logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Zabezpieczenie wydruków po naklejeniu na auto

   27.02.2006, przeczytano 7539 razy

Na jakiej zasadzie po oklejeniu auta folią z wydrukiem pokrywa się ją jakimś specjalnym utwardzaczem i co to tak naprawdę jest?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabezpieczenie-wydrukow-po-naklejeniu-na-auto,3600,artykul.html

ODPOWIEDŹ:
Jedyny sposób zabezpieczenia wydruków po ich naklejeniu jaki jest mi znany to użycie bezbarwnego lakieru samochodowego. Jednak po jakimś czasie takie lakiery pękają lub się kruszą. Jest to spowodowane inną reakcją na zmiany temperatur folii i lakieru.
Najlepszym sposobem zabezpieczenia wydruków jest laminat płynny.


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: Krzysztof Wolski



Krzysztof Wolski o sobie:

Kompetencje:
- rodzaje i właściwości folii samoprzylepnych
- techniki nanoszenia folii
- wycinanie grafiki ploterem
- reklamy z folii na pojazdach

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

To wszystko??? Ekspert odpowiada: 4 proste zdania :( Może chociaż jakieś małe rozwinięcie tego laminatu płynnego... Czy z tej wypowiedzi wynika, że taki laminat też można nakładać już na samochodzie?

avatar użytkownika
,

Płynne laminaty nakłada się za pomocą pistoletów
lakierniczych. W zależności od sposobu nakładania można uzyskać efekt połysku lub matu.Taki laminat dla lepszego rozłożenia na powierzchni można tez potraktować odpowiednią temperaturą z opalarki(przy lakierach metalizowanych lub perłowych nawet zalecam --lepszy efekt) .... Ja sam osobiście nakładałem taki laminat za pomocą miękkiego pędzla i wykańczałem opalarką --- ale to było zanim kupiłem kompresor tzn. po jakichś trzech razach.
POZDRAWIAM kim_art@o2.pl
  

Najnowsze w tym dziale

Podnoszenie kwalifikacji w digital marketingu: jak być konkurencyjnym?
Krajobraz digtial marketingu z roku na rok dynamicznie się zmienia. Trendy, strategie czy technologia również nie pozostają w stagnacji. Dlatego m.in. stałe podnoszenie swoich umiejętności, udział w szkoleniach i konferencjach branżowych, bycie na bieżąco z najnowszymi raportami są „must have” na rynku pracy. Szczególnie w obliczu zmian zachodzących w wyniku...
Zatrudnienie freelancera na „czarno” — jakie niesie zagrożenia?
W dynamicznie rozwijającym się świecie usług kreatywnych, takich jak copywriting, marketing, tworzenie wideo czy SEO, coraz więcej firm i przedsiębiorców decyduje się na współpracę z freelancerami. Choć taka forma zatrudnienia oferuje szereg korzyści, niektórzy dają się skusić na omijanie obowiązujących przepisów, oferując współpracę na...
Aż 87% firm potwierdza, że włączenie kart podarunkowych do sprzedaży miało wyraźnie pozytywny wpływ na ich wyniki finansowe. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Sparta Loyalty. Mimo tak obiecujących efektów nadal wiele firm nie wie, jak skutecznie wprowadzić to narzędzie do swojej oferty. Cały proces wdrożenia programu kart podarunkowych można zamknąć w czterech...
Powyborcze sprzątanie i recykling materiałów reklamowych
Zarówno 2023 rok, jak i 2024 obfitują w wybory. Za nami wybory do Sejmu i Senatu, a przed nami te samorządowe. W maju natomiast do Parlamentu Europejskiego. Podczas kampanii generowane są tysiące, a może nawet miliony materiałów wyborczych, które z czasem trafiają na śmietnik. Jak je zagospodarować w inny sposób? Są na to metody.
Przegląd narzędzi i metryk w ocenie wyników kampanii marketingowych
W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny wyników kampanii marketingowych. W poniższym artykule eksperckim wspólnie z założycielem agencji Sky Agency Igorem Walęckim przyjrzymy się bardziej szczegółowo narzędziom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764