logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Zabezpieczenie wydruków po naklejeniu na auto (2)

   16.03.2006, przeczytano 8750 razy

Mam pytanie dotyczące wydruków solwentowych przeznaczonych na karoserie samochodowe. Czy można nanosić wydruki na załamaniach karoserii? Czy trzeba stosować laminat?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabezpieczenie-wydrukow-po-naklejeniu-na-auto-%282%29,3693,artykul.html

ODPOWIEDŹ:
Zabezpieczanie reklamy samochodowej przy użyciu laminowania jest niewątpliwie konieczne. Również na załamaniach (przetłoczeniach). Możemy zastosować zarówno laminat stały (rolowy) jak i płynny.

Laminat stały powinien być - podobnie jak folia – wylewany. Dzięki temu będzie na tyle elastyczny aby nie "łamać" się w przetłoczeniach i "pracować" wraz z folią.

Jednakże coraz częściej polecane i stosowane na rynku są laminaty płynne. Zabezpieczanie tego typu gwarantuje idealne nakładanie wydruku na samochód (nie ma efektu kanapki: folia + folia), a przede wszystkim mamy pewność, iż tak zabezpieczone auto jest odporne na zarysowania oraz inne niepożądane działania mechaniczne jak myjnia czy szczotki.


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Monika Hagno

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

A jak nanosi się laminat płynny.

Ew. gdzie go można dostać.

Najnowsze w tym dziale

Webinaria w marketingu - SMS na poprawę frekwencji?
Webinaria stały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi w marketingu B2B. Generują wysokojakościowe leady i mają wysoką konwersję. Wyzwaniem jest jednak frekwencja. Niestety większość zarejestrowanych nie pojawia się na spotkaniach. Ale jest świetna metoda dotarcia z przypomnieniem do zapominalskich – stary, ale sprawdzony SMS.
Mood Media: 3 kluczowe trendy w handlu detalicznym
Obecnie w sklepach stacjonarnych, co drugi klient szuka czegoś więcej niż tylko produktów — szuka wyjątkowych przeżyć, które zachęcają go do odkrywania świata marki i interakcji z nią. Chce dotknąć produktu, poczuć go i wyobrazić go sobie w swoim życiu, a potem zabrać ze sobą od razu do domu, bez konieczności czekania na dostawę. Dla wielu klientów...
Podnoszenie kwalifikacji w digital marketingu: jak być konkurencyjnym?
Krajobraz digtial marketingu z roku na rok dynamicznie się zmienia. Trendy, strategie czy technologia również nie pozostają w stagnacji. Dlatego m.in. stałe podnoszenie swoich umiejętności, udział w szkoleniach i konferencjach branżowych, bycie na bieżąco z najnowszymi raportami są „must have” na rynku pracy. Szczególnie w obliczu zmian zachodzących w wyniku...
Zatrudnienie freelancera na „czarno” — jakie niesie zagrożenia?
W dynamicznie rozwijającym się świecie usług kreatywnych, takich jak copywriting, marketing, tworzenie wideo czy SEO, coraz więcej firm i przedsiębiorców decyduje się na współpracę z freelancerami. Choć taka forma zatrudnienia oferuje szereg korzyści, niektórzy dają się skusić na omijanie obowiązujących przepisów, oferując współpracę na...
Aż 87% firm potwierdza, że włączenie kart podarunkowych do sprzedaży miało wyraźnie pozytywny wpływ na ich wyniki finansowe. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Sparta Loyalty. Mimo tak obiecujących efektów nadal wiele firm nie wie, jak skutecznie wprowadzić to narzędzie do swojej oferty. Cały proces wdrożenia programu kart podarunkowych można zamknąć w czterech...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764