logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Z Propeller Film do Timecode Film Production

  PR 29.11.2021, przeczytano 234 razy
ilustracjastrzałka

Do Timecode Film Production dołączyła kierowniczka produkcji - Renata Marszewska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-propeller-film-do-timecode-film-production,393930,artykul.html

Marszewska od 15 lat działa w branży reklamowej i filmowej. Współpracowała między innymi z Opus Film, Studio Munk, Blue dReam Film. Od 2015 roku związana była z Propeller Film, gdzie odpowiadała za organizację produkcji filmów reklamowych min. dla marek BGK, PKN Orlen, Santander, Ferrari, czy Mlekovita. Ma na swoim koncie również produkcje dokumentalne i fabularne.

W Timecode zajmie się wsparciem działu produkcji reklam i branded contentu, a także przygotowaniem aplikacji o środki publiczne z PISF, na realizację pełnometrażowego filmu dokumentalnego, o nowojorskim klubie „Club 57”, nad którym obecnie pracuje dom produkcyjny Timecode.

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Specjalna aplikacja rozpoznaje frustrację u użytkownika strony internetowej
Sztuczna inteligencja i machine learning pomagają przeanalizować zachowania klientów odwiedzających strony internetowe firm, głównie e-sklepów, i wskazać, w których momentach tej wizyty pojawiła się frustracja. Polski start-up rozwija aplikację, która jako pierwsza na świecie wykorzystuje tę technologię i już po kilku minutach działania wskazuje...
Oferteo.pl rozpoczyna rebranding
Oferteo SA – właściciel wiodącej internetowej platformy dla usług Oferteo.pl, w grudniu ubiegłego roku rozpoczął zmianę identyfikacji wizualnej swojej marki. W następstwie tego powstało nowe logo, które symbolizuje ideę działalności Oferteo polegającą na łączeniu ze sobą̨ interesów dwóch podmiotów: zleceniodawców oraz...
Lexus (częściowo) żegna się ze swoim logotypem
Co wyróżnia tylną część nadwozia nowego Lexusa NX? Nie trzeba wprawnego oka, by zauważyć, że zamiast pojedynczego logotypu projektanci zastosowali duże, rozstrzelone litery tworzące napis LEXUS. Do tej zmiany warto się przyzwyczaić. Marka żegna się częściowo ze swoim logotypem, a napis na klapie bagażnika pojawi się w kolejnych, nadchodzących modelach. To nie koniec...
Nowy rzecznik prasowy Poczty Polskiej
Poczta Polska ogłosiła zmiany, jakie wprowadziła w obszarze komunikacji i marketingu z początkiem bieżącego roku. Nowym rzecznikiem prasowym Poczty Polskiej został Daniel Witowski. Justyna Siwek, która dotychczas pełniła tę funkcję, zostaje w spółce. Będzie odpowiadać za połączony Dział Komunikacji – wewnętrznej i zewnętrznej.
Zenith, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, rozpoczęła współpracę z Animex Foods i odpowiada od początku roku 2022 za strategię komunikacji mediowej, planowanie oraz zakup mediów dla marek: Krakus, Berlinki i Morliny.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764