logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Z różnorodnych miejsc na 11. Bella Skyway Festival w Toruniu

  PR 18.03.2019, przeczytano 274 razy

Portugalia, Niemcy, Francja, ale i Kanada, Meksyk, Singapur oraz Australia – z tak przeróżnych zakątków świata spłynęły zgłoszenia na zakończony niemałym sukcesem nabór projektów na 11. edycję Bella Skyway Festival. Łącznie zgłoszono ponad 157 różnorodnych projektów z 28 krajów. Część z nich z pewnością pojawi się na festiwalu w Toruniu w dniach 20 – 25 sierpnia 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-roznorodnych-miejsc-na-11.-bella-skyway-festival-w-toruniu,381690,artykul.html

W tym roku nabór na świetlne instalacje i mappingi 3D zakończył się 28 lutego 2019 roku. Choć artyści mogli zgłaszać projekty niemal przez miesiąc, do ostatniej chwili spływały nowe zgłoszenia. Ostatecznie wpłynęło 157 propozycji twórców zajmujących się sztuką światła. Wśród nich dużą ilość przysłano z Europy. Obok polskich twórców, prym wiedli artyści francuscy, niemieccy, holenderscy, austriaccy i brytyjscy. Łącznie można mówić o propozycjach z 28 krajów, w tym z krajów pozaeuropejskich, takich jak Kanada, USA, Meksyk, Izrael, Japonia, Singapur oraz Australia.

- Od samego początku staramy się, by Bella Skyway Festival miał międzynarodowy charakter. Z każdym rokiem jesteśmy niezwykle zaszczyceni, że tylu zdolnych artystów, nawet z drugiego końca świata, wyraża chęć współtworzenia toruńskiego festiwalu światła – mówi Krystian Kubjaczyk, reprezentant zarządcy Toruńskiej Agendy Kulturalnej.

Motyw przewodni 11. edycji Bella Skyway Festival – „Różnorodność miejsca” – przejawia się nie tylko w wielości miejsc, z których napływały zgłoszenia, ale także z charakteru zgłoszonych instalacji i mappingów 3D. Wśród nadesłanych prac pojawiły się między innymi zjawiskowy laserowy tunel, świetlne widowisko z użyciem dronów, kilkunastometrowa latarnia morska, interaktywne serce gigantycznych rozmiarów, niezwykle fotogeniczny świetlny labirynt, ogromna ośmiornica czy mapping 3D generowany pulsem widza.

- Cieszy nas tak duża i czasami bardzo odmienna interpretacja motywu przewodniego festiwalu jakim jest „Różnorodność miejsca”. W tym roku mija pięćdziesiąt lat od lądowania człowieka na Księżycu i chcielibyśmy podczas tegorocznego Bella Skyway Festival pokazać wyjątkową rozmaitość wszechświata. – tłumaczy Sylwia Nurkiewicz, koordynator Bella Skyway Festval.

Poziom wszystkich prac jest imponujący, jednak dopiero niebawem oficjalnie będzie wiadomo, które ze zjawiskowych propozycji znajdą się w programie 11. edycji Bella Skyway Festival.

Zmotoryzowanych uczestników wydarzeń informujemy o możliwości skorzystania z parkingu strzeżonego partnera Toruńskiej Agendy Kulturalnej — Polskiego Związku Motorowego — pod mostem drogowym im. Józefa Piłsudskiego, przy ulicy Bulwar Filadelfijski 11/15.

Źródło: Toruńska Agenda Kulturalna

www.tak.torun.pl

Dodatkowe informacje:

11. Bella Skyway Festival odbędzie się w Toruniu, w dniach 20–25 sierpnia 2019 roku.
Organizatorami Bella Skyway Festival są Miasto Toruń i Toruńska Agenda Kulturalna.
Sponsorem tytularnym wydarzenia jest TZMO S.A. i Marka Bella.
Partnerem głównym festiwalu jest Województwo Kujawsko-Pomorskie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764