logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Za nami XII Akademia Lasera

  PR 29.10.2010, przeczytano 909 razy

Dnia 16 października 2010 odbyła się XII edycja szkolenia "Akademia lasera" . Szkolenie odbyło się w Białymstoku w hotelu Trio, przy ul. Hurtowej 3. W szkoleniu uczestniczyło 21 firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/za-nami-xii-akademia-lasera,11518,artykul.html

W ciągu szkolenia zostały zaprezentowane kluczowe zagadnienia zdziedziny technologii laserowych, wykorzystania materiałówprzeznaczonych do obróbki laserowej, a także szereg innych informacji istotnych dla każdego przedsiębiorcy w branży. Serdecznie dziękujemy wszystkim przybyłym za zainteresowanie i współpracę w trakcie szkolenia.

Chcielibyśmy jednocześnie poinformować o planowanej kontynuacjiszkoleń, dalszego ich urozmaicania i udoskonalania w celu najwyższegozadowolenia naszych klientów.
Już teraz serdecznie zapraszamy na najbliższe szkolenie do Tarnowskich Gór, dnia 19.11.2010.

Źródło: Colop Polska


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764