media, tworzeniem i adaptacją kreacji globalnych oraz ich publikacją i moderacją, jak również organizacją cyklicznych konkursów w Facebooku i na Instagramie.
Współpraca rozpoczyna się w grudniu.
Firma Yves Rocher Polska wcześniej współpracowała z agencją Green Parrot, która zajmowała się m.in. obsługą i moderacją kont social mediowych.
Kamikaze ma duże doświadczenie we współpracy z markami z rynku kosmetycznego. Obecnie zajmuje się m.in. obsługą w social mediach marek Coty takich jak: Miss Sporty, Rimmel, Sally Hansen, Wella. Agencja współpracuje również od 2 lat z SuperPharm w zakresie działań social mediowych.
Źródło: Kamikaze