logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zaawansowane drukarki laserowe Brother dla biznesu

  PR 11.04.2017, przeczytano 409 razy
ilustracjastrzałka
HL-L6300DW

Firma Brother zaprezentowała dwie nowe monochromatyczne drukarki dla biznesu: HL-L6400DW i HL-L6300DW. Modele zostały zaprojektowane z myślą o wymagających przedsiębiorstwach, które oczekują szybkich, wydajnych i niedrogich w eksploatacji urządzeń drukujących.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zaawansowane-drukarki-laserowe-brother-dla-biznesu,32105,artykul.html

Nowa seria monochromatycznych, laserowych drukarek Brother obejmuje skierowany do małych i średnich firm model HL-L6300DW oraz HL-L6400DW, przeznaczony dla większych przedsiębiorstw. Oba urządzenia to szybkie, wydajne i oszczędne w eksploatacji drukarki klasy profesjonalnej, zoptymalizowane pod kątem pracy w środowiskach, w których produkuje się duże ilości dokumentów.

Modele wyposażone są w wysokiej jakości moduły drukujące. Charakteryzują się szybką pracą: HL-L6300DW oferuję prędkość druku do 46 stron na minutę, a HL-L6400DW – do 50 stron na minutę. Oba urządzenia mają także moduł automatycznego drukowania dwustronnego. Drukarki obsługują wysokowydajne tonery, umożliwiające zachowanie niskich kosztów druku. HL-L6300DW jest sprzedawany w komplecie z tonerem pozwalającym na wydruk 8 tysięcy stron i oferuje kompatybilność z tonerami o maksymalnej wydajności wynoszącej 12 tysięcy stron. Z kolei model Brother HL-L6400DW oferowany jest w zestawie z tonerem na 12 tysięcy stron i obsługuje tonery o wydajności do 20 tysięcy stron.

Nowe urządzenia wyposażone są w podajniki dokumentów o pojemności 520 arkuszy i odbiorniki mieszczące 250 arkuszy. Drukarki oferują szerokie możliwości rozbudowy o opcjonalne moduły: można w nich zainstalować 3 dolne podajniki papieru o pojemności 250 arkuszy każdy, 2 podajniki na 520 stron każdy, 4-tacowy podajnik wieżowy, w którym każda z tac mieści 520 stron oraz 4-tacowy odbiornik papieru. Sterowanie pracą urządzeń odbywa się za pomocą intuicyjnych ekranów dotykowych o średnicy 4,5 cm.

Drukarki Brother HL-L6300DW i HL-L6400DW działają w sieciach bezprzewodowych i przewodowych – oferują interfejsy USB, WiFi oraz gigabajtowy LAN. Urządzenia obsługują Brother Solutions Interface (BSI) – otwarty interfejs, który pozwala producentom oprogramowania tworzyć zindywidualizowane rozwiązania do zarządzania drukiem. Drukarki umożliwiają drukowanie z szerokiej gamy urządzeń mobilnych, takich jak iPhone i iPad oraz tabletów i smartfonów z systemami Android czy Windows Phone 7 i 8, za pomocą aplikacji iPrint&Scan oraz usług AirPrint i Google Cloud Print. Pozwalają też na bezpośrednie drukowanie z usług chmurowych, takich jak Dropbox czy Google Drive.

Modele HL-L6300DW i HL-L6400DW zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa drukowanych dokumentów. Urządzenia mogą być zintegrowane z usługą Active Directory, posiadają także funkcję SFL 3.0 oraz obsługują Internet Protocol Security (IPSec), Print Archive, Secure Reset i Certificate Management. Wyposażone są w zintegrowane czytniki NFC, co umożliwia drukowanie z urządzeń mobilnych oraz identyfikację kart zbliżeniowych, którymi muszą posługiwać się użytkownicy chcący zwolnić zadania do druku.

Nowe modele są zgodne z normami środowiskowymi Blue Angel oraz ENERGY STAR i charakteryzują się niewielkim zużyciem energii. Objęte są 3-letnią gwarancją.

Źródło: Brother

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764