logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Z humorem o energetyce, czyli świąteczna kampania Columbus

  PR 04.12.2020, przeczytano 870 razy
ilustracja

Columbus, wiodący dostawca usług na rynku nowoczesnej energetyki, uruchamia kampanię reklamową pod hasłem „Dostęp do przyszłości nie tylko od święta”. W spotach wideo zobaczymy zabawne sytuacje, związane z brakiem prądu i ogrzewania podczas świątecznych spotkań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-humorem-o-energetyce%2C-czyli-swiateczna-kampania-columbus,389461,artykul.html

Kolacja wigilijna bez prądu, zamarznięta woda w kranie i dziadek, który wyłącza zasilanie w najmniej odpowiednich momentach – takie sceny można zobaczyć w świątecznych spotach Columbusa. Firma w oryginalny sposób prezentuje problemy związane z wykorzystaniem energii, promując tym samym niezależność energetyczną, którą można osiągnąć dzięki ekologicznej i darmowej energii ze słońca.

Pierwszy z trzech zaplanowanych filmów można zobaczyć na stronie dedykowanej kampanii nietylkoodswieta.pl oraz na kanale YouTube marki.

- Święta to niezwykły i magiczny czas, który najlepiej spędzać z liczną rodziną. Oprócz prezentów możemy być pewni, że dostaniemy coś jeszcze - rachunek za prąd. A ten potrafi zaskoczyć bardziej niż Mikołaj. Świąteczne wypieki, lampki i porządki potrzebują nie tylko czasu, ale i energii. Dużo energii. Szacuje się, że w ciągu najbliższej dekady ceny energii elektrycznej zdrożeją o 110%. Może już pora zainwestować w fotowoltaikę i zacząć produkować darmowy prąd? – czytamy na stronie kampanii.

Premiera kolejnych spotów w ramach świątecznej kampanii odbędzie się 9 i 16 grudnia. Filmy można będzie zobaczyć także na pozostałych kanałach social media marki. Akcję wzmocni reklama display.

- „Dostęp do przyszłości nie tylko od święta” to nasza pierwsza świąteczna kampania reklamowa. W krótkich, 30-sekundowych filmach promujemy nowoczesne rozwiązania energetyczne dla domów – fotowoltaikę, pompy ciepła i magazyny energii. Postawiliśmy na humor wpleciony w bożonarodzeniowy klimat rodzinnych spotkań. Mamy nadzieję, że filmy przypadną do gustu naszym odbiorcom i pozytywnie wpłyną na ich przedświąteczny nastrój - komentuje Łukasz Jaronik, Dyrektor Marketingu w Columbus.

Całą kampanię, łącznie z koncepcją kreatywną, scenariuszem i realizacją wideo, przygotował Dział Marketingu Columbus.

Źródło: Columbus Energy S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764