logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Z Abstra do Gethero

  PR 21.01.2021, przeczytano 526 razy
ilustracja

GetHero mocno wchodzi w 2021 rok i już na starcie przedstawia nam swojego nowego Sales Managera - Jana Kmiecika. Dołączył on do działu handlowego agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-abstra-do-gethero,389905,artykul.html

GetHero to czołowa polska agencja influencer marketingu, specjalizująca się w prowadzeniu kampanii na YouTubie, TikToku i Instagramie. Agencja zrzesza ponad 150 twórców, reprezentujących takie dziedziny jak: lifestyle, beauty, gaming, muzyka, motoryzacja, a także przedsiębiorczość. Agencja stale się rozwija, o czym może świadczyć ich ciągle powiększające się portfolio twórców oraz nowe twarze w zespole.

W styczniu warszawski oddział GetHero zasilił Jan Kmiecik, który objął stanowisko Sales Managera. Dołączył do zespołu handlowego, prowadzonego przez Łukasza Walczaka. W agencji specjalizującej się w influencer marketingu będzie on odpowiedzialny za kontakt z bezpośrednimi klientami firmy i za poszerzanie możliwości współpracy z GetHero.

- Jest mi niezmiernie miło, że mogę dołączyć do tak profesjonalnego zespołu, jaki tworzą pracownicy GetHero. Bardzo dobre wyniki agencji i ilość prowadzonych przez nich współprac świadczą o potencjale firmy jako miejsca do mojego rozwoju. Działania na rzecz GetHero i ich klientów to wyzwania, których nie mogę się już doczekać - mówi Jan Kmiecik.

Nowy Sales Manager przez ostatnie trzy lata pracował w Abstra. Pozyskiwał dla nich nowych klientów, szukających wyróżniających się rozwiązań w marketingu internetowym, ze szczególnym nastawieniem na budowanie nieszablonowych formatów wideo, w tym dedykowanych markom kanałów na YouTube. Jego Klientami byli m.in. Olimp, Dolina Noteci, PZU, WiX, Warner Bros. Jan Kmiecik ma również doświadczenie w marketingu, które zdobywał w Phillip Morris International oraz w Mediakraft TV.

- Nasze portfolio ciągle powiększa się o nowych, interesujących twórców, związanych z różnymi platformami społecznościowymi jak chociażby YouTube czy TikTok. Rozszerzamy także zakres działalności o nowe narzędzia takie jak platformy do współpracy z nano- i mikroinfluencerami, które do tej pory były znane tylko za granicą czyli Sampleo oraz Talent Web Academy - mówi Łukasz Walczak, Dyrektor Handlowy w GetHero - W związku z tym stale wzrasta nasze zapotrzebowanie na nowych członków zespołu GetHero, którzy pomogą nam w prowadzeniu współpracy pomiędzy klientami a influencerami i jednocześnie będą nas wspierać w codziennych zadaniach - dodaje.

Pod koniec 2020 roku do zespołu agencji influencer marketingu dołączyła także Noemi Skwiercz oraz Kamil Jaworski. Oboje objęli stanowiska Junior Project Managerów w dziale gamingu agencji zarządzanym przez Karola Sado – Head of gaming w GetHero.

Źródło: GetHero

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764