logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka Jush kontynuuje swoją największą kampanię

  PR 04.09.2024, przeczytano 325 razy
ilustracja

Po wprowadzeniu wspólnej platformy dla Jush i delio, któremu towarzyszyła największa kampania marketingowa w historii Żabki Jush, marka powraca z jej kontynuacją. Celem jesiennej komunikacji jest pokazanie, że przy pomocy aplikacji duże zakupy spożywcze są nie tylko wygodne, ale także szybkie i opłacalne. Kampania podkreśla, że dzięki aplikacji konsumenci mogą zrealizować wszystkie misje zakupowe i buduje też świadomość szerokiego asortymentu. Akcja „Duże zakupy robi się na Żabka Jush!” wystartowała z początkiem września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-jush-kontynuuje-swoja-najwieksza-kampanie,405529,artykul.html

W najnowszej kampanii podkreślana jest możliwość zrobienia dużych zakupów w aplikacji, co stanowi idealne rozwiązanie dla rodzin, a także osób ceniących sobie wygodę i nowoczesne rozwiązania. Tym samym Żabka Jush chce zrewolucjonizować sposób robienia zakupów przez konsumentów, którzy wolą spędzać czas inaczej niż w wielkopowierzchniowych sklepach.

Jesteśmy jednym z liderów ekspresowych zakupów, a teraz chcemy pokazać konsumentom, że jesteśmy idealnym partnerem również przy większych zamówieniach. Pokazujemy, że za pomocą naszej usługi klienci mogą zamówić duże zakupy z dostawą jeszcze tego samego dnia, a nawet w godzinę, co jest naszym zdecydowanym wyróżnikiem na rynku – mówi Magdalena Marzec, Head of Brand w Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za Żabkę Jush.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Komunikacja podkreśla szeroki asortyment produktów, który w bieżącym roku urósł aż o 20%. Obecnie usługa Jush posiada jedną z największych ofert w kategorii q-commerce. Z kolei w supermarkecie delio w ciągu ostatnich kilku miesięcy wprowadzone zostało blisko 2 tysiące nowych produktów, dzięki czemu klienci mogą zaopatrzyć się we wszystko, czego potrzebują – tak jak w stacjonarnym sklepie. Aplikację ściągnęło już ponad 820 tys. użytkowników.

Oprócz produktów znanych producentów, w ofercie Żabki Jush znajdują się także artykuły lokalnych dostawców i marek, które bezpośrednio współpracują z aplikacją. Przykładami są cukiernia MUUS czy piekarnia Ferment, a także gospodarstwa rolne oferujące sezonowe produkty, na przykład szparagi.

Wspólna platforma dla Jush i delio, którą promowaliśmy w kampanii „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!”, spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem użytkowników, co widzimy również w wynikach biznesowych. Jej stworzenie jest odpowiedzią na trend upraszczania sobie życia. I to jest nasz nadrzędny cel. Naszym klientom chcemy dostarczać jak najlepsze doświadczenia zakupowe – dodaje Magdalena Marzec.

Marka ma zamiar także odczarować mit dotyczący niższej jakości produktów w sklepach online, zwłaszcza warzyw, owoców i mięs. Produkty z tych kategorii dostępne w Żabce Jush pochodzą od dostawców, którzy przed rozpoczęciem współpracy przechodzą kilkuetapowy proces weryfikacji. W sezonie letnim i jesiennym firma nawiązuje współpracę bezpośrednio z producentami, np. Panem Czarkiem z okolic Lublina, odpowiedzialnym za szparagi, które okazały się hitem sprzedażowym. Bezpośrednia współpraca z rolnikami pozwala Żabce Jush na zaoferowanie klientom produktów najwyższej jakości. Poza sezonem jej dostawcami są między innymi certyfikowane firmy.

Duże rabaty na duże zakupy

Kampanii towarzyszy także akcja promocyjna skierowana do klientów. W jej ramach, we wrześniu i październiku, zostanie wybranych po 5 produktów w obniżonych cenach, niezbędnych w każdym domu, które pojawią się na nośnikach OOH i w całej komunikacji. Rabaty będą sięgać nawet 50%, a zostaną nimi objęte między innymi masło, olej Kujawski czy lody Ben & Jerry’s. To nie wszystko - oprócz topowych przecen pojawi się mnóstwo dodatkowych promocji i ofert wielosztuk, znanych ze stacjonarnych sklepów Żabka. Nowością w aplikacji są także spersonalizowane kupony rabatowe, które jeszcze lepiej odpowiadają na potrzeby oraz zachowania zakupowe klientów.

Szeroka kampania w Warszawie, Krakowie i internecie

Marka będzie widoczna na ulicach Warszawy i Krakowa dzięki billboardom oraz reklamom na przystankach, miejskich rowerach i autobusach. Kampania będzie również obecna online, na portalach społecznościowych i stronach internetowych. Energetyczne spoty radiowe przyciągną uwagę słuchaczy, a popularni influencerzy podzielą się swoimi doświadczeniami z zakupów na Żabka Jush.

Już wkrótce na horyzoncie pojawi się także wyjątkowa aktywacja skierowana specjalnie do konsumentów. Dlatego teraz, bardziej niż kiedykolwiek, Żabka Jush zachęca do bacznego śledzenia jej w mediach społecznościowych.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa Publicis Worldwide Poland, działania związane z planowaniem mediów realizuje agencja Zenith, a działania online Tribe47. Za działania z influencerami odpowiada agencja bosko, a za niestandardowe działania oraz PR  Flywheel PR. Kampania potrwa do końca października.

Źródło: Lite e-Commerce

lite.tech

Dodatkowe informacje:

Lite e-Commerce Sp. z o.o. - to spółka w Grupie Żabka odpowiedzialna za tworzenie rozwiązań e-commerce. Spółka skupia się na tworzeniu technologii, budowie produktów oraz zarządzaniu operacjami e-Commerce w ramach Grupy.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764