logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka Jush z największą kampanią w swojej historii

  PR 13.05.2024, przeczytano 401 razy
ilustracjastrzałka

Na początku maja ruszyła wielokanałowa kampania „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”. Promuje ona uruchomioną 22 kwietnia platformę, w ramach której klienci korzystają nie tylko z usługi Jush, ale także z oferty delio supermarket online. Jest to największa pod względem zasięgu kampania w historii Żabki Jush.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-jush-z-najwieksza-kampania-w-swojej-historii,404193,artykul.html

Głównym celem kampanii „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush” jest poinformowanie konsumentów o nowej odsłonie aplikacji, w ramach której udostępniona została usługa supermarketu online delio. To największa jak do tej pory kampania reklamowa Żabki Jush, która stanowi kolejny etap budowania wyróżnialności marki. Kampania opowiada o benefitach dla klientów, którzy dzięki najnowszej aktualizacji aplikacji dostali dostęp do multifunkcjonalnej i ultrawygodnej platformy. Tym samym użytkownicy mogą zrealizować wszystkie misje zakupowe w jednym miejscu, bez względu na to, czy potrzebują zakupów na teraz, na tydzień, dla siebie czy dla całej rodziny. Dodatkowo kampania podkreśla takie wyróżniki marki jak atrakcyjne promocje, kupony rabatowe oraz szeroki i jakościowy asortyment.

ilustracjastrzałka

Na ekranie powitalnym w nowej odsłonie aplikacji Żabka Jush użytkownik sam decyduje, z której z dwóch oferowanych usług chce skorzystać – Jush czy delio supermarket online. Przedstawiciele Żabki Jush zdradzają, że nowa wersja aplikacji spotkała się z ciepłym przyjęciem klientów.

Jedna platforma jest odpowiedzią na zmieniające się przyzwyczajenia konsumentów, którzy od zakupów online oczekują przede wszystkim komfortu. Potwierdza to badanie przeprowadzone na zlecenie Żabki Jush1. Najczęściej wskazywanym przez respondentów powodem wyboru zakupów online jest wygoda (49%). Kolejne z nich to: oszczędność czasu (44% wskazań), możliwość zrobienia zakupów z domu (40%) i brak konieczności stania w sklepowej kolejce (37%). Z kolei nieco ponad 1/4 badanych decyduje się na zakupy online ze względu na szeroki asortyment produktów.

Szerokie działania w Warszawie i Krakowie

Nowej odsłonie Żabki Jush towarzyszy szereg działań promocyjnych. W ramach kampanii wykorzystane zostaną między innymi spoty wideo, wyświetlane w kanałach online. Równolegle obecne będą tam również formaty statyczne. Działania prowadzone będą także w outdoorze – reklamy Żabki Jush pojawią się w Warszawie i Krakowie. Oprócz tradycyjnych billboardów, które znajdą się w najbardziej ruchliwych częściach tych aglomeracji i przy najważniejszych węzłach przesiadkowych, wykorzystane zostaną zróżnicowane nośniki, takie jak nośniki digitalowe tri-play, naklejki przy schodach w metrze, a także na miejskich autobusach i rowerach. Dzięki szeroko zakrojonej akcji i mnogości formatów reklamowych, kampania Żabki Jush będzie obecna niemal w każdym zakątku obu miast. Kampania będzie wspierana również przez spoty radiowe.

W ramach niestandardowych akcji marketingowych wyświetlona zostanie także iluminacja na fasadzie wieżowca Warsaw Spire, co sprawi, że reklama będzie widoczna w promieniu kilku kilometrów od placu Europejskiego, przy którym zlokalizowana jest on zlokalizowany. Żabka Jush będzie promowała się także na największym muralu w Warszawie przy Rondzie ONZ oraz na nośniku DOOH, umiejscowionym na hali Tauron Areny w Krakowie. Kampania zostanie również wsparta szeroko zakrojonymi działaniami z influencerami ze stolicy i Krakowa. Z okazji nowej odsłony aplikacji, Żabka Jush zapowiada także niestandardowe aktywacje dla konsumentów na mieście we współpracy z partnerami Jush i delio supermarket. Dlatego warto wypatrywać marki w przestrzeni miejskiej.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa Publicis Worldwide Poland, a działania związane z planowaniem mediów realizuje agencja Zenith. Współpracę z influencerami wspiera zespół Tears of Joy, a działania online Tribe47. Kampania potrwa do końca czerwca.

Promocje na start nowej usługi

Na start nowej odsłony aplikacji Żabka Jush oferuje swoim klientom promocje na wybrane produkty, które będą sięgać nawet 50%. Dodatkowo dla każdego klienta delio supermarket online, przygotowano, specjalny kod zniżkowy, dzięki któremu zaoszczędzi on aż 20% na pierwszych zakupach o wartości od 150 do 350 zł. Pozostali użytkownicy także znajdą dla siebie wiele promocji na obie usługi. Na pierwsze zamówienie w Jush w aplikacji oferowane są trzy kupony rabatowe: -30%, -20% i -15% rabatu dla koszyka o wartości 40-80 zł. Natomiast klienci, którzy złożą pierwsze zamówienie w delio supermarket online, otrzymają kupony o wartości -30zł, -20zł i -15zł do wykorzystania przy koszyku o wartości od 150 zł.

Źródło: Żabka Polska

Dodatkowe informacje:

1Badanie przeprowadzone przez Spotlight Research na zlecenie Żabki Jush na reprezentatywnej próbie 1031 Polaków w wieku 18+.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eksperci i naukowcy na rzecz kampanii „Zdrowie w zasięgu”
Rusza ogólnopolska kampania „Zdrowie w Zasięgu”, mająca na celu promowanie osiągnięć i potencjału nowoczesnej medycyny, wynikających z rozwoju telekomunikacji, zwłaszcza usług mobilnych. Kampania organizowana jest przez bloga „Na fali nauki” przy współpracy ekspertów i naukowców.
Samoregulacja ds. etycznej reklamy suplementów diety
Rada Reklamy wypracowała najbardziej aktualną w Polsce, kompleksową samoregulację ds. etycznej reklamy suplementów diety. Samoregulacja stała się ważną częścią Kodeksu Etyki Reklamy. Rada Reklamy jest dumna, że branża reklamowa stworzyła i wprowadziła do Kodeksu Etyki Reklamy ten dokument. Dzięki niemu Rada Reklamy zrobiła kolejny pionierski krok, aby zwiększyć...
VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764