logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Z deszczu pod rynnę? Kolejna kontrowersyjna reklama na hotelu Forum

   05.08.2010, przeczytano 3683 razy

Jak donosi Gazeta Wyborcza, kontrowersyjną reklamę "Zimnego Lecha" na hotelu Forum zastąpiło hasło reklamowe, które ma szansę zdetronizować poprzednika pod względem wywołanego skandalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-deszczu-pod-rynne-kolejna-kontrowersyjna-reklama-na-hotelu-forum,11049,artykul.html

Mowa o haśle drinka izotonicznego Oshee "żyj i zwyciężaj", poprzedzonym literą "O" czcionką taką samą jak w logo marki. W efekcie napis jawi się raczej jako "Ożyj i zwyciężaj", co w kontekście niedawnej afery z powodu bannera piwa Zimny Lech może być odczytane jako kolejna niesmaczna aluzja do spoczywającego na Wawelu Lecha Kaczyńskiego. Nie da się ukryć, że firma ryzykuje bojkot produktów podobny temu, który zorganizowali posłowie Ryszard Czarnecki i Marek Migalski.

Wciąż czekamy na komentarz z biura prasowego producenta napoju, prowadzonego przez firmę Partner of Promotion.

Czytaj więcej na Wyborcza.pl  

Źródło: Gazeta Wyborcza

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

no cóż. Sacrum i profanum zupełnie się poplątały. Obyś żył w ciekawych czasach, właśnie w nich żyjemy. Choć czasem jakiś niesmak zostaje.

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764