logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ż jak nigdy dotąd – nowa kampania Żywiec 0,0%

  PR 14.06.2019, przeczytano 953 razy
ilustracja

Marka Żywiec nieustannie zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy. W tegorocznej kampanii Żywiec 0,0% przekonuje, by „Ż jak nigdy dotąd”, otwierając się na nowe, wspaniałe doświadczenia. Wszystko dzięki trzem wariantom Żywiec 0,0%, które gwarantują pełnię piwnego smaku, a jednocześnie nie zawierają alkoholu. Spoty promujące kampanię można oglądać w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-jak-nigdy-dotad-%E2%80%93-nowa-kampania-zywiec-0%2C0procent,382910,artykul.html

Popularność piw bezalkoholowych oraz piwnych specjalności wciąż rośnie. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów marka Żywiec wprowadziła do sprzedaży dwa nowe bezalkoholowe warianty – Żywiec Białe 0,0% i Żywiec Sesyjne IPA 0,0%, które dołączyły do bezalkoholowego lagera Żywiec 0,0%. Żywieckie portfolio bezalkoholowych stylów piwnych promuje najnowsza kampania „Ż jak nigdy dotąd”. W spotach zobaczyć można spektakularne sceny, których bohaterowie reinterpretują różne życiowe aktywności, co pozwala im cieszyć się życiem „jak nigdy dotąd”.

- W Ż chcemy dawać naszym konsumentom szeroki wybór, także w kategorii piw bezalkoholowych. To dlatego w tym roku mogą cieszyć się smakiem aż trzech żywieckich stylów piwnych bez zawartości alkoholu: Żywiec 0,0%, Żywiec Białe 0,0% i Żywiec Sesyjne IPA 0,0%. - Ewa Kierlik Marketing Manager marki Żywiec

Spoty można oglądać od 10 czerwca br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w serwisach VOD, mediach społecznościowych oraz na nośnikach OOH.

Za działania w ramach kampanii odpowiadają 2012 Agency (kreacja komunikacji, digital, social media), Opus Film (produkcja spotu), Televisor (postprodukcja – obraz), Ztudio&Burza (postprodukcja – dźwięk), Starcom (zakup i planowanie mediów) oraz agencja Hope (PR). Reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764