logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Ambasador MetLife i MetLife Amplico - Snoopy - najbardziej lubianym rzecznikiem

  PR 13.06.2011, przeczytano 2673 razy
ilustracjastrzałka

Snoopy - ambasador marki MetLife Amplico i MetLife znalazł się na pierwszym miejscu wśród najbardziej lubianych postaci reprezentujących marki w rankingu przeprowadzonym przez Magazyn Forbes.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ambasador-metlife-i-metlife-amplico---snoopy---najbardziej-lubianym-rzecznikiem-,12707,artykul.html

Najbardziej kochany rzecznik w Ameryce

Snoopy cieszy się wielką popularnością już od dawna. Ten uwielbiany piesek rasy Beagle nigdy nie miał problemów ze zjednywaniem sobie ludzi, czy to jako główna postać wpływowej historyjki obrazkowej ''Fistaszki'' autorstwa Charlesa Schultza, czy to jako rozpoznawalny na całym świecie ambasador marki MetLife.

Teraz Snoopy został jeszcze bardziej utwierdzony w swojej roli, jako że został uznany za ''Najbardziej kochanego rzecznika Ameryki'' w sondażu przeprowadzonym na zlecenie Magazynu Forbes. W trakcie sondażu sprawdzano znajomość postaci reprezentujących różne firmy. Uczestników sondażu zapytano, czy uważają, że te postacie są ''fajne'', ''śmieszne'' lub ''intrygujące''.

Po podliczeniu wyników, okazało się, że Snoopy otrzymał 71% głosów - więcej, niż jakakolwiek inna postać reprezentująca markę. Snoopy nie tylko zajął pierwsze miejsce w kategorii najbardziej kochani. Okazało się również, że zebrał trzy razy więcej głosów, niż postać, która zajęła drugie miejsce.

Godna zaufania gwiazda

Eksperci zajmujący się brandingiem twierdzą, że po części nieustający sukces Snoopiego bierze się stąd, że w odróżnieniu od prawdziwych gwiazd, reklamujących daną markę, nigdy się nie zestarzeje ani nie stanie się bohaterem skandalu, który mógłby zaszkodzić reputacji marki. W artykule opublikowanym w Magazynie Forbes, Peter Murane, Dyrektor Generalny firmy Brand Juice zajmującej się doradztwem w zakresie marki, wypowiada się w tym temacie w następujący sposób: ''To właśnie z tego powodu wielu twórców reklam łączy marki z postaciami, które mogą kontrolować (...). Umożliwia to bowiem przekazanie dokładnie takiego przesłania, jakiego sobie życzymy bez narażania się na wszystkie nieprzyjemności, które mogłyby spotkać daną firmę ze strony prawdziwych ludzi''.

Kariera Snoopiego jako ambasadora MetLife Amplico

Kariera Snoopiego w MetLife rozpoczęła się w 1985 roku, gdy firma po raz pierwszy nabyła prawa do wykorzystywania postaci z komiksu ''Fistaszki'' w swoich kampaniach reklamowych. Snoopy odkąd dołączył do MetLife, był widywany na niebie w różnych miejscach na świecie na trzech sterowcach należących do MetLife, chodził także po wybiegu w czasie pokazu Snoopy w Świecie Mody, organizowanym przez MetLife, pomagał uderzać w dzwon ogłaszający rozpoczęcie sesji na Giełdzie Nowojorskiej i brał udział w niezliczonych akcjach w wielu miejscach na świecie.

Polscy widzowie mogą oglądać Snoopiego w wielkiej kampanii reklamowej MetLife Amplico w telewizji, na nośnikach zewnętrznych i w Internecie.

Źródło: Amplico Life
www.metlifeamplico.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera
Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą...
Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764