logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Z OS3 i Papaya Films do domu produkcyjnego F25

  PR 19.07.2016, przeczytano 547 razy

Zespół domu produkcyjnego F25 powiększył się o dwie nowe osoby - Katarzynę Radziszewskają oraz Piotra Kornobisa. Dołączyli oni do działu produkcyjnego i są odpowiedzialni za pomoc w bieżących projektach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-os3-i-papaya-films-do-domu-produkcyjnego-f25,29319,artykul.html

Katarzyna Radziszewskaja poprzednio pracowała w agencji OS3 jako Traffic Manager i Producent. Zarządzała działami Kreacji i Produkcji oraz realizowała projekty dla takich klientów jak: Rimmel Polska, CCC, PKO Bank Polski czy Lotos. W F25 objęła stanowisko Koordynatora Produkcji i jest odpowiedzialna za długoterminowy projekt kanałów tematycznych Allegro. Studiowała Dziennikarstwo i komunikację społeczną ze specjalizacją Fotografia na Uniwersytecie Warszawskim.

Piotr Kornobis
doświadczenie produkcyjne zdobył w Papaya Films, gdzie pracował na stanowisku Koordynatora, a następnie Kierownika Produkcji. Współpracował przy produkcjach filmów reklamowych dla m.in.: KP SABMiller, P4 Play, Coca-Cola, ING Bank Śląski, McDonald’s, Prudential czy Toyoty. W czerwcu tego roku brał udział w Papaya Young Directors, corocznym konkursie dla młodych i utalentowanych producentów. W F25 jako Kierownik Produkcji wspiera team Moniki Wagner. Piotr Kornobis jest studentem Organizacji produkcji filmowej i telewizyjnej Wydziału Radia i Telewizji im. K. Kieślowskiego na Uniwersytecie Śląskim.

Źródło: F25

f25.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764