logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Z dwóch minut na antenie w trzynaście tysięcy publikacji

  PR 09.07.2020, przeczytano 688 razy
ilustracjastrzałka

Christian Paul zyskał sławę 22 czerwca tuż po emisji materiału w głównym serwisie informacyjnym Telewizji Polskiej na temat kreacji Pierwszej Damy Agaty Kornhauser – Dudy. Wówczas udzielając komentarza, poświęcono mu łącznie 2 minuty czasu antenowego, które w wyniku researchu dziennikarzy i osób ze świata mody w kolejnych dniach przerodziło się w ponad 13 tys. publikacji we wszystkich typach mediów z ekwiwalentem reklamowym na poziomie 7,5 mln złotych – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-dwoch-minut-na-antenie-w-trzynascie-tysiecy-publikacji,387709,artykul.html

2 minuty wzrosło do 4 godzin w 3 dni – stacje radiowe

Podczas gdy w programie TVP Info Christian Paul, przedstawiony jako amerykański projektant mody, udzielił pochlebnego komentarza na temat ubiorów Pierwszej Damy Polski, w mediach zawrzało. Te zaledwie 146 sekund w kolejne 3 dni (24 – 26 czerwca) przerodziło się łącznie w 4 godziny czasu antenowego największych stacji radiowych w Polsce z ekwiwalentem reklamowym (AVE) na poziomie 1,1 mln złotych i dotarciu[1] medialnym o wartości 16,6 mln kontaktów z odbiorcą. O całej sytuacji wzmiankowały: Radio RMF FM, Radio Zet, Radio Eska oraz jej stacje regionalne, AntyRadio, Radio Wawa i VOX FM Poznań.

7,5 mln AVE w dwa tygodnie

W dwa tygodnie od pojawienia się w głównych wiadomościach TVP Christiana Paula, liczba materiałów na jego temat wyniosła dokładnie 13 422 publikacje, łączne AVE zaś poszybowało do kwoty 7 593 989 złotych, a dotarcie do 30 017 923 kontaktów. W samym internecie działalność amerykańskiego projektanta szybko stała się tematem numer jeden. Po 14 dniach od emisji pierwotnego materiału postać Christiana Paula szeroko komentowano na portalach internetowych (AVE równe 3 180 535 zł) oraz w samych social mediach (AVE wyniosło 1 994 480 zł) – najczęściej sprawę komentowano na Twitterze (10 tys. wzmianek).

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
SparkyB: viralowa autentyczność marek
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach...
Google zablokował 5,5 miliarda reklam. Scamem karmi nas AI
Treści o charakterze seksualnym, promocja broni czy nielegalny hazard, prezentowane często przez deepfejki na podobieństwo znanych osób. To m.in. takie reklamy są na celowniku Google, który na swojej platformie zablokował aż 5,5 miliarda reklam. Pod bacznym okiem korporacji z Doliny Krzemowej są też wybory – zarówno w Polsce jak i te uznawane za najważniejsze, czyli w USA.
Panasonic: projekcja immersyjna i trendy w technologii wizualnej
Chad Kunimoto z Panasonic Connect wyjaśnia, w jaki sposób innowacje w dziedzinie technologii obrazu przyczyniają się do zwiększenia interakcji i zainteresowania wśród odwiedzających różnorodne atrakcje na całym świecie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764