logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Dakea jako pierwsza digitalizuje dekarzy

  PR 18.04.2019, przeczytano 832 razy

Dzięki Dakea Boss.app od 180heartbeats + Jung v Matt dla Dakea (Altaterra, VKR), dekarze współpracujący z marką, mając przy sobie tylko smartfona, mogą już na budowie zacząć przygotowanie oferty dla swoich klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-dakea-jako-pierwsza-digitalizuje-dekarzy,382160,artykul.html

Platforma komunikacyjna Dakea Boss.app, dostępna przez smartfony i dakea.com.pl, jest pierwszym tak innowacyjnym rozwiązaniem dla tej branży na polskim rynku. Fachowcy prowadzący firmy dekarskie mogą dzięki niej zaoszczędzić czas, pieniądze i zdobywać nagrody. Dakea Boss.app umożliwia: przygotowanie wyceny, wprowadzanie danych i proponowanie klientom kompleksowych ofert - nawet w kilku wariantach - w profesjonalnym firmowym szablonie, wraz z przykładowymi realizacjami. Do dyspozycji dekarzy jest także kreator strony www,  a ponadto w prosty sposób mogą zbierać DAKI (punkty) i wymieniać je na nagrody: skórzane pasy dekarskie, torby narzędziowe i inne:

- Przygotowaliśmy wygodny system komunikacji, który wychodzi poza typową strukturę usług i dostaw dla klienta, który działa w wymagającej branży  - mówi Rafał Knap, digital transformation director w 180. - Cyfryzuje dość długi łańcuch obsługi klienta: Dakea - dystrybutorzy i dekarze - ich klienci. Oprócz wspomnianych funkcji, dekarze ze swojego smartfona, prosto z placu budowy, mogą zarejestrować się w systemie i z wykorzystaniem aparatu, zeskanować okna Dakea, które zainstalowali. A na końcu, z automatu dostać punkty w programie lojalnościowym - dodaje.

Platforma będzie rozwijana o kolejne udogodnienia, np. ciekawe, ważne przy prowadzeniu biznesu porady:

- Celem marki Dakea jest przede wszystkim wsparcie naszych głównych partnerów - dekarzy i dystrybutorów - mówi Piotr Czernic, International Marketing Director Altaterra Polska. - Poza oferowaniem bardzo dobrych produktów w atrakcyjnych cenach, z aplikacją Dakea BOSS.app idziemy dzisiaj o krok dalej adresując ich potrzeby oraz ambicje. Ponadto, wraz z agencją 180heartbeats robimy to w bardzo innowacyjny sposób, wyróżniający nas na rynku okien dachowych. Konsekwentnie realizujemy naszą strategię marki dla profesjonalistów, a aplikacja Dakea BOSS.app pozwala nam jeszcze bardziej zbliżyć się do naszych partnerów, poznać ich potrzeby i wspólnie z nimi się rozwijać.

Oprócz Polski, marka jest dostępna w 12 krajach Europy –  m.in. w Wielkiej Brytanii, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji.

180heartbeats wspólnie z działem marketingu Dakea odpowiada za koncept aplikacji. Agencja jest także odpowiedzialna za development i udostępnienie Dakea Boss.app w App Store i Google Play.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764