logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Z bliska / Z daleka: murale, graffiti, neony i typografia Poznania

   20.11.2019, przeczytano 252 razy
ilustracjastrzałka

68 punktów z muralami i graffiti, 17 działających reklam neonowych oraz 9 starych szyldów i napisów reklamowych. Tak w skrócie można podsumować 3. edycję mapy "Z bliska / Z daleka". Polsko-angielski przewodnik po poznańskim street-arcie to aż 94 powody,  by wyjść z domu i odkryć zupełnie nowe oblicze miasta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-bliska---z-daleka%3A-murale%2C-graffiti%2C-neony-i-typografia-poznania-,384796,artykul.html

Mapa-przewodnik „Z bliska / Z daleka” to nadal jedyna tego typu inicjatywa w Polsce, w ramach której zebrane i opisane zostały murale, graffiti, neony i typografia Poznania. Do tej pory ukazały się dwie edycje mapy (w 2016 i 2018 roku), które cieszyły się ogromną popularnością – zarówno wśród poznaniaków jak i turystów. Przewodnik to propozycja dla zwolenników alternatywnego zwiedzania miasta – z dala od utartych szlaków turystycznych, bez biletów wstępu czy kolejek.

Mapa powstała dzięki zaangażowaniu i wsparciu kilkuset osób, kilkunastu ambasadorów (m.in.  Joanna Pańczak, Krzysztof “Grabaż” Grabowski, Jan Mazurczak, Noriaki) oraz partnera projektu PragmatIQ Kancelaria Prawna, którzy zdecydowali się wesprzeć projekt w ramach zbiórki crowdfundingowej “Wydaj z nami mapę murali, graffiti, neonów i typografii “Z bliska / Z daleka”. Za oprawę graficzną odpowiada agencja Ostecx Créative. Patronat nad projektem objął Poznan, I Love You

Bezpłatna mapa dostępna jest w Centrum Informacji Kulturalnej oraz Turystycznej oraz na www.zbliskazdaleka.wordpress.com.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aplikacje mobilne. Nowy raport Spicy Mobile dla twórców i wydawców
Na rynku jest już dostępny raport „Aplikacje mobilne” – jedyne w swoim rodzaju kompendium wiedzy dla wszystkich zainteresowanych projektowaniem, promocją i monetyzacją aplikacji mobilnych. Wraz z nim agencja Spicy Mobile ogłasza wydanie pierwszej w Polsce trylogii poświęconej marketingowi mobilnemu.
Eileen Gray. Dom pod słońcem
Opowieść o życiu i twórczości niezwykłej kobiety – ikony modernistycznego designu początku XX wieku, projektantki kultowych mebli. Jej życie prywatne było pełne zawirowań, tak samo, jak i kariera.
Nowy numer Raportu Dostawców OOH magazine
Ostatnie w tym roku wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn właśnie pojawiło się na rynku. Można je także bezpłatnie pobrać w formie online.
Nowy numer OOH magazine z podsumowaniem targów
Na rynku pojawiło się już ostatnie w tym roku wydanie OOH magazine. Tematem przewodnim numeru jest szeroko rozumiany femvertising, czyli marketing kierowany do kobiet i o kobietach mówiący.
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym – nowa książka Dariusza Tworzydło
W sprzedaży jest już dostępna nowa książka, która kompleksowo omawia najważniejsze aspekty crisis management. Autorem publikacji Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie jest Dariusz Tworzydło. Poza niezbędną dawką wiedzy teoretycznej, książka zawiera wiele praktycznych wskazówek, case study oraz nowe, niepublikowane dotąd modele zarządzania kryzysem....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764