logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka Jush dostarczy hot-doga i panini - do domu i w plener

  PR 22.09.2023, przeczytano 453 razy
ilustracjastrzałka

Żabka Jush rozszerza obszar dostawy ciepłych przekąsek o Warszawę, której mieszkańcy od teraz mogą zamawiać do domu i w plener znane oraz lubiane przez Polaków hot-dogi. Ofertę dań na ciepło uzupełnia panini.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-jush-dostarczy-hot-doga-i-panini---do-domu-i-w-plener,401454,artykul.html

Hot-dog to znana na całym świecie przekąska. Choć jego korzenie wywodzą się z Niemiec, to przede wszystkim kojarzy się z nowojorskimi ulicami i meczami baseballu. To właśnie w Stanach Zjednoczonych konsumuje się aż 20 miliardów hot dogów rocznie! Jej globalna popularność polega na pełnej smaku prostocie składników. Do jej przygotowania wystarczy bułka, gorąca parówka i ulubiony sos. Te połączenie zawładnęło kubkami smakowymi praktycznie w każdym zakątku Ziemi. Przekąska jest na tyle popularna, że doczekała się nawet swojego święta, które przypada na 4 lipca.

Ta szybka przekąska sprawdza się w wielu sytuacjach i skutecznie zabija uczucie głodu wszędzie tam, gdzie akurat się znajdujemy. Od teraz mieszkańcy Warszawy mogą po nią sięgnąć nie wychodząc z domu, pracy czy nie podnosząc się z koca w parku. Przekąskę bowiem można zamówić poprzez aplikację Żabka Jush, która po pilotażu w Krakowie, wprowadziła swoją ofertę dostawy ciepłych dań - uzupełnioną przez panini - do stolicy.

- Pilotaż nowej usługi w Krakowie pomógł nam udoskonalić nasze procesy operacyjne, które w tej sytuacji sprawdziły się bardzo dobrze. Dzięki temu nasza oferta gorących dań została bardzo entuzjastycznie przyjęta przez mieszkańców Krakowa. Mając to doświadczenie zdecydowaliśmy się wprowadzić ciepłe przekąski do Warszawy  – mówi Kamil Bąkowski, Marketing and eCommerce Director w Lite e-Commerce, start-upu odpowiedzialnego za Żabkę Jush.

Wejście nowej funkcjonalności do Warszawy jest kolejnym krokiem Żabki Jush w rozwoju usługi dostawy ciepłych przekąsek do swoich użytkowników. Na początkowym etapie będzie ona dostępna dla wybranych mieszkańców Warszawy. Hot-dogi oraz panini będą mogli zamówić klienci z części Mokotowa, Woli oraz Śródmieścia znajdujący się w obszarze działania magazynów obsługujących dostawy ciepłych przekąsek.  

Hot-dog i panini w różnych wariantach

Przekąska serwowana jest w standardowej, znanej klientom Żabki bułce i z dodatkiem wybranego sosu. Użytkownicy Żabki Jush będą mogli zamówić hot-doga z parówką w rozmiarze MAX, który będzie dostarczany z jednym z trzech sosów do wyboru: ketchup, czosnkowy i cieszący się największych zainteresowaniem w Krakowie - tysiąca wysp. Z kolei panini będzie dostępne w trzech wariantach: z kurczakiem, z serem cheddar oraz z szynką, serem i papryczkami jalapeno. Proces przygotowania hot-doga i panini odbywa się w tym samym miejscu, gdzie kompletowane są zamówienia. Przed transportem przekąski są odpowiednio zabezpieczane przeciwko wychłodzeniu i uszkodzeniom, dzięki czemu dojadą do klientów ciepłe i w takiej samej formie jakby były robione na miejscu w sklepie Żabka.

Ulubiona przekąska Polaków bije rekordy zainteresowania

Hot-dogi to jedna z ulubionych przekąsek Polaków, która zaspokoi mniejszy oraz większy głód. Przypomnijmy, że w samych sklepach sieci Żabka sprzedało się w zeszłym roku aż 74 mln sztuk tej ciepłej przekąski, a w rekordowym dniu ubiegłego roku sprzedano łącznie 370 tys. hot-dogów.

Źródło: Lite e-Commerce Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764