Dzięki Dakea Boss.app od 180heartbeats + Jung v Matt dla Dakea (Altaterra, VKR), dekarze współpracujący z marką, mając przy sobie tylko smartfona, mogą już na budowie zacząć przygotowanie oferty dla swoich klientów.
Platforma komunikacyjna Dakea Boss.app, dostępna przez smartfony i dakea.com.pl, jest pierwszym tak innowacyjnym rozwiązaniem dla tej branży na polskim rynku. Fachowcy prowadzący firmy dekarskie mogą dzięki niej zaoszczędzić czas, pieniądze i zdobywać nagrody. Dakea Boss.app umożliwia: przygotowanie wyceny, wprowadzanie danych i proponowanie klientom kompleksowych ofert - nawet w kilku wariantach - w profesjonalnym firmowym szablonie, wraz z przykładowymi realizacjami. Do dyspozycji dekarzy jest także kreator strony www, a ponadto w prosty sposób mogą zbierać DAKI (punkty) i wymieniać je na nagrody: skórzane pasy dekarskie, torby narzędziowe i inne:
- Przygotowaliśmy wygodny system komunikacji, który wychodzi poza typową strukturę usług i dostaw dla klienta, który działa w wymagającej branży - mówi Rafał Knap, digital transformation director w 180. - Cyfryzuje dość długi łańcuch obsługi klienta: Dakea - dystrybutorzy i dekarze - ich klienci. Oprócz wspomnianych funkcji, dekarze ze swojego smartfona, prosto z placu budowy, mogą zarejestrować się w systemie i z wykorzystaniem aparatu, zeskanować okna Dakea, które zainstalowali. A na końcu, z automatu dostać punkty w programie lojalnościowym - dodaje.
Platforma będzie rozwijana o kolejne udogodnienia, np. ciekawe, ważne przy prowadzeniu biznesu porady:
- Celem marki Dakea jest przede wszystkim wsparcie naszych głównych partnerów - dekarzy i dystrybutorów - mówi Piotr Czernic, International Marketing Director Altaterra Polska. - Poza oferowaniem bardzo dobrych produktów w atrakcyjnych cenach, z aplikacją Dakea BOSS.app idziemy dzisiaj o krok dalej adresując ich potrzeby oraz ambicje. Ponadto, wraz z agencją 180heartbeats robimy to w bardzo innowacyjny sposób, wyróżniający nas na rynku okien dachowych. Konsekwentnie realizujemy naszą strategię marki dla profesjonalistów, a aplikacja Dakea BOSS.app pozwala nam jeszcze bardziej zbliżyć się do naszych partnerów, poznać ich potrzeby i wspólnie z nimi się rozwijać.
Oprócz Polski, marka jest dostępna w 12 krajach Europy – m.in. w Wielkiej Brytanii, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji.
180heartbeats wspólnie z działem marketingu Dakea odpowiada za koncept aplikacji. Agencja jest także odpowiedzialna za development i udostępnienie Dakea Boss.app w App Store i Google Play.
Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT