logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Za nami II edycja Wstyluparadyż

  PR 27.07.2017, przeczytano 614 razy
ilustracjastrzałka

Kilkaset filmów i zdjęć z hasztagiem #wStyluParadyż pojawiło się sieci w trakcie drugiej edycji konkursu organizowanego przez polskiego producenta płytek ceramicznych. Uczestnicy dzielili się inspiracjami, pasjami, przeżyciami i wszystkim tym, co określa ich indywidualny styl. Spośród wszystkich zgłoszeń  jury, na czele z Anną Skurą z bloga What Anna Wears, wybrało zwycięzców – Gabrielę i Przemka Wolińskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/za-nami-ii-edycja-wstyluparadyz,33250,artykul.html

Laureaci otrzymali płytki marki Paradyż, projekt łazienki oraz 10 000 zł na jej remont. W ramach wyróżnienia odwiedzili również salon firmowy producenta, gdzie wraz z ambasadorką edycji Anną Skurą z bloga What Anna Wears oraz Eweliną Goździk, projektantką Ceramiki Paradyż opracowali wymarzony projekt swojej łazienki.

- Gabi i Przemek ujęli nas energetyczną, niezwykle kreatywną historią opowiedzianą w kilkunastosekundowym filmie. To bardzo zgrany i wesoły duet. Jedyne czego im brakowało, to nowej łazienki - zaprojektowanej i wykończonej na najwyższym poziomie. Dzięki wygranej w konkursie #wStyluParadyż spełnią kolejne ze swych wspólnych marzeń – mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż. Zwycięski film można zobaczyć TUTAJ.

Ambasadorska drugiej edycji, Anna Skura z bloga What Anna Wears uwielbia modę i egzotyczne podróże. Łazienka w jej stylu to piękne i modne wnętrze, wypełnione pamiątkami z podróży. W trakcie kampanii zachęcała swoich czytelników do prostych zmian i przekonywała, że nawet niewielką łazienkę można zamienić w balijską świątynię.

- Bardzo się cieszę, że moje podróże zainspirowały markę Paradyż do podjęcia współpracy ze mną. Jestem szczęśliwa, że moi czytelnicy mieli okazję do wzięcia udziału w tak ciekawym konkursie, a ja mogłam pomóc w tworzeniu łazienki zwycięzców mojej edycji. Projektowanie łazienki to nie tylko zabawa, ale też pracochłonna i kreatywna praca. Bardzo dziękuję za zaproszenie do kampanii #wStyluParadyż – mówi Anna Skura.

Trwająca od czerwca br. kampania #wStyluParadyż ma na celu inspirować klientów i pokazać szerokie możliwości aranżacji łazienek z wykorzystaniem produktów Ceramiki Paradyż. Wspólnie z ambasadorkami: Dorotą Szelągowską, Jagodą Kutkowską z Lovingit.pl, Anną Skurą z bloga WhatAnnaWears.com oraz Malwiną Bakalarz z Bakusiowo.pl, marka stara się przekonać odbiorców, że łazienkę, tak jak każde inne pomieszczenie należy i można zaprojektować w spersonalizowany sposób.

Za kompleksową obsługę kampanii #wStyluParadyż, która potrwa do 31 sierpnia 2017 odpowiada krakowska agencja interaktywna INSIGNIA. Finał z udziałem Doroty Szelągowskiej zaplanowano na przełom sierpnia i września br.

Źródło: Grupa Paradyż

www.paradyz.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764