Snoopy - ambasador marki MetLife Amplico i MetLife znalazł się na pierwszym miejscu wśród najbardziej lubianych postaci reprezentujących marki w rankingu przeprowadzonym przez Magazyn Forbes.
Najbardziej kochany rzecznik w Ameryce
Snoopy cieszy się wielką popularnością już od dawna. Ten uwielbiany piesek rasy Beagle nigdy nie miał problemów ze zjednywaniem sobie ludzi, czy to jako główna postać wpływowej historyjki obrazkowej ''Fistaszki'' autorstwa Charlesa Schultza, czy to jako rozpoznawalny na całym świecie ambasador marki MetLife.
Teraz Snoopy został jeszcze bardziej utwierdzony w swojej roli, jako że został uznany za ''Najbardziej kochanego rzecznika Ameryki'' w sondażu przeprowadzonym na zlecenie Magazynu Forbes. W trakcie sondażu sprawdzano znajomość postaci reprezentujących różne firmy. Uczestników sondażu zapytano, czy uważają, że te postacie są ''fajne'', ''śmieszne'' lub ''intrygujące''.
Po podliczeniu wyników, okazało się, że Snoopy otrzymał 71% głosów - więcej, niż jakakolwiek inna postać reprezentująca markę. Snoopy nie tylko zajął pierwsze miejsce w kategorii najbardziej kochani. Okazało się również, że zebrał trzy razy więcej głosów, niż postać, która zajęła drugie miejsce.
Godna zaufania gwiazda
Eksperci zajmujący się brandingiem twierdzą, że po części nieustający sukces Snoopiego bierze się stąd, że w odróżnieniu od prawdziwych gwiazd, reklamujących daną markę, nigdy się nie zestarzeje ani nie stanie się bohaterem skandalu, który mógłby zaszkodzić reputacji marki. W artykule opublikowanym w Magazynie Forbes, Peter Murane, Dyrektor Generalny firmy Brand Juice zajmującej się doradztwem w zakresie marki, wypowiada się w tym temacie w następujący sposób: ''To właśnie z tego powodu wielu twórców reklam łączy marki z postaciami, które mogą kontrolować (...). Umożliwia to bowiem przekazanie dokładnie takiego przesłania, jakiego sobie życzymy bez narażania się na wszystkie nieprzyjemności, które mogłyby spotkać daną firmę ze strony prawdziwych ludzi''.
Kariera Snoopiego jako ambasadora MetLife Amplico
Kariera Snoopiego w MetLife rozpoczęła się w 1985 roku, gdy firma po raz pierwszy nabyła prawa do wykorzystywania postaci z komiksu ''Fistaszki'' w swoich kampaniach reklamowych. Snoopy odkąd dołączył do MetLife, był widywany na niebie w różnych miejscach na świecie na trzech sterowcach należących do MetLife, chodził także po wybiegu w czasie pokazu Snoopy w Świecie Mody, organizowanym przez MetLife, pomagał uderzać w dzwon ogłaszający rozpoczęcie sesji na Giełdzie Nowojorskiej i brał udział w niezliczonych akcjach w wielu miejscach na świecie.
Polscy widzowie mogą oglądać Snoopiego w wielkiej kampanii reklamowej MetLife Amplico w telewizji, na nośnikach zewnętrznych i w Internecie.
Źródło: Amplico Life
www.metlifeamplico.pl