logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Dakea jako pierwsza digitalizuje dekarzy

  PR 18.04.2019, przeczytano 834 razy

Dzięki Dakea Boss.app od 180heartbeats + Jung v Matt dla Dakea (Altaterra, VKR), dekarze współpracujący z marką, mając przy sobie tylko smartfona, mogą już na budowie zacząć przygotowanie oferty dla swoich klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-dakea-jako-pierwsza-digitalizuje-dekarzy,382160,artykul.html

Platforma komunikacyjna Dakea Boss.app, dostępna przez smartfony i dakea.com.pl, jest pierwszym tak innowacyjnym rozwiązaniem dla tej branży na polskim rynku. Fachowcy prowadzący firmy dekarskie mogą dzięki niej zaoszczędzić czas, pieniądze i zdobywać nagrody. Dakea Boss.app umożliwia: przygotowanie wyceny, wprowadzanie danych i proponowanie klientom kompleksowych ofert - nawet w kilku wariantach - w profesjonalnym firmowym szablonie, wraz z przykładowymi realizacjami. Do dyspozycji dekarzy jest także kreator strony www,  a ponadto w prosty sposób mogą zbierać DAKI (punkty) i wymieniać je na nagrody: skórzane pasy dekarskie, torby narzędziowe i inne:

- Przygotowaliśmy wygodny system komunikacji, który wychodzi poza typową strukturę usług i dostaw dla klienta, który działa w wymagającej branży  - mówi Rafał Knap, digital transformation director w 180. - Cyfryzuje dość długi łańcuch obsługi klienta: Dakea - dystrybutorzy i dekarze - ich klienci. Oprócz wspomnianych funkcji, dekarze ze swojego smartfona, prosto z placu budowy, mogą zarejestrować się w systemie i z wykorzystaniem aparatu, zeskanować okna Dakea, które zainstalowali. A na końcu, z automatu dostać punkty w programie lojalnościowym - dodaje.

Platforma będzie rozwijana o kolejne udogodnienia, np. ciekawe, ważne przy prowadzeniu biznesu porady:

- Celem marki Dakea jest przede wszystkim wsparcie naszych głównych partnerów - dekarzy i dystrybutorów - mówi Piotr Czernic, International Marketing Director Altaterra Polska. - Poza oferowaniem bardzo dobrych produktów w atrakcyjnych cenach, z aplikacją Dakea BOSS.app idziemy dzisiaj o krok dalej adresując ich potrzeby oraz ambicje. Ponadto, wraz z agencją 180heartbeats robimy to w bardzo innowacyjny sposób, wyróżniający nas na rynku okien dachowych. Konsekwentnie realizujemy naszą strategię marki dla profesjonalistów, a aplikacja Dakea BOSS.app pozwala nam jeszcze bardziej zbliżyć się do naszych partnerów, poznać ich potrzeby i wspólnie z nimi się rozwijać.

Oprócz Polski, marka jest dostępna w 12 krajach Europy –  m.in. w Wielkiej Brytanii, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji.

180heartbeats wspólnie z działem marketingu Dakea odpowiada za koncept aplikacji. Agencja jest także odpowiedzialna za development i udostępnienie Dakea Boss.app w App Store i Google Play.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764