logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Za osiem dni podniebny ambasador Goodyear przybędzie do Polski

  PR 22.07.2021, przeczytano 303 razy
ilustracja

Latem marka Goodyear chce podbić nie tylko europejskie drogi. By przykuć uwagę i dotrzeć do szerszego grona klientów, producent wypuścił w niebo swojego ambasadora, sterowiec Goodyear Blimp, który w ramach tournée po wybranych miastach Europy będzie towarzyszyć ważniejszym wydarzeniom motorsportowym. Legendarny statek powietrzny przybędzie z trzydniową wizytą do Polski już 30 lipca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/za-osiem-dni-podniebny-ambasador-goodyear-przybedzie-do-polski,392365,artykul.html

Po zeszłorocznym powrocie na europejskie niebo, Goodyear Blimp odwiedzi w 2021 roku wiele miast i wydarzeń. Będzie można go zobaczyć m.in. nad torem Monza, przy okazji wyścigów Pure ETCR w Kopenhadze, a także podczas legendarnej 24-godzinnej rywalizacji Le Mans we Francji. Przemierzając Europę, Goodyear Blimp zawita także do Polski i od 31 lipca do 2 sierpnia będzie latał w okolicach Wrocławia oraz nad samym miastem, zapewniając mieszkańcom niepowtarzalne widoki na jeden z najsłynniejszych obiektów powietrznych na świecie. W drodze do Wrocławia sterowiec przeleci m.in. nad Wałbrzychem i Świdnicą.

- Jesteśmy podekscytowani, że Goodyear Blimp po latach znów zagości na polskim niebie. Polska jest ważnym rynkiem dla Goodyear. Dzięki obecności tego kultowego symbolu chcemy przybliżyć fanom naszą markę i jej dziedzictwo. – wyjaśniła Marta Kosyra, Consumer Brand Marketing Manager EEN Goodyear.

Przy okazji obecności sterowca w Polsce, marka Goodyear zaprasza wszystkich do wspólnej zabawy i uwiecznienia bliskich spotkań z Blimpem z oznaczeniem ich hashtagiem #GoodyearBlimp. Najlepsze relacje zostaną opublikowane na Instagramie, na profilu @goodyeareurope.

Latający w Europie Goodyear Blimp to półsztywny sterowiec Zeppelin NT, który obecnie jest największym tego typu modelem na świecie i zarazem wyjątkowym ambasadorem marki, który zapewnia nie tylko jedyne w swoim rodzaju wrażenia, ale jest również wykorzystywany do relacjonowania najważniejszych wydarzeń sportowych i kulturalnych.

Sterowiec Goodyear Blimp, częściej widywany w Stanach Zjednoczonych podczas dużych imprez sportowych, w tym wyścigów NASCAR, rozgrywek NBA i PGA, jest jednak dobrze znany w Europie. Po raz pierwszy przyleciał do Europy w marcu 1972 r., a w czerwcu tego samego roku odbył lot do Cardington w Anglii. Słynny sterowiec - nazywany wtedy ‘Europa’ - wzbijał się w europejskie niebo przez kolejne 14 lat, biorąc udział w wielu ważnych wydarzeniach sportowych i kulturalnych, m.in. Grand Prix Niemiec na Nürburgringu w 1985 r., French Open na Rolland Garros w 1986 r., a nawet dwóch brytyjskich weselach królewskich, zanim w 1986 r. przeszedł na emeryturę.

W kolejnych latach sterowce marki wracały na europejskie trasy, jednak tegoroczne tournée to pierwsza tego typu podróż Goodyear Blimp po Europie od 2012 r.

- Przygoda Goodyear z awiacją trwa już ponad 110 lat, a sterowce stanowią ważną część historii naszej marki – dodała Kosyra.

Źródło: Goodyear

www.goodyear.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Maciej Müldner nowym CFO w Dentsu Polska i Dentsu CEE
18 października Maciej Müldner obejmuje stanowisko CFO Grupy dentsu w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Maciej, jako członek zarządu dentsu Polska, będzie odpowiadał za całość obszaru finansowego w dentsu w Polsce i na 8 rynkach dentsu w CEE. Wcześniej był związany z branżą bankową i budowlaną.
Agencja wygrała przetarg na obsługę stałą dyskontów sieci ALDI.
Channel Factory to globalna, technologiczna platforma danych, która prowadząc działania reklamowe na YouTube maksymalizuje zarówno efektywność, jak i dopasowanie kontekstowe. Z 5 miliardów filmów na YouTube i 500 godzin nowych treści na minutę tworzy dopasowane do marki, skuteczne kampanie reklamowe. Misją Channel Factory jest stworzenie odpowiedniego...
PGE rozpoczyna część produktową kampanii w ramach nowej strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”
Dwa tygodnie po starcie kampanii wizerunkowej, PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczyna kolejną odsłonę działań marketingowych, w której zachęca do korzystania z wygodnych, nowoczesnych narzędzi, takich jak eBOK, eFaktura i eSklep.
Performance Media to całościowa odpowiedź na digitalowe potrzeby Klientów (tzw. end-to-end).  Prowadzi kampanie 360 dla globalnych marek na całym świecie, w tym oczywiście również w Polsce. Nie tylko korzysta z pełnego wachlarza narzędzi digitalowych, ale także sama tworzy innowacyjne rozwiązania, na potrzeby swoich klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764