logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Z wizytą u „optoterapeuty” – Chapter1 dla Fielmann

  PR 20.11.2023, przeczytano 472 razy
ilustracjastrzałka

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała miniserial pt. „Za okularami” dla marki Fielmann, lidera kategorii optycznej w Europie, posiadającego łącznie ponad 1000 salonów w Europie i w USA. Projekt wpisuje się w długofalową kampanię „Widzimy Twoje potrzeby”, która ma budować świadomość i wizerunek brandu Fielmann na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-z-wizyta-u-_optoterapeuty_-%E2%80%93-chapter1-dla-fielmann,402145,artykul.html

Serial będzie można zobaczyć na Facebooku, Instagramie oraz stronie marketera (www.fielmann.pl). Ma 5 odcinków, które będą emitowane do 6 grudnia. Emisja wsparta będzie kampanią w social mediach.

Celem serialowego projektu jest komunikacja wyróżniających brand Fielmann benefitów oraz pokazanie tej marki jako uważnej i potrafiącej znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla każdego klienta.

Marka Fielmann zawsze wnikliwie stara się zrozumieć swoich klientów. Również i tym razem to oni stali się inspiracją do działań. Pomysł na kampanię powstał podczas rozmów agencji z pracownikami salonów optycznych. Okazało się, że „za okularami” klientów kryją się niezwykłe historie, które pokazują, jak różne potrzeby i motywacje mają odwiedzający salony „okularnicy” – mówi Krzysztof Drzazga, Head of Concept, Chapter1.

To właśnie pięć z tych autentycznych historii zostało sfabularyzowanych w miniserialu wideo „Za okularami”, który jest głównym elementem drugiego etapu kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”.

Najbardziej zaskakujące są motywacje klientów. Są często bardzo dalekie od „klasycznego” podejścia, czyli: idę po okulary, bo nie widzę – dodaje Krzysztof Drzazga - Te potrzeby wynikają z osobowości, sytuacji życiowych, relacyjnych. Gdy słuchaliśmy tych historii, to kojarzyły nam się one nie tyle z salonem optycznym, co wręcz z gabinetem psychoterapeuty. Stąd pomysł, aby akcje umieścić w przestrzeni gabinetu „optoterapeuty”, który z uwagą wysłuchuje okularowych problemów i znajduje na nie rozwiązanie. Jest to, w sumie, trafna metafora tego, co robią pracownicy w salonach Fielmann.

Grupa Fielmann to notowana na giełdzie rodzinna firma z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Fielmann prowadzi ponad 1000 salonów optycznych w całej Europie, a w 2023 roku wszedł także na rynek amerykański. W Polsce firma posiada 54 salony oraz sklep internetowy.

Chapter1 współpracuje z Fielmann od kilku miesięcy, zakres współpracy Chapter1 obejmuje m.in. prace nad strategią komunikacji, przygotowania i realizację kampanii reklamowych, produkcję filmową, radiową i zdjęciową, aktywacje, jak również obsługę kanałów social mediowych marki.

Celem kampanii “Widzimy Twoje potrzeby” jest budowanie świadomości marki Fielmann na polskim rynku oraz promowanie okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych własnej marki, a ponadto zwrócenie uwagi na wyróżnialne atrybuty marki, takie jak m.in. bezpłatne badanie wzroku, szeroki wybór modnych oprawek, przyjazne ceny, ubezpieczenie okularów czy gwarancja satysfakcji. Grupa docelowa kampanii to kobiety i mężczyźni w wieku 23-55 lat, którzy już noszą okulary, jak również osoby, które będą je nosić po raz pierwszy.

Źródło: Chapter1

www.chapter1.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ViralTalk przystąpiło do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje agencja ViralTalk.
Semwaw#2 – startup edition
semWAW 22 marca impreza semWAW powraca do Campusu Google. semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi pasjonatów marketingu internetowego.
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja Brandlift.
Współpraca IAB Polska z WSIiZ wchodzi na wyższy poziom
Wyższa Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie współpracuje z IAB Polska od 2017, rozwijając programy kształcenia, wymieniając doświadczenia i standaryzując kompetencje w branży. W ramach tej współpracy kandydaci mogą zdawać egzamin DIMAQ także w Rzeszowie, a nie jak wcześniej tylko w siedzibie IAB Polska w Warszawie. Wszystko za sprawą pierwszego...
Przewodnik po DSA (Akt o Usługach Cyfrowych)
DSA (Digital Services Act, Akt o Usługach Cyfrowych) to jedna z najważniejszych regulacji branży internetowej ostatnich lat, zwana potocznie konstytucją internetu. Jest to akt prawny Unii Europejskiej, który nakłada na firmy cyfrowe w całej UE odpowiedzialność za treści zamieszczane na ich platformach w celu tworzenia bezpieczniejszego środowiska internetowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764