logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Z deszczu pod rynnę? Kolejna kontrowersyjna reklama na hotelu Forum

   05.08.2010, przeczytano 3534 razy

Jak donosi Gazeta Wyborcza, kontrowersyjną reklamę "Zimnego Lecha" na hotelu Forum zastąpiło hasło reklamowe, które ma szansę zdetronizować poprzednika pod względem wywołanego skandalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-deszczu-pod-rynne-kolejna-kontrowersyjna-reklama-na-hotelu-forum,11049,artykul.html

Mowa o haśle drinka izotonicznego Oshee "żyj i zwyciężaj", poprzedzonym literą "O" czcionką taką samą jak w logo marki. W efekcie napis jawi się raczej jako "Ożyj i zwyciężaj", co w kontekście niedawnej afery z powodu bannera piwa Zimny Lech może być odczytane jako kolejna niesmaczna aluzja do spoczywającego na Wawelu Lecha Kaczyńskiego. Nie da się ukryć, że firma ryzykuje bojkot produktów podobny temu, który zorganizowali posłowie Ryszard Czarnecki i Marek Migalski.

Wciąż czekamy na komentarz z biura prasowego producenta napoju, prowadzonego przez firmę Partner of Promotion.

Czytaj więcej na Wyborcza.pl  

Źródło: Gazeta Wyborcza

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

no cóż. Sacrum i profanum zupełnie się poplątały. Obyś żył w ciekawych czasach, właśnie w nich żyjemy. Choć czasem jakiś niesmak zostaje.

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764