logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Za nami kolejny webinar Okk!design

  PR 25.05.2020, przeczytano 725 razy
ilustracjastrzałka

Agencja OKK! PR, specjalizująca się w zarządzaniu wizerunkiem marek związanych z branżą wnętrzarską oraz pracowni architektonicznych, po raz kolejny zaprosiła znanych projektantów do podzielenia się refleksjami na temat prowadzenia pracowni w nowo zaistniałej sytuacji. Czy branża ma się czego bać i jak będzie wyglądać najbliższa przyszłość, pytała warszawskich, trójmiejskich i krakowskich architektów Olga Kisiel-Konopka, pomysłodawczyni spotkania i dyrektor zarządzająca OKK! PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/za-nami-kolejny-webinar-okk%21design,387149,artykul.html

Aktualne problemy, wyzwania, ale także szukanie nowych perspektyw i optymistyczne patrzenie w przyszłość były tematem webinarium, które odbyło się 14 maja 2020 r. Swoimi doświadczeniami dzielili się m.in. prof. Jan Sikora (Sikora Wnętrza), arch. Ida Mikołajska (MIKOŁAJSKAstudio), arch. Anna Koszela oraz Waldemar Tomczuk, reprezentujący firmę VASCO. Podczas branżowego spotkania online, w którym wzięło udział ponad dwustu architektów, rozmawiano o tym, jak pandemia koronawirusa wpłynęła na codzienny model pracy architektów, a także o wyzwaniach, jakie stanęły przed projektantami w związku z niespodziewanym przeniesieniem działalności z biura do domów.

Dla Anny Koszeli zamknięcie salonów wnętrzarskich nie stanowiło większego problemu, albowiem architektka cieszy się od jakiegoś czasu luksusem posiadania Galerii Ornament – przestrzeni łączącej pracownię z ekspozycją unikalnych przedmiotów użytkowych i dzieł sztuki. To także miejsce, gdzie udało jej się zgromadzić ogromną ilość próbek materiałów dla klientów i inwestorów.

Obawa przed wychodzeniem z domu i chęć reorganizacji swojego lokum, sprawiły, że na brak pracy nie narzekał także prof. Jan Sikora. Podczas kwarantanny odbierał spontaniczne zapytania o możliwość współpracy.

- Znajdowaliśmy się w szale konsumpcyjnym i nagle wszystko to się zatrzymało. Kwarantanna zapoczątkowała poszukiwanie większych mieszkań i potrzebę natychmiastowego liftingu wnętrza. Doceniliśmy wolność i niezależność, chęć posiadania wolnostojącego domu z ogrodem i hamakiem. Wzrosło także zainteresowanie ogródkami działkowymi – mówił Jan Sikora.

Ida Mikołajska, współwłaścicielka cenionej krakowskiej pracowni MIKOŁAJSKAstudio, wskazała wideo rozmowy jako preferowaną przez wielu zapracowanych klientów formę kontaktu.

- Po kilku tygodniach zmniejszenia popytu na nasze usługi, przeżywamy teraz istny zalew nowych zapytań. Daje się zaobserwować, że klienci bardzo patrzą teraz na koszty. Liczę na to, że ludzie doświadczywszy niedogodności w swych domach, odrzucą pogoń za blichtrem, a zwrócą uwagę na praktyczność i ergonomię różnych rozwiązań. Docenią rzeczy trwale, niewymagające wymiany po kilku latach. Na dłuższą metę to ekologiczne i bardzo ekonomiczne rozwiązanie. Bardzo podoba mi się podejście firmy Geberit, która we wszystkich rozwiązaniach stawia na zmniejszenie poboru wody, nie powodując jednocześnie obniżenia komfortu użytkowania urządzeń- dodała Ida Mikołajska.

Okazuje się, że czas pandemii skłania nas również do refleksji nad klimatem i powietrzem w pomieszczeniach, w których przebywamy. Do tego tematu odniósł się Waldemar Tomczuk, reprezentujący firmę VASCO GROUP.

- Razem z prawem budowlanym cała branża kładzie teraz olbrzymi nacisk na to, żeby pomóc ludziom zrozumieć, że dzięki takim rozwiązaniom, jak rekuperacja mamy gwarancję tego, że nasze powietrze wewnątrz domu będzie przez cały rok, łącznie z tym najtrudniejszym zimowym okresem, pod kontrolą – przyznał ekspert z VASCO.

Z prawie dwugodzinnej dyskusji wynikało, że wszyscy zaproszeni goście zdają sobie sprawę, że na powrót do tego co znamy, trzeba będzie jeszcze poczekać. Z ich refleksji wynikało jednak, że patrzą w przyszłość z optymizmem. Pod koniec spotkania prof. Jan Sikora pozwolił sobie nawet na freestyle’ową wizję jutra, zainspirowaną popularnym teraz wyzwaniem Hot16Challenge2.

Źródło: OKK! PR

Dodatkowe informacje:

Mecenasem spotkania była marka Geberit, a partnerem VASCO.

Patroni medialni: Elle Decoration, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, M jak Mieszkanie, Urzadzamy.pl. MAGAZIF, Design Alive, Architektura i Biznes, Architektura Murator, Hotelarz, Designteka.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764