Jak donosi Gazeta Wyborcza, kontrowersyjną reklamę "Zimnego Lecha" na hotelu Forum zastąpiło hasło reklamowe, które ma szansę zdetronizować poprzednika pod względem wywołanego skandalu.
Mowa o haśle drinka izotonicznego Oshee "żyj i zwyciężaj", poprzedzonym literą "O" czcionką taką samą jak w logo marki. W efekcie napis jawi się raczej jako "Ożyj i zwyciężaj", co w kontekście niedawnej afery z powodu bannera piwa Zimny Lech może być odczytane jako kolejna niesmaczna aluzja do spoczywającego na Wawelu Lecha Kaczyńskiego. Nie da się ukryć, że firma ryzykuje bojkot produktów podobny temu, który zorganizowali posłowie Ryszard Czarnecki i Marek Migalski.
Wciąż czekamy na komentarz z biura prasowego producenta napoju, prowadzonego przez firmę Partner of Promotion.
Czytaj więcej na Wyborcza.pl
Źródło: Gazeta Wyborcza