logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka Jush podbijała festiwal muzyczny Soundream

  PR 13.06.2024, przeczytano 323 razy
ilustracja

Lato to tradycyjnie czas aktywacji konsumenckich dla Żabki Jush. W miniony weekend aplikacja była obecna w Krakowie na festiwalu muzycznym Soundream, którego była partnerem. To kolejna muzyczna współpraca Żabki Jush.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-jush-podbijala-festiwal-muzyczny-soundream,404618,artykul.html

Każdy uczestnik, który wybrał się na Soundream Festival w Krakowie, mógł odwiedzić strefę chillout Żabki Jush. W jej ramach festiwalowicze mogli odpocząć na leżakach od trudów festiwalowej zabawy, a także zjeść ciepły posiłek albo zimny deser. Na festiwalowiczów czekały między innymi zupy z foodtrucka, o które zadbała firma Nowalijka, będąca stałym dostawcą Żabki Jush. Dla osób szukających ochłody były dostępne natomiast dwie zamrażarki z lodami od Ben & Jerry's.

ilustracjastrzałka

Na terenie festiwalu przedstawiciele usługi rozdali także specjalne bucket haty w kształcie żabek, które w ostatnich dniach były rozdawane na warszawskich i krakowskich bulwarach. Festiwalowy krajobraz został wzbogacony także przez specjalne żabkowe balony. To kolejna taka akcja zorganizowana przez Żabkę Jush. Usługa sięga po letnie aktywacje od samego początku swojego istnienia i tym samym podkreśla swoje DNA. W jego ramach aplikacja chce być jak najbliżej swoich klientów.

Dlatego Żabka Jush zdecydowała się na kolejną w swojej historii muzyczną współpracę. Wcześniej aplikacja była partnerem Fest Festiwalu, a także imprezy UnderSound na Helu. W ostatnich miesiącach z kolei współpracowała z duetem Franek Warzywa i Młody Budda przy promowaniu polskich szparagów.

Źródło: Żabka Polska

Dodatkowe informacje:

O Soundream Festival
Soundream to wydarzenie muzyczne promujące młodych, aspirujących artystów muzyki elektronicznej oraz hip-hopu. Celem przyświecającym organizatorom było stworzenie kreatywnej przestrzeni, integrującej różne światy: marki, artystów oraz słuchaczy. Festiwal był podzielony na dwie części – dzienną oraz nocną. W ciągu dnia na uczestników czekały wystawy młodych, wschodzących artystów oraz design community meet-up. Część nocna obejmowała natomiast koncerty na dwóch scenach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
STS podpisał kontrakt sponsorski z Pogonią Szczecin, czwartą drużyną minionego sezonu Ekstraklasy. Kontrakt będzie obowiązywać do końca rozgrywek 2026/2027. Na mocy porozumienia, STS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem klubu z Pomorza.
Marka Familijne z wakacyjną loterią konsumencką
1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem. Działania będą intensywnie promowane w mediach oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.
Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764