W wyniku wygranego przetargu, do grona klientów agencji Flywheel Public Relations dołączyła marka Żabka Jush i delio supermarket, dynamicznie rozwijające się startupy szybkich dostaw spożywczych. Współpraca rozpoczęła się we wrześniu i zainaugurowana została kampanią promującą limitowany drop produktowy. W ramach tej akcji, przygotowano specjalną edycję wycieraczek wejściowych, zaprojektowaną wspólnie z artystą Wlodi4444.
Zakres działań
Flywheel Public Relations odpowiada za kompleksowe działania PR marki, obejmujące bieżącą komunikację, a także długofalowe strategie wspierające budowanie wizerunku Żabki Jush na rynku. W ramach współpracy agencja zajmuje się prowadzeniem biura prasowego, koordynacją kampanii kreatywnych, influencer marketingiem oraz realizacją innowacyjnych aktywności ambientowych. Zespół Flywheel czuwa nad wdrożeniem strategii komunikacyjnej, która odpowiada na potrzeby grupy docelowej, promując jednocześnie nowoczesne rozwiązania oferowane przez markę.
„Jesteśmy dumni, że Żabka Jush powierzyła nam swoją komunikację. Wierzymy, że nasza współpraca przyniesie marce jeszcze większą rozpoznawalność i zaufanie wśród konsumentów. Naszym celem jest nie tylko realizacja bieżących działań, ale również długoterminowe wsparcie w budowaniu marki w oparciu o nowoczesne narzędzia komunikacji” – mówi Iwona Cieśla, Managing Director Flywheel Public Relations.
Pierwsza wspólna kampania
W ramach przetargu na obsługę PR, agencja Flywheel przedstawiła koncept na współpracę Żabki Jush z popularnym grafikiem i influencerem wlodim4444. Pomysł ten miał na celu podkreślenie kluczowych wartości marki – oszczędności czasu oraz wygody, co pozwala klientom skupić się na tym, co dla nich najważniejsze. Dla Żabki Jush była to okazja, aby połączyć unikalny styl artysty z filozofią marki, co zaowocowało stworzeniem wyjątkowej, limitowanej edycji produktów.
Wlodim4444 zasłynął ze swojej kultowej serii wycieraczek z humorystycznymi hasłami inspirowanymi memami, co naturalnie wpisało się w wartości Żabki Jush, specjalizującej się w szybkich dostawach pod drzwi klienta. Istotne było stworzenie produktu, który nie tylko spełnia praktyczne funkcje, ale też dostarcza pozytywnych emocji i wprowadza radość do codziennych zakupów.
Źródło: Flywheel Public Relations