logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka Jush zmienia oblicze swoich magazynów we współpracy z artystkami młodego pokolenia

  PR 06.09.2022, przeczytano 1118 razy
ilustracjastrzałka

Żabka Jush postanowiła odczarować wizerunek swoich magazynów. Start-up Lite e-Commerce wyszedł naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców i zaprezentował nowy wygląd trzech punktów. Kolorowe grafiki, zaprojektowane przez artystki młodego pokolenia, pojawiły się w Warszawie, Poznaniu i Krakowie. W ten sposób marka chce na stałe wpisać się w miejski krajobraz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-jush-zmienia-oblicze-swoich-magazynow-we-wspolpracy-z-artystkami-mlodego-pokolenia,397112,artykul.html

Aplikacja zaprosiła do współpracy trzy lokalne artystki, mieszkające na co dzień w miastach, w których Jush postanowił odmienić wizerunek witryn. Dzięki temu zaprojektowane prace oddają ducha konkretnego miasta i wpisują się w koloryt okolicy, w której działa dany punkt. Wyjątkowy klimat grafik to połączenie stylu każdej z projektantek z dotychczasową estetyką komunikacji wizerunkowej usługi. Dlatego na zaprezentowanych ilustracjach odnajdziemy dużo zieleni, a pojawiające się postacie są narysowane w nowoczesnym  stylu.

- Chcemy wpisać się na stałe w krajobraz miast, w których działamy. Dlatego odmienianiamy witryny naszych magazynów, czy sięgamy po takie formy reklamy jak wielkoformatowe murale. Dążymy do tego, żeby ludzie postrzegali nas jako miejską markę, będącą blisko lokalnych społeczności. By  jak najlepiej oddać klimat i koloryt danego miejsca, podjęliśmy współpracę z artystkami z tych konkretnych miast. Cieszymy się, że mogliśmy współpracować z  młodymi i utalentowanymi twórczyniami, a efekty naszej wspólnej pracy cieszą oko przechodniów i okolicznych mieszkańców – mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce.

Celem działania Lite e-Commerce jest poprawienie estetyki przestrzeni miejskiej w okolicy swoich magazynów. Na początku nowe oblicze zyskały trzy lokalizacje: w Poznaniu, Krakowie i Warszawie.

Nowy początek w Poznaniu

Zmiana wyglądu witryn zaczęła się w połowie sierpnia. Za projekt wizualny poznańskiego magazynu odpowiedzialna jest Kinga Offert, artystka młodego pokolenia pochodząca ze stolicy wielkopolski, która sięgnęła po najbardziej charakterystyczne dla Jusha żywe barwy. Na ich tle poznaniacy zobaczą wyjątkowe grafiki, które w zestawieniu ze sobą tworzą historię  o spędzaniu wolnego czasu na rzeczach dla nas istotnych, jak rozwój swojej pasji czy zabawa ze swoim pupilem. Innowacyjne podejście do stylistyki i przyciągające wzrok detale tworzą spójną całość, która oddaje charakter marki.

Wisła w centrum krakowskiej witryny

Najważniejszym bohaterem krakowskiej witryny jest Wisła, przedstawiona jako centrum aktywności mieszkańców Krakowa. Bogna Brewczyk, artystka ze stolicy małopolski odpowiedzialna za projekt, ukazała mieszkańców miasta spędzających wolny czas w otoczeniu rzeki. Jest to bezpośrednie nawiązanie do hasła Jusha „Rób, co chcesz”, zachęcającego klientów aplikacji do chwili relaksu i spędzenia wolnego czasu na realizacji swoich pasji. Dlatego na witrynie magazynu przy ulicy Sukienniczej odnajdziemy osoby czynnie uprawiające sport, ale także będące na spacerze z psem czy odpoczywające na łonie natury. Nie zabrakło również najbardziej charakterystycznego dla Krakowa symbolu, czyli smoka wawelskiego.

ilustracjastrzałka

Również w stolicy Jush odczarowuje wizerunek swojego punktu

Spacer przy ulubionej muzyce, oddanie się lekturze książki czy domowe ćwiczenia zostały ukazane na warszawskiej witrynie jako przykłady chwili przerwy od codziennych obowiązków, w których pomoże nam aplikacja od Lite e-Commerce. Podobnie, jak w poznańskiej wersji, całość uzupełniają produkty spożywcze spakowane w papierowe torby, w których kurierzy Jusha dostarczają zakupy. Za koncepcję witryny odpowiada warszawska ilustratorka Karolina Woźniak, znana między innymi ze współpracy z marką Smyk.

ilustracjastrzałka

Wrześniowa promocja Żabka Jush

Start-up Lite e-Commerce na początku września wystartował z nową akcją promocyjną Więcej pakujesz, więcej zyskujesz skierowaną do użytkowników usługi Żabka Jush. W jej ramach osoba, która zrobi zakupy poprzez aplikację za określoną kwotę, dostanie rabat. Jest on zależny od wartości koszyka. Im większa jest jego wartość, tym większą zniżkę dostaniemy.

Źródło: Lite e-Commerce Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764