logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Dakea jako pierwsza digitalizuje dekarzy

  PR 18.04.2019, przeczytano 430 razy

Dzięki Dakea Boss.app od 180heartbeats + Jung v Matt dla Dakea (Altaterra, VKR), dekarze współpracujący z marką, mając przy sobie tylko smartfona, mogą już na budowie zacząć przygotowanie oferty dla swoich klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-dakea-jako-pierwsza-digitalizuje-dekarzy,382160,artykul.html

Platforma komunikacyjna Dakea Boss.app, dostępna przez smartfony i dakea.com.pl, jest pierwszym tak innowacyjnym rozwiązaniem dla tej branży na polskim rynku. Fachowcy prowadzący firmy dekarskie mogą dzięki niej zaoszczędzić czas, pieniądze i zdobywać nagrody. Dakea Boss.app umożliwia: przygotowanie wyceny, wprowadzanie danych i proponowanie klientom kompleksowych ofert - nawet w kilku wariantach - w profesjonalnym firmowym szablonie, wraz z przykładowymi realizacjami. Do dyspozycji dekarzy jest także kreator strony www,  a ponadto w prosty sposób mogą zbierać DAKI (punkty) i wymieniać je na nagrody: skórzane pasy dekarskie, torby narzędziowe i inne:

- Przygotowaliśmy wygodny system komunikacji, który wychodzi poza typową strukturę usług i dostaw dla klienta, który działa w wymagającej branży  - mówi Rafał Knap, digital transformation director w 180. - Cyfryzuje dość długi łańcuch obsługi klienta: Dakea - dystrybutorzy i dekarze - ich klienci. Oprócz wspomnianych funkcji, dekarze ze swojego smartfona, prosto z placu budowy, mogą zarejestrować się w systemie i z wykorzystaniem aparatu, zeskanować okna Dakea, które zainstalowali. A na końcu, z automatu dostać punkty w programie lojalnościowym - dodaje.

Platforma będzie rozwijana o kolejne udogodnienia, np. ciekawe, ważne przy prowadzeniu biznesu porady:

- Celem marki Dakea jest przede wszystkim wsparcie naszych głównych partnerów - dekarzy i dystrybutorów - mówi Piotr Czernic, International Marketing Director Altaterra Polska. - Poza oferowaniem bardzo dobrych produktów w atrakcyjnych cenach, z aplikacją Dakea BOSS.app idziemy dzisiaj o krok dalej adresując ich potrzeby oraz ambicje. Ponadto, wraz z agencją 180heartbeats robimy to w bardzo innowacyjny sposób, wyróżniający nas na rynku okien dachowych. Konsekwentnie realizujemy naszą strategię marki dla profesjonalistów, a aplikacja Dakea BOSS.app pozwala nam jeszcze bardziej zbliżyć się do naszych partnerów, poznać ich potrzeby i wspólnie z nimi się rozwijać.

Oprócz Polski, marka jest dostępna w 12 krajach Europy –  m.in. w Wielkiej Brytanii, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji.

180heartbeats wspólnie z działem marketingu Dakea odpowiada za koncept aplikacji. Agencja jest także odpowiedzialna za development i udostępnienie Dakea Boss.app w App Store i Google Play.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aplikacje Samochodowe od A do Z po raz 26.
Od ponad 10 lat, z początkiem wiosennego sezonu aplikacyjnego, Atrium i Ikonos organizują warsztaty pt. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Łącznie w całym cyklu wzięło już udział ponad 1000 uczestników.
Wyróżnienie firmy Prograf SG w konkursie Fespa 2019
FESPA to najważniejsze wydarzenie branży reklamowej w Europie. Podczas tej imprezy najważniejsi gracze tego rynku prezentują swoje osiągnięcia w zakresie druku - technik i materiałów.
W związku z wątpliwościami natury etycznej, skierowanymi do Rady Etyki Public Relations przez Luizę Jurgiel-Żyłę, Prezeskę Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, REPR oświadcza, iż nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na wydanie opinii w sprawie publikacji książkowej pt. „Delfin. Mateusz Morawiecki”. Ze względu na jej specyfikę, dla podjęcia odpowiedniego...
„Piąty wymiar” – twórcza przestrzeń w CH Atrium Promenada
Agencja marketingowa Valkea we współpracy z Atrium Poland przygotowała kolejny innowacyjny projekt dla Atrium Promenada. Tym razem na terenie centrum handlowego powstała wyjątkowa przestrzeń twórcza pod nazwą „Piąty Wymiar”. Dzięki niej wszyscy odwiedzający mają od teraz możliwość wzięcia udziału w regularnych i bezpłatnych zajęciach rozwojowych oraz warsztatach...
Walk PR rozpoczął współpracę z Grupą Nosalowy. Do zadań agencji należeć będzie kompleksowa obsługa PR nowego hotelu Grupy – Nosalowy Park Hotel & SPA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764