logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olympus Perspective Playground we Wrocławiu

  PR 18.01.2019, przeczytano 852 razy
ilustracjastrzałka

Festiwal kreatywnej fotografii, interaktywne instalacje, testowanie sprzętu Olympus oraz wyjątkowe wydarzenia we Wrocławiu


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olympus-perspective-playground-we-wroclawiu,380850,artykul.html

Olympus Perspective Playground to jedyny w swoim rodzaju festiwal z interaktywnymi instalacjami, stworzonymi przez światowej sławy artystów. W ubiegłym roku Olympus Perspective Playground zostałzorganizowany w szesnastu miejscach w Europie i gościł aż 400 000 osób. Od 15 lutego 2019 do 10 marca 2019, w starej zajezdni tramwajowej „Dąbie” przy ulicy Tramwajowej, na entuzjastów i zawodowych fotografów czeka ponad 2000 m2 atrakcji. Odwiedzający dowiedzą się więcej o firmie Olympus, a także przetestują kompaktowe i lekkie bezlusterkowce Olympus OM-D oraz PEN. Marka prezentuje wystawę we Wrocławiu, gdzie powstał nowy oddział firmy, w którym zatrudnienie znajdzie 300 osób.

Godziny otwarcia:

  • NIEDZIELA-ŚRODA 11:00-21:00
  • CZWARTEK-SOBOTA 11:00-23:00

Wstęp:

  • BEZPŁATNY

Udogodnienia:

  • BEZPŁATNA WYPOŻYCZALNIA SPRZĘTU OLYMPUS

Każdy wypożyczający otrzyma w prezencie kartę pamięci z wykonanymi przez siebie zdjęciami. Wszyscy chętni do zwiedzenia proszeni są o rejestrację na stronie: www.my.olympus-consumer.com/perspective-playground

Olympus Perspective Playground we Wrocławiu

Perspective Playground pokazuje w zabawny i artystyczny sposób, jakogromne znaczenie mają obiektywy i technologie optyczne wykorzystywane w aparatach fotograficznych w naukach przyrodniczych i medycynie. Inspirująca wystawa sztuki staje się fotograficznym placem zabaw i dostarcza niezapomnianych wrażeń. Zwiedzający wystawę nie tylko przetestują aparaty OM-D oraz PEN, lecz także dowiedzą się więcej o marce i firmie Olympus, wydrukują swoje ulubione zdjęcia, doświadczą malowania światłem oraz wezmą udział wielu warsztatach i wydarzeniach, organizowanych także wieczorami

Sztuka, fotografia, nauka

Artyści Morag Myerscough i Luke Morgan znani są na całym świecie dzięki swoim wyjątkowym, dużym konstrukcjom, które ozdabiają neonowymi, geometrycznymi wzorami oraz kształtami. Do każdej z nich dodają również napisy zawierające pozytywnie brzmiące wiadomości. Specjalnie z myślą o Olympus Perspective Playground stworzyli pełną intensywnych kolorów, nieustannie zmieniającą się, interaktywną instalację „Super Labyrinth”.

Instalacja „EyeCatcher” przygotowana przez Humatic pokazuje piękno iosobliwość ludzkiej tęczówki oraz rosnące znaczenie systemów, które autonomicznie przetwarzają dane biometryczne.

Artyści Marcus Doering i Ben Lauber wzięli już udział w kilku poprzednich wystawach Perspective Playground. Ich rzeźba „Resonant Space” zachęca zwiedzających do ciągłej zmiany projektu eksponatu, wykorzystując ruch ciała uczestnika wystawy.

Zabawa kalejdoskopem opiera się na tworzeniu symetrycznych wzorów, z wykorzystaniem lustra. Dwaj hiszpańscy architekci, Juan Manzanares Suárez oraz Cristian Santandreu Utermark ze studia A2arquitectos, opracowali kalejdoskop na dużą skalę – tu wzory powstają także z udziałem ludzi, którzy wchodzą w interakcję z tą wyjątkową instalacją.

Olympus jako pracodawca: możliwość rozwoju

W lipcu 2018 powstał we Wrocławiu nowy oddział firmy Olympus Europa – Olympus Business Services Sp. z o.o. (OBSE). Centrum biznesowe wspiera partnerów Olympus z regionu EMEA w zakresie finansów, logistyki, administracji sprzedaży oraz zarządzania zasobami ludzkimi. OBSE, jako pracodawca działający w obszarze rozwijającego się przemysłu technologii medycznych, oferuje miejsca pracy o dużym potencjale rozwoju, a także możliwość bycia częścią zespołu budującego od podstaw nowoczesne centrum biznesowe. Ponadto Olympus OBSE gwarantuje konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet socjalny.

Źródło: Olympus

www.olympus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764