logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Z Abstra do Gethero

  PR 21.01.2021, przeczytano 274 razy
ilustracja

GetHero mocno wchodzi w 2021 rok i już na starcie przedstawia nam swojego nowego Sales Managera - Jana Kmiecika. Dołączył on do działu handlowego agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-abstra-do-gethero,389905,artykul.html

GetHero to czołowa polska agencja influencer marketingu, specjalizująca się w prowadzeniu kampanii na YouTubie, TikToku i Instagramie. Agencja zrzesza ponad 150 twórców, reprezentujących takie dziedziny jak: lifestyle, beauty, gaming, muzyka, motoryzacja, a także przedsiębiorczość. Agencja stale się rozwija, o czym może świadczyć ich ciągle powiększające się portfolio twórców oraz nowe twarze w zespole.

W styczniu warszawski oddział GetHero zasilił Jan Kmiecik, który objął stanowisko Sales Managera. Dołączył do zespołu handlowego, prowadzonego przez Łukasza Walczaka. W agencji specjalizującej się w influencer marketingu będzie on odpowiedzialny za kontakt z bezpośrednimi klientami firmy i za poszerzanie możliwości współpracy z GetHero.

- Jest mi niezmiernie miło, że mogę dołączyć do tak profesjonalnego zespołu, jaki tworzą pracownicy GetHero. Bardzo dobre wyniki agencji i ilość prowadzonych przez nich współprac świadczą o potencjale firmy jako miejsca do mojego rozwoju. Działania na rzecz GetHero i ich klientów to wyzwania, których nie mogę się już doczekać - mówi Jan Kmiecik.

Nowy Sales Manager przez ostatnie trzy lata pracował w Abstra. Pozyskiwał dla nich nowych klientów, szukających wyróżniających się rozwiązań w marketingu internetowym, ze szczególnym nastawieniem na budowanie nieszablonowych formatów wideo, w tym dedykowanych markom kanałów na YouTube. Jego Klientami byli m.in. Olimp, Dolina Noteci, PZU, WiX, Warner Bros. Jan Kmiecik ma również doświadczenie w marketingu, które zdobywał w Phillip Morris International oraz w Mediakraft TV.

- Nasze portfolio ciągle powiększa się o nowych, interesujących twórców, związanych z różnymi platformami społecznościowymi jak chociażby YouTube czy TikTok. Rozszerzamy także zakres działalności o nowe narzędzia takie jak platformy do współpracy z nano- i mikroinfluencerami, które do tej pory były znane tylko za granicą czyli Sampleo oraz Talent Web Academy - mówi Łukasz Walczak, Dyrektor Handlowy w GetHero - W związku z tym stale wzrasta nasze zapotrzebowanie na nowych członków zespołu GetHero, którzy pomogą nam w prowadzeniu współpracy pomiędzy klientami a influencerami i jednocześnie będą nas wspierać w codziennych zadaniach - dodaje.

Pod koniec 2020 roku do zespołu agencji influencer marketingu dołączyła także Noemi Skwiercz oraz Kamil Jaworski. Oboje objęli stanowiska Junior Project Managerów w dziale gamingu agencji zarządzanym przez Karola Sado – Head of gaming w GetHero.

Źródło: GetHero

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa linia monitorów wielkoformatowych Nec Message
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadził na rynek trzy nowe serie monitorów wielkoformatowych z grupy MESSAGE. Pełna gama obejmuje następujące serie: NEC MESSAGE Essential (ME), NEC MESSAGE Mainstream (M) i NEC MESSAGE Advanced (MA). Nowe modele monitorów zapewniają pełną elastyczność, łatwość obsługi i szeroki zestaw funkcji do podstawowego, zaawansowanego i...
Ponad 215 000 słuchaczy podcastów poznało czekoladowy świat E.Wedel
W tym roku E.Wedel świętuję swoje 170. urodziny. Bogata i długa historia marki to cenna opowieść nie tylko dla fanów czekolady, ale także przedwojennej Polski i Warszawy. To również jeden z tematów, obecnych w podcastach E.Wedel, które pojawiły się w zeszłym roku. Marka nawiązała współpracę z najlepszymi polskim twórcami, dzięki czemu...
Labcon i Value Media z kampanią dla marki Squla
Ruszyła kampania wizerunkowa platformy edukacyjnej dla dzieci Squla. Za działania komunikacyjne odpowiadają spółki Group One. Agencja Labcon stworzyła koncepcję kreatywną, wyprodukowała spoty oraz kreacje do kampanii digital. Value Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów offline.
Koncept Intermarché Power w Szczecinku
Rozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz zmiany wizualne to część z modyfikacji wprowadzanych do sklepów Intermarché w ramach konceptu Power. 1 lutego br. odbyło się reotwarcie supermarketu w Szczecinku, który jest drugim po Pabianicach sklepem sieci działającym w nowej odsłonie. Grupa Muszkieterów zapowiada, że docelowo...
Drukarka Imageprograf udoskonali druk wielkoformatowy CAD/GIS
Nowy model Canon imagePROGRAF TZ-30000 łączy w sobie szybkość druku z nowoczesnymi funkcjami, wspierającymi produktywność i wydajność. Dzięki ulepszonej obsłudze materiałów do zadruku oraz możliwości druku projektów w wysokiej rozdzielczości, takich jak rysunki CAD/GIS, wizualizacje, mapy i plakaty, drukarka jest idealnym wyborem zarówno dla...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764