logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Z dumą uwarzone w Polsce: Piwny znak promocyjny

  PR 23.11.2018, przeczytano 1143 razy

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie i Polska Agencja Inwestycji i Handlu prezentują znak promujący polskie marki piwa: „Proudly made in Poland”. Browary będą wyróżniać nim piwo wysyłane i sprzedawane zagranicą. Obecnie polskie piwo trafia do ponad 80 krajów świata. Znak ma podkreślać najwyższą jakość piwa warzonego w naszym kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-duma-uwarzone-w-polsce%3A-piwny-znak-promocyjny,380258,artykul.html

„Proudly made in Poland” jest wspólną inicjatywą Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego i zrzeszonych w nim browarów członkowskich oraz Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Ma przede wszystkim promować rodzime, polskie marki piwa i budować wizerunek Polski jako kraju pochodzenia produktów spożywczych najwyższej jakości oraz wiarygodnego i wartościowego partnera handlowego.

Pierwsze browary

Znak „Proudly made in Poland” informuje konsumentów na całym świecie, że piwo, na którym go umieszczono zostało wyprodukowane w Polsce. Tradycje piwowarskie na ziemiach polskich sięgają początków naszej państwowości, a w ostatnich latach Polska wyrosła na trzeciego największego producenta piwa w Europie.

- Mamy powód do dumy. Piwo z polskich browarów to produkt najwyższej jakości - uwarzony z doskonałych polskich składników, czerpiący z wiedzy i doświadczenia wielu pokoleń naszych piwowarów. - Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny ZPPP Browary Polski

Zainicjowanie projektu „Proudly made in Poland” to praktyczna realizacja celu sformułowanego w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, którym jest „wdrożenie systemu promocji polskiej żywności, który zapewni zwiększenie udziału polskich produktów żywnościowych w handlu z rynkami zagranicznymi, poprzez wzrost rozpoznawalności marek i ich konkurencyjności”.

obrazek

- Projekt „Proudly made in Poland” branży piwowarskiej jest pierwszą tego rodzaju inicjatywą. Jestem przekonany, że będzie stanowił zachętę dla zagranicznej ekspansji innych branż i kategorii produktów spożywczych. Mamy naprawdę doskonałe produkty o światowej jakości, które z dumą powinniśmy promować zagranicą. - Tomasz Pisula, prezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu

Rośnie znaczenie eksportu piwa

Od wejścia Polski do Unii Europejskiej eksport (denominowany w złotych) wzrósł po korekcie o inflację o 344,3 proc. Z uwagi na wysoki stopień nasycenia polskiego rynku, eksport staje się coraz istotniejszy dla producentów piwa. W 2017 r. Polska wyeksportowała ponad 3,3 mln hl piwa, co stanowi wielkość rocznej produkcji piwa w Chorwacji. Głównym kierunkiem eksportu polskiego piwa są kraje Unii. Piwo z Polski od wielu lat piją również konsumenci w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. W ubiegłym roku polskie piwo zdobyło kolejne rynki: w Azji oraz Ameryce Południowej i Środkowej. Smak polskiego piwa mogą dzisiaj poznać konsumenci z ponad 80 krajów świata.

Znak „Proudly made in Poland” będzie umieszczany na markach piwa największych krajowych producentów zrzeszonych w ZPPP - Browary Polskie: Kompanii Piwowarskiej, Carlsberg Polska i Grupy Żywiec. Pierwsze partie produktów z etykietą „Proudly made in Poland” są już dostępne na niektórych rynkach, m.in. w Wielkiej Brytanii.

Źródło: Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie, Polska Agencja Inwestycji i Handlu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764