logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Z Multikino Media reklama na wielkim ekranie w zasięgu każdej firmy

  PR 30.05.2022, przeczytano 399 razy

Multikino Media wychodzi naprzeciw potrzeb firm z lokalnych rynków oferując nie tylko kampanię na wielkim ekranie, ale również przygotowanie spotu. Teraz każda mała i średnia firma będzie mogła reklamować się w kinach sieci Multikino i Cinema3D docierając z przekazem do jeszcze szerszej grupy odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-multikino-media-reklama-na-wielkim-ekranie-w-zasiegu-kazdej-firmy,396059,artykul.html

Multikino Media stworzyło ofertę dla małych i średnich firm, dzięki której nie muszą się już martwić przygotowaniem spotu. Teraz w stworzeniu reklamy kinowej od A do Z i jej emisji na wielkim ekranie nawet przez cztery tygodnie pomoże broker reklamy kinowej.

- Nasze wieloletnie doświadczenie oraz kontakt z klientami z lokalnych rynków pokazało nam, że małe i średnie firmy chcą zaprezentować swoją ofertę widzom kinowym. Wiedzą, że reklama w kinie jest skuteczna, ponieważ uczestnicy seansu skupiają swoją uwagę w 100% na wyświetlanych materiałach. Tym, co stało na przeszkodzie był często brak spotu. Właśnie dlatego wychodzimy z propozycją, która pozwoli kolejnym firmom zaistnieć na wielkim ekranie. – wyjaśnia Bogusia Sławińska, Kierownik Działu Sprzedaży Korporacyjnej

Oferta Multikino Media składa się z czterech pakietów. Cena poszczególnych pakietów dotyczy produkcji spotu i emisji w bloku specjalnym przez cztery tygodnie w jednym kinie. Jest to lokalna oferta dedykowana maksymalnie pięciu kinom, a każde kolejne jest wyceniane indywidualnie. Licencja zrealizowanego spotu jest ważna rok z możliwością jej wydłużenia.

Źródło: Multikino Media sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764