logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Z bliska / Z daleka: murale, graffiti, neony i typografia Poznania

   20.11.2019, przeczytano 419 razy
ilustracjastrzałka

68 punktów z muralami i graffiti, 17 działających reklam neonowych oraz 9 starych szyldów i napisów reklamowych. Tak w skrócie można podsumować 3. edycję mapy "Z bliska / Z daleka". Polsko-angielski przewodnik po poznańskim street-arcie to aż 94 powody,  by wyjść z domu i odkryć zupełnie nowe oblicze miasta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-bliska---z-daleka%3A-murale%2C-graffiti%2C-neony-i-typografia-poznania-,384796,artykul.html

Mapa-przewodnik „Z bliska / Z daleka” to nadal jedyna tego typu inicjatywa w Polsce, w ramach której zebrane i opisane zostały murale, graffiti, neony i typografia Poznania. Do tej pory ukazały się dwie edycje mapy (w 2016 i 2018 roku), które cieszyły się ogromną popularnością – zarówno wśród poznaniaków jak i turystów. Przewodnik to propozycja dla zwolenników alternatywnego zwiedzania miasta – z dala od utartych szlaków turystycznych, bez biletów wstępu czy kolejek.

Mapa powstała dzięki zaangażowaniu i wsparciu kilkuset osób, kilkunastu ambasadorów (m.in.  Joanna Pańczak, Krzysztof “Grabaż” Grabowski, Jan Mazurczak, Noriaki) oraz partnera projektu PragmatIQ Kancelaria Prawna, którzy zdecydowali się wesprzeć projekt w ramach zbiórki crowdfundingowej “Wydaj z nami mapę murali, graffiti, neonów i typografii “Z bliska / Z daleka”. Za oprawę graficzną odpowiada agencja Ostecx Créative. Patronat nad projektem objął Poznan, I Love You

Bezpłatna mapa dostępna jest w Centrum Informacji Kulturalnej oraz Turystycznej oraz na www.zbliskazdaleka.wordpress.com.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Potęga personalizacji – 9 odsłon OOH magazine
Najnowszy numer OOH magazine już na rynku, a w nim baza wiedzy o marketingu rynku automotive. Wydawca postanowił, że oprócz głównej okładki tego numeru, wykona dodatkowo personalizowane dla osób i firm, które w tym numerze pojawiły się na jego łamach. Personalizacja bowiem to klucz do sukcesu.
Nowy Raport Dostawców Mediów i Maszyn już na rynku
Pierwszy numer Dostawców Mediów i Maszyn jest już na rynku. Pierwszy numer w roku to okazja do podsumowań i refleksji nad tym, co minione, jak również spojrzenia w przyszłość.
Najnowsze wydanie OOH event! już na rynku
11. już edycja magazynu OOH event! – magazynu branży EVENT & MICE, miała swoją premierę podczas Forum Branży Eventowej, które odbyło się 22 stycznia w EXPO XXI Warszawa. W magazynie można znaleźć jak zwykle spectrum branżowych informacji, artykuły oraz wywiady z ekspertami branżowymi.
Raport na temat zarządzania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych już na rynku
Na rynku ukazał się raport zatytułowany „Zarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations”. Publikacja jest efektem badania przeprowadzonego na grupie wiodących podmiotów doradczych w Polsce przez agencję Exacto we współpracy ze Związkiem Firm Public Relations. Raport jest dostępny bezpłatnie do pobrania na stronie Kongresu...
Raport na temat zarządzania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych
Na rynku ukazał się raport zatytułowany „Zarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations”. Publikacja jest efektem badania przeprowadzonego na grupie wiodących podmiotów doradczych w Polsce przez agencję Exacto we współpracy ze Związkiem Firm Public Relations. Raport jest dostępny bezpłatnie do pobrania na stronie Kongresu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764