logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Z humorem o energetyce, czyli świąteczna kampania Columbus

  PR 04.12.2020, przeczytano 323 razy
ilustracja

Columbus, wiodący dostawca usług na rynku nowoczesnej energetyki, uruchamia kampanię reklamową pod hasłem „Dostęp do przyszłości nie tylko od święta”. W spotach wideo zobaczymy zabawne sytuacje, związane z brakiem prądu i ogrzewania podczas świątecznych spotkań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-humorem-o-energetyce%2C-czyli-swiateczna-kampania-columbus,389461,artykul.html

Kolacja wigilijna bez prądu, zamarznięta woda w kranie i dziadek, który wyłącza zasilanie w najmniej odpowiednich momentach – takie sceny można zobaczyć w świątecznych spotach Columbusa. Firma w oryginalny sposób prezentuje problemy związane z wykorzystaniem energii, promując tym samym niezależność energetyczną, którą można osiągnąć dzięki ekologicznej i darmowej energii ze słońca.

Pierwszy z trzech zaplanowanych filmów można zobaczyć na stronie dedykowanej kampanii nietylkoodswieta.pl oraz na kanale YouTube marki.

- Święta to niezwykły i magiczny czas, który najlepiej spędzać z liczną rodziną. Oprócz prezentów możemy być pewni, że dostaniemy coś jeszcze - rachunek za prąd. A ten potrafi zaskoczyć bardziej niż Mikołaj. Świąteczne wypieki, lampki i porządki potrzebują nie tylko czasu, ale i energii. Dużo energii. Szacuje się, że w ciągu najbliższej dekady ceny energii elektrycznej zdrożeją o 110%. Może już pora zainwestować w fotowoltaikę i zacząć produkować darmowy prąd? – czytamy na stronie kampanii.

Premiera kolejnych spotów w ramach świątecznej kampanii odbędzie się 9 i 16 grudnia. Filmy można będzie zobaczyć także na pozostałych kanałach social media marki. Akcję wzmocni reklama display.

- „Dostęp do przyszłości nie tylko od święta” to nasza pierwsza świąteczna kampania reklamowa. W krótkich, 30-sekundowych filmach promujemy nowoczesne rozwiązania energetyczne dla domów – fotowoltaikę, pompy ciepła i magazyny energii. Postawiliśmy na humor wpleciony w bożonarodzeniowy klimat rodzinnych spotkań. Mamy nadzieję, że filmy przypadną do gustu naszym odbiorcom i pozytywnie wpłyną na ich przedświąteczny nastrój - komentuje Łukasz Jaronik, Dyrektor Marketingu w Columbus.

Całą kampanię, łącznie z koncepcją kreatywną, scenariuszem i realizacją wideo, przygotował Dział Marketingu Columbus.

Źródło: Columbus Energy S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blum w trasie online - event w czasach pandemii
Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne zgromadzenie było odpowiedzialne wrocławskie OMI Media House.
Firma Epson została wysoko oceniona za działania na rzecz ochrony środowiska oraz transparentności.
Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce
Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.
CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764