W dniu 17 marca br.,w pięknej wiosennej aurze odbyło się szóste i zarazem pierwsze spotkanie regionalne PIAP w Trójmieście, a konkretnie w Gdyni. Gospodarzami wydarzenia byli Maciej Dembiński i Edyta Lisowska Członkowie Zarządu PIAP.
Gościem specjalnym i jednocześnie prelegentem spotkania był Pan Jacek Czarnowski, trener, coach i menadżer, który przyjął zaproszenie i zainspirował uczestników spotkania swoim szkoleniem „Jak zarządzać działem handlowym, czyli jak rekrutować, edukować i wynagradzać handlowców”. Frekwencja uczestników była bardzo wysoka -na spotkanie przybyło aż 23 osoby z 15 firm.
- Podczas pierwszej części spotkania zaprezentowana została idea powstania PIAP. Uczestnicy spotkania mogli się zapoznać z głównymi celami Izby, strukturą organizacyjną i dotychczasowymi działaniami Izby. Jednak najważniejszym punktem w tej części spotkania były zapewne korzyści z bycia członkiem PIAP. Wzbudziły one spore zainteresowanie firm, nie będących jeszcze członkami Izby i w czasie przerwy kawowej były dodatkowo szeroko omawiane. Kilku uczestników wyraziło zainteresowanie wstąpieniem do naszej organizacji- mówi Maciej Dembiński Członek Zarządu PIAP.
W trakcie wydarzenia odbyło się również szkolenie pod tytułem: „Jak skutecznie zarządzać zespołem sprzedażowym?” Fachowiec z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi odpowiedział na ważne tematy, jak Najczęstsze kłopoty menedżerów sprzedaży, różnice w podejściu do procesu sprzedaży między menedżerem a handlowcem i wynikające stąd straty na efektywności, Kluczowe elementy procesu sprzedaży – jak je identyfikować, czy też jak zapewnić firmie stałą efektywność sprzedażową. Goście bardzo aktywnie uczestniczyli w szkoleniu odpowiadając na pytania trenera. Zarówno prowadzący, jak i goście wyrazili swoje ogromne zadowolenie z uczestnictwa w spotkaniu. Zapewne tak duża frekwencja uczestników wskazuje na celowość kolejnych spotkań w Trójmieście.
23 marca br. w Katowicach odbyło się kolejne i siódme już Spotkanie Regionalne Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
Firmy z regionu śląskiego również dopisały, na spotkaniu było obecnych 18 osób z 14 firm z branży.
Gospodarzami wydarzenia byli Edyta Lisowska, Artur Ogiegło- Członkowie Zarządu PIAP oraz Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP. W spotkaniu PIAP oprócz Członków Izby i firm z branży artykułów promocyjnych z regionu województwa śląskiego wziął udział ekspert- doktor nauk prawnych, adwokat: dr.Tomasz Bagdziński, który w swojej niezwykle interesującej prelekcji opowiedział o prawach konkurencji w praktyce przedsiębiorcy z branży artykułów promocyjnych oraz o nowych zmianach ustawie o prawach konsumenta i zmianach w ustawie o prawie telekomunikacyjnym po 25 grudnia 2014 roku.
- Spotkania regionalne PIAP z udziałem ekspertów z różnych dziedzin, cieszą się dużym zainteresowaniem wśród firm z branży, czego dowodem jest wzrastająca frekwencja uczestników wydarzenia, co nas ogromnie cieszy. Firmy z branży artykułów promocyjnych mogą bezpłatnie zasięgnąć specjalistycznej porady eksperta. Spotkanie w ze specjalistą, ekspertem daje możliwość uzyskania ciekawych, praktycznych informacji, które są niezbędne w prowadzeniu własnego biznesu. Uczestnicy mogą konfrontować swoje doświadczenia z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej i jednocześnie uzyskiwać informacje w jaki sposób radzą sobie inni gracze tego rynku. To bardzo ważne aby próbować znajdować wspólnie rozwiązania problemów, które mogą pomóc firmom Członkowskim w lepszym prowadzeniu własnej działalności- mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP.
Podczas pierwszej części spotkania uczestnikom zostały zaprezentowane bieżące działania realizowane przez Izbę oraz korzyści wynikające z Członkostwa w PIAP. W trakcie prelekcji mecenasa natomiast uczestnicy wydarzenia zapoznali się z zasadami funkcjonującymi w prawie konkurencji, dowiedzieli się m.in. jakie relacje mogą mieć przedsiębiorcy z organami np.UOKiK, jakie są zasady uczciwej konkurencji pomiędzy przedsiębiorcami oraz jak wyglądają prawa ochrony konsumenta i prawa związane z ustawą o prawie telekomunikacyjnym w świetle nowych przepisów.
Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych