logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Z Empikiem powrót do szkoły „Taniej niż myślisz”

  PR 30.08.2023, przeczytano 670 razy
ilustracjastrzałka

„Taniej niż myślisz” – to hasło tegorocznej kampanii reklamowej realizowanej przez Empik w ramach sezonu back to school. Działania komunikacyjne kierowane do rodziców, jak i samych uczniów, obejmują telewizję, radio, digital i media społecznościowe oraz kanały własne Empiku.  Za koncept i realizację odpowiada agencja Dziadek do orzechów.v


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-empikiem-powrot-do-szkoly-_taniej-niz-myslisz_,401204,artykul.html

Wyprawka na każdą kieszeń

Sezon zakupów szkolnych właśnie wchodzi w szczytową fazę i dla rodziców oznacza nierzadko przysłowiowy ból głowy i duży stres. Aż 70% z nich deklaruje, że wyda na wyprawkę więcej niż przed rokiem przede wszystkim z powodu inflacji i ogólnego wzrostu cen. Jak wynika z badania SW Research na zlecenie Empiku* i ekspertyz samej marki, to o ile wyprawka zdrożeje i w jakiej kwocie zamkną się finalnie wydatki do szkoły rodzą właśnie największe obawy rodziców.

- Słuchamy konsumentów i rozumiemy ich niepokój, dlatego realizujemy tegoroczną kampanię back to school pod hasłem „Taniej niż myślisz”. Zadbaliśmy nie tylko o szeroką i jakościową ofertę, z której jesteśmy znani, ale również o liczne okazje cenowe i konkurencyjne promocje. – podkreśla Agnieszka Ostasiuk, Dyrektorka Brandu w Empiku. - Marka nie zapomina, że listy zakupów do szkoły są kompleksowe i obejmują nie tylko zeszyty, przybory do pisania, piórniki czy plecaki, ale również odzież czy obuwie (chociażby na wf), sprzęt elektroniczny przydatny w nauce, elementy wyposażenia pokoju ucznia czy zabawki edukacyjne, dlatego pokazuje w kampanii także te kategorie produktów w opcjach na każdą kieszeń.

- Kupując wyprawkę w Empiku można cieszyć się jakością i wyposażyć ucznia we wszystko czego potrzebuje do szkoły – nawet nowy tablet czy laptop – dodaje Joanna Urbanowska, Senior Brand Menadżerka w  Empiku – Hasło „Taniej niż myślisz” oznacza, że dzięki atrakcyjnym cenom, rabatom i specjalnym promocjom na zakupach szkolnych w Empiku można oszczędzić jeszcze więcej a podstawową wyprawkę można u nas skompletować nawet do 100 zł.

Spoty tv

Główną platformą dla kreatywnego przedstawienia hasła „Taniej niż myślisz” stały się cztery 15-sekundowe spoty, w których główny bohater – sprzedawca w salonie Empik – w nienachalny i zabawny sposób odpowiada na obawy klientów związane wysokimi wydatkami na wyprawkę szkolną.

- W tej kampanii narracja jest całkowicie inna od tej, do której przyzwyczaił nas Empik. Naszym zadaniem było podkreślenie nie tylko wysokiej jakości produktów i szerokiej oferty Empiku zarówno w salonach, jak i online, ale także dotarcie do nowych grup odbiorców i przekonanie ich, że szukając okazji cenowych, warto zajrzeć do Empiku i pozytywnie się zaskoczyć. – mówi Ewa Sulewska, head of content w agencji Dziadek do orzechów.

Kompleksowa komunikacja

Kampania „Taniej niż myślisz" wystartowała na początku sierpnia i potrwa do połowy września. Jest realizowana w telewizji, radio, digital, social mediach oraz w kanałach własnych Empiku – salonach, aplikacji oraz na platformie Empik.com.

Za koncepcję kreatywną, scenariusze i produkcję kampanii odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Produkcją materiałów video-foto zajęło się Graffiti Films przy wsparciu reżyserskim Marcina Mikulskiego oraz fotograficznym Filipa Żołyńskiego. Za zakup mediów do kampanii odpowiedzialny jest ATL Carat Polska. Natomiast działania digital performance prowadzone są in house.

Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.

www.dziadekdoorzechow.com

Dodatkowe informacje:

*Badanie SW Research Agencji Badań Rynku i Opinii na zlecenie Empiku, przeprowadzone w dniach 3-14.07.2023 r. metodą CAWI na ogólnopolskiej grupie 1026 respondentów – dorosłych posiadających dzieci

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764