logo
WIADOMOŚCI

Z Interii, TVP i Jetline do Ströer Media

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 444 razy
Adrian Stępniak

Nowe twarze w Ströer. Do zespołu dołączyli Adrian Stępniak, Katarzyna Słyk oraz Bartosz Batycki. Wszyscy wzmocnią pion sprzedaży agencyjnej w nowoutworzonej strukturze Ströer Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-interii,-tvp-i-jetline-do-ströer-media,35773,artykul.html

Do zespołu Tatiany Stelmachów dołączają Katarzyna Słyk (wcześniej w firmie Cityboard Media oraz Jetline) i Adrian Stępniak (przedtem zatrudniony w Interia.pl). Z kolei team sprzedażowy Daniela Dońca zasila Bartosz Batycki (poprzednio Koordynator ds. Marketingu Sportowego w TVP). Wszyscy zajmą nowoutworzone stanowiska Agency Sales Managerów i odpowiadać będą za planowanie i sprzedaż kampanii klientom agencyjnym.

Ströer pod koniec ubiegłego roku połączył działy sprzedaży Digital, OOH i reklamy w warszawskim metrze, tworząc zintegrowany HUB sprzedażowy Ströer Media. Nowa struktura ma zapewnić lepszą synergię działań reklamowych realizowanych w poszczególnych kanałach.

- Zatrudniając nowe osoby mieliśmy na uwadze ich różnorodne kompetencje oraz wieloletnie doświadczenie we współpracy z domami mediowymi. Potrzebowaliśmy specjalistów, którzy będą istotnym wzmocnieniem działu sprzedaży w ważnym momencie integracji pionów Digital i OOH - mówi Marcin Gudowicz, V-ce Prezes Zarządu Grupy Ströer.

Źródło: Ströer Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kanały FilmBox od dziś są dostępne w tzw. oknie otwartym w ofercie UPC Polska, największego operatora kablowego w kraju.
Badanie: Ranking cytowań sierpień 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (207), za nią: Rzeczpospolita (137)  oraz Dziennik Gazeta Prawna (90). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazły się Polska The Times (25), na drugim – Głos Wielkopolski (8), a na trzecim – Dziennik Bałtycki (6)....
Yahoo rozlicza się z 47 milionów dolarów po akatku hakerskim
Wszyscy pamiętamy – wywołujący masową histerię – historyczny już atak na Yahoo. Pod koniec 2017 r. portal internetowy ostatecznie potwierdził, że po rzekomo sponsorowanym przez państwo ataku, wszystkie konta użytkowników zostały naruszone. Ucierpiało 3 miliardy użytkowników. Dla uzmysłowienia sobie tej liczby dodajmy, że w 1959 r. cała...
Kanały kulinarne w systemie rozrywki pokładowej Emirates
Ruszyły autorskie kanały Emirates o posiłkach (Food Channel) i winie (Wine Channel), na których przewoźnik przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami.
Już tylko kilka miejsc pozostało na odrębnej ścieżce kształcenia Dziennikarstwo i Public Relations dla tych, którzy chcą kształcić się pod kątem multimedialnego dziennikarstwa połączonego z nowoczesnym marketingiem. Jedyną uczelnią, która oferuje taką specjalizację jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone