logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka Jush wybrała nową agencję PR

  PR 30.09.2024, przeczytano 223 razy
ilustracja

W wyniku wygranego przetargu, do grona klientów agencji Flywheel Public Relations dołączyła marka Żabka Jush i delio supermarket, dynamicznie rozwijające się startupy szybkich dostaw spożywczych. Współpraca rozpoczęła się we wrześniu i zainaugurowana została kampanią promującą limitowany drop produktowy. W ramach tej akcji, przygotowano specjalną edycję wycieraczek wejściowych, zaprojektowaną wspólnie z artystą Wlodi4444.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-jush-wybrala-nowa-agencje-pr,405879,artykul.html

Zakres działań

Flywheel Public Relations odpowiada za kompleksowe działania PR marki, obejmujące bieżącą komunikację, a także długofalowe strategie wspierające budowanie wizerunku Żabki Jush na rynku. W ramach współpracy agencja zajmuje się prowadzeniem biura prasowego, koordynacją kampanii kreatywnych, influencer marketingiem oraz realizacją innowacyjnych aktywności ambientowych. Zespół Flywheel czuwa nad wdrożeniem strategii komunikacyjnej, która odpowiada na potrzeby grupy docelowej, promując jednocześnie nowoczesne rozwiązania oferowane przez markę.

Jesteśmy dumni, że Żabka Jush powierzyła nam swoją komunikację. Wierzymy, że nasza współpraca przyniesie marce jeszcze większą rozpoznawalność i zaufanie wśród konsumentów. Naszym celem jest nie tylko realizacja bieżących działań, ale również długoterminowe wsparcie w budowaniu marki w oparciu o nowoczesne narzędzia komunikacji” – mówi Iwona Cieśla, Managing Director Flywheel Public Relations.

Pierwsza wspólna kampania

W ramach przetargu na obsługę PR, agencja Flywheel przedstawiła koncept na współpracę Żabki Jush z popularnym grafikiem i influencerem wlodim4444. Pomysł ten miał na celu podkreślenie kluczowych wartości marki – oszczędności czasu oraz wygody, co pozwala klientom skupić się na tym, co dla nich najważniejsze. Dla Żabki Jush była to okazja, aby połączyć unikalny styl artysty z filozofią marki, co zaowocowało stworzeniem wyjątkowej, limitowanej edycji produktów.

Wlodim4444 zasłynął ze swojej kultowej serii wycieraczek z humorystycznymi hasłami inspirowanymi memami, co naturalnie wpisało się w wartości Żabki Jush, specjalizującej się w szybkich dostawach pod drzwi klienta. Istotne było stworzenie produktu, który nie tylko spełnia praktyczne funkcje, ale też dostarcza pozytywnych emocji i wprowadza radość do codziennych zakupów.

Źródło: Flywheel Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja MPL Verbum zdobyła budżet Rehau
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy – będzie w nim wykorzystany microlearning, którego celem jest podniesienie wiedzy partnerów biznesowych na temat produktów i technologii REHAU. Dla REHAU to pierwszy program...
Piłkarki GieKSy w kampanii promującej Różowy Październik
Zasada złotego gola obowiązywała w futbolu krótko i raczej nikt za nią nie tęskni, bo zwyczajnie nie przyniosła nic dobrego. Ale Superbet znalazł sposób, by każdy gol był złoty. A nawet… warty tysiąc złotych!
Harold i kanapkowa rewolucja na ulicach Warszawy
Niektóre kampanie reklamowe są jak dobrze skomponowane kanapki – zaskakują, wciągają, a ich smak zostaje na długo. Po taki przepis sięgnęliśmy w ramach najnowszej kampanii GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI, w której „dziwny pan ze stocka” stał się ambasadorem kanapkowej rewolucji.
Linux Polska ponownie wybiera Lightscape
Marka Linux Polska nawiązała współpracę z agencją Lightscape, która obejmuje działania z zakresu media relations, promocji flagowej konferencji Open Source Day, a także prowadzenia kanałów social media platformy SoruceMation.
Kampania Scamming out! Stop oszustwom internetowym!
3 października 2024 r. Dzisiaj wystartowała kampania Scamming Out! Stop oszustwom internetowym, zainicjowana przez redakcje Pulsu Biznesu i bankier.pl. Kampania jest skierowana zarówno do indywidualnych użytkowników internetu, biznesu jak i decydentów. Potrwa 3 miesiące. Patronat objęło Ministerstwo Cyfryzacji, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz Komisja Nadzoru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764