logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka na poważnie - promocja odpowiedzialnych zakupów

  PR 23.03.2020, przeczytano 1129 razy
ilustracja

Żabka wykorzystuje w komunikacji nowoczesne kanały, takie jak YouTube, dla jak najlepszego dotarcia do klientów sklepów z zaleceniami dotyczącymi odpowiedzialnych zakupów. Tym razem opublikowała filmik, w którym aktorzy, na co dzień występujący w spotach reklamowych największej sieci convenience w Polsce, zwracają uwagę na znaczenie bezpiecznych zakupów podczas zagrożenia epidemiologicznego. Porady jak dokonywać bezpiecznych zakupów pojawią się również w aplikacji żappka, która ma obecnie ponad 2,8 mln użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-na-powaznie---promocja-odpowiedzialnych-zakupow,386218,artykul.html

W imieniu sprzedawców, franczyzobiorców i pracowników sieci oraz w trosce o ich bezpieczeństwo, aktorzy przypominają jak ważna jest higiena – mycie i dezynfekcja rąk, w tym podczas robienia zakupów. Zachęcają także do płatności bezgotówkowych oraz zachowanie bezpiecznego dystansu od innych osób. Przypominają, by rozważyć czy stan naszego zdrowia pozwala na wyjście z domu oraz by proponować wyręczenie w tych obowiązkach osobom starszym, należącym do grupy ryzyka. Zwracają również uwagę na ograniczenie godzin funkcjonowania sklepów Żabka oraz liczby klientów, którzy w danym momencie mogą przebywać w placówkach. Ciepłe przekąski oraz napoje w strefie Żabka Café dostępne są w tym momencie tylko na wynos.

Klienci będą również mogli zapoznać się z zaleceniami dotyczącymi bezpiecznych zakupów w aplikacji żappka, w której będą pojawiać się porady na ten temat. Dzięki temu, Żabka dotrze do jeszcze większej liczby odbiorców z informacjami, jak dokonywać odpowiedzialnych zakupów w tym wyjątkowym czasie.

Sieć Żabka zdecydowała się na przekazanie 4,5 mln złotych wsparcia na walkę z koronawirusem, oddając środki w całości do dyspozycji Ministerstwa Zdrowia i wskazanych przez nie instytucji. Wprowadziła dodatkowo szereg rozwiązań dla franczyzobiorców, pracowników sklepów, jak i Centrali oraz centrów logistycznych, aby podnieść ich bezpieczeństwo i prewencyjnie działać na rzecz nierozprzestrzeniania się wirusa. W sklepach franczyzobiorcy otrzymali środki dezynfekujące, rękawiczki, a także montowana są przegrody pleksi oddzielające kasjerów od klientów. W centrach logistycznych został podwyższony reżim higieniczny.

  • Lista podjętych działań Żabki w sprawie koronawirusa TUTAJ

​Żabka w specjalnym spocie podkreśla jak ważne są bezpieczne zakupy

Źródło: Żabka

www.zabka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764