logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Z bliska / Z daleka: murale, graffiti, neony i typografia Poznania

   20.11.2019, przeczytano 644 razy
ilustracjastrzałka

68 punktów z muralami i graffiti, 17 działających reklam neonowych oraz 9 starych szyldów i napisów reklamowych. Tak w skrócie można podsumować 3. edycję mapy "Z bliska / Z daleka". Polsko-angielski przewodnik po poznańskim street-arcie to aż 94 powody,  by wyjść z domu i odkryć zupełnie nowe oblicze miasta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-bliska---z-daleka%3A-murale%2C-graffiti%2C-neony-i-typografia-poznania-,384796,artykul.html

Mapa-przewodnik „Z bliska / Z daleka” to nadal jedyna tego typu inicjatywa w Polsce, w ramach której zebrane i opisane zostały murale, graffiti, neony i typografia Poznania. Do tej pory ukazały się dwie edycje mapy (w 2016 i 2018 roku), które cieszyły się ogromną popularnością – zarówno wśród poznaniaków jak i turystów. Przewodnik to propozycja dla zwolenników alternatywnego zwiedzania miasta – z dala od utartych szlaków turystycznych, bez biletów wstępu czy kolejek.

Mapa powstała dzięki zaangażowaniu i wsparciu kilkuset osób, kilkunastu ambasadorów (m.in.  Joanna Pańczak, Krzysztof “Grabaż” Grabowski, Jan Mazurczak, Noriaki) oraz partnera projektu PragmatIQ Kancelaria Prawna, którzy zdecydowali się wesprzeć projekt w ramach zbiórki crowdfundingowej “Wydaj z nami mapę murali, graffiti, neonów i typografii “Z bliska / Z daleka”. Za oprawę graficzną odpowiada agencja Ostecx Créative. Patronat nad projektem objął Poznan, I Love You

Bezpłatna mapa dostępna jest w Centrum Informacji Kulturalnej oraz Turystycznej oraz na www.zbliskazdaleka.wordpress.com.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zbiór Dobrych Praktyk w obszarze Viewability Grupy Roboczej IAB Polska
Czym jest Viewability? Jak rozumie ją rynek? Jak mierzyć i rozliczać kampanie reklamowe w kontekście widoczności reklam? Jakie są najczęstsze powody niewidoczności reklam? Dlaczego pomiar Viewability jest tak problematyczny? Na te i inne pytania odpowiada publikacja „Dobre Praktyki w obszarze Viewability” stworzona przez Grupę Roboczą Viewability IAB...
Nowy numer magazynu Upstream
Właśnie ukazał się nowy numer magazynu „UPstream” – firmowego pisma Nowego Stylu, adresowanego do architektów, projektantów wnętrz oraz wszystkich osób poszukujących ciekawych treści związanych z designem, wyposażaniem biur i przestrzeni użyteczności publicznej. Numer pełen jest wnikliwej wiedzy i inspiracji.
IAB: Dobre Praktyki w obszarze Brand Safety
Działająca w ramach IAB Polska Grupa Robocza Brand Safety stworzyła publikację „Dobre Praktyki w obszarze Brand Safety”, będącą zbiorem aktualnej wiedzy i rekomendacji z tego obszaru dla różnych podmiotów branży reklamowej.
Poradnik Newspoint „Jak odnosić korzyści z social media?”
Newspoint przygotował poradnik o zaletach obecności marki w social media. „Jak odnosić korzyści z social media” to zbiór pomysłów na rozwój biznesu, dla każdego marketera i specjalisty ds. social media, jakie dają spotkania z użytkownikami najpopularniejszych w Polsce platform społecznościowych. E-book został wzbogacony praktycznymi poradami TOP ekspertów branżowych.
Pierwszy w Polsce podręcznik Tiktoka już dostępny
TikTok to zdecydowanie najszybciej rozwijający się portal społecznościowy, którego liczba użytkowników przekroczyła już 2 miliardy! Jest to najczęściej pobierana aplikacja na świecie, a jej popularność wciąż rośnie. Jednocześnie TikTok cechuje się bardzo dużym zaangażowaniem użytkowników. Według raportu IndaHash, 94% użytkowników spędza w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764