logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Z Interii, TVP i Jetline do Ströer Media

  PR 13.03.2018, przeczytano 1648 razy
Adrian Stępniak

Nowe twarze w Ströer. Do zespołu dołączyli Adrian Stępniak, Katarzyna Słyk oraz Bartosz Batycki. Wszyscy wzmocnią pion sprzedaży agencyjnej w nowoutworzonej strukturze Ströer Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-interii%2C-tvp-i-jetline-do-str%C3%B6er-media,35773,artykul.html

Do zespołu Tatiany Stelmachów dołączają Katarzyna Słyk (wcześniej w firmie Cityboard Media oraz Jetline) i Adrian Stępniak (przedtem zatrudniony w Interia.pl). Z kolei team sprzedażowy Daniela Dońca zasila Bartosz Batycki (poprzednio Koordynator ds. Marketingu Sportowego w TVP). Wszyscy zajmą nowoutworzone stanowiska Agency Sales Managerów i odpowiadać będą za planowanie i sprzedaż kampanii klientom agencyjnym.

Ströer pod koniec ubiegłego roku połączył działy sprzedaży Digital, OOH i reklamy w warszawskim metrze, tworząc zintegrowany HUB sprzedażowy Ströer Media. Nowa struktura ma zapewnić lepszą synergię działań reklamowych realizowanych w poszczególnych kanałach.

- Zatrudniając nowe osoby mieliśmy na uwadze ich różnorodne kompetencje oraz wieloletnie doświadczenie we współpracy z domami mediowymi. Potrzebowaliśmy specjalistów, którzy będą istotnym wzmocnieniem działu sprzedaży w ważnym momencie integracji pionów Digital i OOH - mówi Marcin Gudowicz, V-ce Prezes Zarządu Grupy Ströer.

Źródło: Ströer Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764