
Kreatywna agencja 25wat współpracuje ze szwajcarską firmą z branży martechowej – 1plusX, która podbija świat rozwiązaniami dla rynku mediowego. Agencja przygotowała dla Szwajcarów kompleksowy rebranding i stworzyła nową stronę internetową.
W 25wat zakończył właśnie z powodzeniem proces rebrandingu 1plusX. W efekcie szwajcarski startup zyskał nowy logotyp, key visual oraz nową stronę internetową, a platforma do zarządzania danymi przy pomocy sztucznej inteligencji dla agencji medialnych, wydawców i marketerów, stworzona przez niegdysiejszych ekspertów Google’a - prezentuje się wyraziście i dynamicznie.
Istotą rebrandingu 1plusX było zwizualizowanie zaawansowanej technologii, jaka kryje się za działalnością firmy oraz dopasowanie jej wizerunku do ekspansywnego rozwoju w Europie, Stanach Zjednoczonych i Azji.
- Firma 1plusX ma technologiczny i finansowy potencjał oraz bardzo skonkretyzowane plany podboju kolejnych zagranicznych rynków. Zanotowała solidny start w pierwszej tegorocznej rundzie finansowania prowadzonej przez Swiss Venture Insights. W styczniu ogłosiła także, że zabezpieczyła 7,8 mln USD w pierwszym zamknięciu rundy finansowania serii B przeprowadzonej przez Swisscanto Invest. W naszym projekcie zawarliśmy to wszystko. Pokazaliśmy – za pomocą języka i obrazu – że cyfrowe dane nie muszą być nudne i że 1plusX to technologia przyszłości. - podkreśla Gabi Czesak, co-founder & Creative Director 25wat
Koncept i kreacje zaproponowane przez 25wat spodobały się klientowi. Firmy kontynuują współpracę, a zespół projektowy koordynowany przez Gabi Czesak rozbudowuje – stworzoną przez 25wat – stronę internetową oraz projektuje kolejne materiały firmowe.
Nowa, odświeżona strona internetowa 1PlusX
Po stronie agencji zaangażowani są: Łukasz Lasek – Creative Manager, Aleksandra Młodawska – UI Designer, Gracjan Majchrzak – Digital Graphic Designer. Konsultantem z ramienia 1plusX jest znana szwajcarska agencja brandingowa Farner Consulting.
Szwajcarska firma technologiczna 1plusX to twórca platformy, która pomaga rozpoznać wzorce zachowań użytkowników sieci. Zbiera dane cyfrowe, analizuje je i dopasowuje. Pozwala spersonalizować odbiorcę – dobiera do użytkownika rodzaj i formę przekazu, czas dotarcia oraz kanał, za którego pośrednictwem powinien go otrzymać.
Do rebrandingu firma wybrała agencję 25wat po zapoznaniu się z dotychczasowymi osiągnięciami kreatywnego zespołu z Wrocławia, który na koncie ma brandingowe i digitalowe realizacje dla firm o globalnym zasięgu, takich jak: EonD, Foodito, BionicGym (USA), Vivitec (Holandia).
Źródło: 25wat