logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ż jak nigdy dotąd – nowa kampania Żywiec 0,0%

  PR 14.06.2019, przeczytano 949 razy
ilustracja

Marka Żywiec nieustannie zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy. W tegorocznej kampanii Żywiec 0,0% przekonuje, by „Ż jak nigdy dotąd”, otwierając się na nowe, wspaniałe doświadczenia. Wszystko dzięki trzem wariantom Żywiec 0,0%, które gwarantują pełnię piwnego smaku, a jednocześnie nie zawierają alkoholu. Spoty promujące kampanię można oglądać w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-jak-nigdy-dotad-%E2%80%93-nowa-kampania-zywiec-0%2C0procent,382910,artykul.html

Popularność piw bezalkoholowych oraz piwnych specjalności wciąż rośnie. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów marka Żywiec wprowadziła do sprzedaży dwa nowe bezalkoholowe warianty – Żywiec Białe 0,0% i Żywiec Sesyjne IPA 0,0%, które dołączyły do bezalkoholowego lagera Żywiec 0,0%. Żywieckie portfolio bezalkoholowych stylów piwnych promuje najnowsza kampania „Ż jak nigdy dotąd”. W spotach zobaczyć można spektakularne sceny, których bohaterowie reinterpretują różne życiowe aktywności, co pozwala im cieszyć się życiem „jak nigdy dotąd”.

- W Ż chcemy dawać naszym konsumentom szeroki wybór, także w kategorii piw bezalkoholowych. To dlatego w tym roku mogą cieszyć się smakiem aż trzech żywieckich stylów piwnych bez zawartości alkoholu: Żywiec 0,0%, Żywiec Białe 0,0% i Żywiec Sesyjne IPA 0,0%. - Ewa Kierlik Marketing Manager marki Żywiec

Spoty można oglądać od 10 czerwca br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w serwisach VOD, mediach społecznościowych oraz na nośnikach OOH.

Za działania w ramach kampanii odpowiadają 2012 Agency (kreacja komunikacji, digital, social media), Opus Film (produkcja spotu), Televisor (postprodukcja – obraz), Ztudio&Burza (postprodukcja – dźwięk), Starcom (zakup i planowanie mediów) oraz agencja Hope (PR). Reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764